Den Bosch en omgeving deel 10 ; We're on Fire

Status
Niet open voor verdere reacties.
Iemand een idee of deze HondaXL 650 V Transalp uit 2005
Km-stand: 56540 Prijs: € 3250 is dit een deal? of is het teveel???
full

By the way is een ex- overheidsmotor.
 
Laatst bewerkt:
Oke ff om Corne te kietelen :)

Bij NCR hebben ze 't wederom geflikt. Nadat de Italiaanse Ducati tuner afgelopen zomer furore had gemaakt met de lancering van de Millona M16, hebben de het nu dunnetjes overgedaan met de leggera 1200, een extreme versie van Ducati's Hypermotard.

NCR LEGGERA 1200: EXTREME HYPERMOTARD
Voorzien van een big-bore kit met 102mm hoge compressie zuigers, titanium drijfstangen, titanium kleppen, race-nokkenassen, de nodige -dure- onderdelen van magnesium (waaronder het koppelings- en dynamohuis), titanium hardware van Poggipolini is de Leggera 1200 goed voor een vermogen van 138 pk bij 9.500 toeren per minuut, met een koppel van 136 Nm bij 8.750 toeren per minuut

en een foto zegt natuurlijk meer dan 1000 woorden.
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik maak hier overigens geen gewoonte van, want ut is geen kawa he 8-)

Had em al eens gezien, die wielen en het koppel zou ik wel willen hebben :9 . Vraag me af of er nog wel een beetje normaal mee te rijden is.
 
Zou je een proefrit moeten maken.Dan merk jezelf wel hoe er met de motor om is gegaan qua motorisch.

Meestal letten die wouten er niet echt op of de motor warm is ofzo en janken hem gelijk op toeren.
 
Iemand een idee of deze HondaXL 650 V Transalp uit 2005
Km-stand: 56540 Prijs: € 3250 is dit een deal? of is het teveel???
[afbeelding]
By the way is een ex- overheidsmotor.
Ik mis de zwaailichten, dan was het een deal :9
Als je naar de prijzen van andere kijkt van dat bouwjaar, is het niet duur. Ken je de berijder, of is het de hoer van de zaak geweest?
Deze naar maleisie overland is er mee naar Maleisië, met een Transalp uit 91, mooi verhaal om te lezen trouwens :}
 
Ik ga nu Vught onveilig maken hou je dochters binnen lol Rudy kom misschien effe langs en rij meteen weer door lol
 
Geinig filmpje, verhaal erin ontgaat me een beetje, mijn Frans is niet meer zo best en de ondertiteling gaat te snel om te lezen als je ook de beelden zelf nog wilt volgen, maar wel erg mooi:
 
Heb nogwel een SP1 in de verkoop
Ik zoek er 1 met Belgisch kenteken..

Druk aan het rondkijken wat het aanbod is in BE. Vanaf 1 nov. ben ik officieel wonend in België en kan ik een goedkope BPM-vrije fiets daar kopen *O*
Had em al eens gezien, die wielen en het koppel zou ik wel willen hebben :9 . Vraag me af of er nog wel een beetje normaal mee te rijden is.
Kun jij met jouw HM wél fatsoenlijk rijden dan? })
 
Geinig filmpje, verhaal erin ontgaat me een beetje, mijn Frans is niet meer zo best en de ondertiteling gaat te snel om te lezen als je ook de beelden zelf nog wilt volgen, maar wel erg mooi:
Thx, :]
 
Mensen ik zit met een dilemma.

Ik wil eventueel me uitlaat gaan verandere.Alleen zo'n standaard racepijp vind ik niet mooi onder mijn motor.

Wat zou mooi staan onder mijn fiets?Iemand ideeen?
 
Mensen ik zit met een dilemma.

Ik wil eventueel me uitlaat gaan verandere.Alleen zo'n standaard racepijp vind ik niet mooi onder mijn motor.

Wat zou mooi staan onder mijn fiets?Iemand ideeen?
Je hebt toch nog een laser inox deeptone liggen.
Is dat niks, die lijkt me wel in de stijl van de speed te passen...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan