Nieuw verbouwproject Honda vfr800 v-tec

VFR800 V-TEC








vfr800 16 valve
full


Tevens een nieuwe achterschokdemper gemonteerd, een Hyperpro raceshock
 
Laatst bewerkt:
hallo erg mooi project.
ik heb zelf een cagiva raptor 1000 en zit er over te denken om er een vfr800 achterbrug in te gaan zetten.maar mijn vraag wat is de buiten maat waar de achterbrug het frame in gaat van de raptor is deze 241,1 mm.
 
hallo erg mooi project.
ik heb zelf een cagiva raptor 1000 en zit er over te denken om er een vfr800 achterbrug in te gaan zetten.maar mijn vraag wat is de buiten maat waar de achterbrug het frame in gaat van de raptor is deze 241,1 mm.


1. ca 530mm
2. 131mm
3. 171mm ( met bus )
3a. 175mm ( zonder bus )
4. 283mm

Gr Rob
full
 
bedankt dat zou dus betekenen dat er aan elke kant 2,1 cm van af zou moeten hebben jullie een idee of dat mogelijk is .
 
Vandaag helemaal naar No Limits in roden geweest om te kijken of de aanpassing van het v-tec systeem geslaagd is.

Na eerst de motor met de wissel map te hebben getest bleek dat de mapping toch behoorlijk aangepast moest worden.
Het resultaat van een 2 tal uren testen en afstellen, 2 mappings

1 met een geheel open uitlaatsysteem :X en de ander map met een ,wel wat minder luidruchtig systeem met db killer O-)

Wat ik al vermoede een echt stukken beter lopende V-Tec *O*

ik heb even foto's van de runs gemaakt (de duidelijkere scans komen er morgen wel op)
full


onderste is een standaard v-tec, de bovenste de aangepaste V-Tec
 
Laatst bewerkt:
Zijn dit nu al de uitslagen van het opgeboorde blok? Verder zijn pk's en top moeilijk af te lezen :/
 
Hey Ed,

Nee dit is mijn eigen blok waarvan ik het v-tec systeem heb aangepast om te kijken of de aanpassing het met het max toerental van 13000 + voldoet.
Het vermogen is niet echt hoger 107 pk aan het achterwiel is ongeveer 115 aan de krukas. Het vermogen komt nu wel mooier zonder de dip tot stand.

gr Rob


Zijn dit nu al de uitslagen van het opgeboorde blok? Verder zijn pk's en top moeilijk af te lezen :/
 
Laatst bewerkt:
Hoi Mars,

Ja het viel zeker niet tegen, alleen zonder db killer is het echt aso :? , tja het rechte stuk gaat wel lukken maar zijn altijd nog een aantal bochten te nemen/schuiven _O-

gr Rob

He Rob, ik zie dat alles heel is gebleven en een mooie vermogenscurve zonder dip , petje af . Qua topvermogen moet ik je nog bij kunnen houden (op het rechte stuk)o O-) Groetuh Mars.
 
heb je ook nog een goede foto zonder kuip?
en wat voor radiator heb je gebruikt?


waanzinnig gaaf ding iig :}
 
De laatste aanpassing, om het echt AF te maken.

Een achterwiel met een centrale bevestigingsmoer :Y
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan