Triumph Speed Triple Topic deel 14

Status
Niet open voor verdere reacties.
.....en hier al weer part 14 over de
Triumph Speed Triple!!! :]

.....
full
.....

als ik er wat vergeten ben.........geef maar een gil
Ik mis alfaduc in ieder geval nog op 't lijstje, en die mag niet ontbreken met die vele Speed Triples in z'n bezit ;)
Ook The Patman rijd nog steeds Speed Triple, en al post hij tegenwoordig niets meer, hij leest wel mee :Y
 
Laatst bewerkt:
Ik mis alfaduc in ieder geval nog op 't lijstje, en die mag niet ontbreken met die vele Speed Triples in z'n bezit ;)
Ook The Patman rijd nog steeds Speed Triple, en al post hij tegenwoordig niets meer, hij leest wel mee :Y
Staan er in ;)

Wel druk hoor dat topicatorschap :+
 
Laatst bewerkt:
_O- _O-
Euh.........Pina............... Ik mis jou super Quotes een beetje, wil je iets minder vaak reageren, dan komen ze vanzelf wel weer ;)
Duizend maal excuses :$ , maar ik zit hier inderdaad momenteel erg vaak :Y , komt door de combinatie van werkeloos + slecht weer! :+

In de loop van volgende week wordt het weer beter, dus zal ik ook weer wat vaker op de motor of op de boot zitten, of op de tennisbaan staan *D

Kan nu al zeggen dat ik hier maandagavond niet ben, want dan moet ik biljarten ;)
 
Duizend maal excuses :$ , maar ik zit hier inderdaad momenteel erg vaak :Y , komt door de combinatie van werkeloos + slecht weer! :+

In de loop van volgende week wordt het weer beter, dus zal ik ook weer wat vaker op de motor of op de boot zitten, of op de tennisbaan staan *D

Kan nu al zeggen dat ik hier maandagavond niet ben, want dan moet ik biljarten ;)
echt vervelen doe je je niet als ik het zo hoor _O-
 
Duizend maal excuses :$ , maar ik zit hier inderdaad momenteel erg vaak :Y , komt door de combinatie van werkeloos + slecht weer! :+

In de loop van volgende week wordt het weer beter, dus zal ik ook weer wat vaker op de motor of op de boot zitten, of op de tennisbaan staan *D

Kan nu al zeggen dat ik hier maandagavond niet ben, want dan moet ik biljarten ;)

Met zoveel hobbys heb je gewoon geen tijd meer om te werken.
 
Duizend maal excuses :$ , maar ik zit hier inderdaad momenteel erg vaak :Y , komt door de combinatie van werkeloos + slecht weer! :+

In de loop van volgende week wordt het weer beter, dus zal ik ook weer wat vaker op de motor of op de boot zitten, of op de tennisbaan staan *D

Kan nu al zeggen dat ik hier maandagavond niet ben, want dan moet ik biljarten ;)

Sow Pina, vervelen doe je niet... dat wordt stressen als je een baan vindt.... :?

Wil het zoeken van een nieuwe baan een beetje vlotten ?
 
wel weer even leuk; brienenoord was dicht op de route naar zeeland, onder genot van een peukie met de andere motorrijders daar besloten dat t een ultieme moment was voor een sprintje ... toen ik bij 200 kmh mn gas dichtdraaide was t voor meneertje fireblade (geloof '03) en zx9 eindelijk mogelijk de triple te passeren :)
 
echt vervelen doe je je niet als ik het zo hoor _O-
Niet echt nee! :+


En dan tussendoor ook nog af en toe aan de koffie
full
, en natuurlijk ook nog solliciteren ;)

:}
Met zoveel hobbys heb je gewoon geen tijd meer om te werken.
Ik snap nu ook niet meer dat ik altijd full time heb kunnen werken _O-
Sow Pina, vervelen doe je niet... dat wordt stressen als je een baan vindt.... :?

Wil het zoeken van een nieuwe baan een beetje vlotten ?
Ik vrees inderdaad dat werken me te veel tijd gaat kosten :Y , maar ach, tegen de tijd dat de herfst in volle glorie in het land is ingetreden zal ik me thuis best wel gruwelijk gaan vervelen '(

Nou, ik vind het aanbod aan vacatures hier in de streek best wel tegenvallen, maar ik kom wel aan mijn aantal verplichte sollicitaties. Tot nu toe nog nergens op gesprek geweest :N , maar ben wel een keer door een potentiële werkgever opgebeld, die gelijk al het vermoeden uitsprak dat mijn salariswensen waarschijnlijk te hoog zouden zijn.....hij had gelijk :+
wel weer even leuk; brienenoord was dicht op de route naar zeeland, onder genot van een peukie met de andere motorrijders daar besloten dat t een ultieme moment was voor een sprintje ... toen ik bij 200 kmh mn gas dichtdraaide was t voor meneertje fireblade (geloof '03) en zx9 eindelijk mogelijk de triple te passeren :)
full
 
Duizend maal excuses :$ , maar ik zit hier inderdaad momenteel erg vaak :Y , komt door de combinatie van werkeloos + slecht weer! :+

In de loop van volgende week wordt het weer beter, dus zal ik ook weer wat vaker op de motor of op de boot zitten, of op de tennisbaan staan *D

Kan nu al zeggen dat ik hier maandagavond niet ben, want dan moet ik biljarten ;)
_O- _O- _O-

Joe is aardig druk voor werkloos zijn :Y :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan