Triumph Speed Triple Topic deel 14

Status
Niet open voor verdere reacties.
Even snel jullie mening gevraagd...
Morgen doe ik een tripje van ongeveer 480 km.... in de Belgische ardennen enz...
Ik zou graag met de triple gaan, maar ik heb nog maar 250 km ingereden en heb zo wat mijn bedenkingen dat het motootje niet zoveel zal kunnen volledig afkoelen.....Er zit ook zo'n 2 x 100km autostrade bij ( maar hier kan ik variabel rijden; hoe lastig het ook is...)
Ik kan ook met m'n Beemer GS rijden maar heb uiteraard meer zin in de Speed triple. WAt denken jullie : de speed triple "sparen tot ie volledig ingereden is en met de BMW gaan of....geniet van de speed???
Ik heb nog een bijkomstig vraagske...als de SPeed triple warm staat en ik probeer onmiddellijk opnieuw te starten is het net alsof de startmoter het heel lastig heeft ( net alsof de batterij leeg is, terwijl dit niet zo is...) Hij reageert precies iets beter als ik het gashendel wat opendraai...
Zijn er die dit fenomeen nog hebben/hadden ??

Grtz
Gewoon met de S3 gaan, lekker warm rijden en af en toe wat hoger in toeren laten gaan. Zo'n tripje is in mijn ogen juist de ideale manier van inrijden :] De S3 start wat moeilijker dan de gemiddelde japanner, maar bij regelmatig gebruik slaat ie wel altijd aan :Y
 
Even snel jullie mening gevraagd...
Morgen doe ik een tripje van ongeveer 480 km.... in de Belgische ardennen enz...
Ik zou graag met de triple gaan, maar ik heb nog maar 250 km ingereden en heb zo wat mijn bedenkingen dat het motootje niet zoveel zal kunnen volledig afkoelen.....Er zit ook zo'n 2 x 100km autostrade bij ( maar hier kan ik variabel rijden; hoe lastig het ook is...)
Ik kan ook met m'n Beemer GS rijden maar heb uiteraard meer zin in de Speed triple. WAt denken jullie : de speed triple "sparen tot ie volledig ingereden is en met de BMW gaan of....geniet van de speed???
Ik heb nog een bijkomstig vraagske...als de SPeed triple warm staat en ik probeer onmiddellijk opnieuw te starten is het net alsof de startmoter het heel lastig heeft ( net alsof de batterij leeg is, terwijl dit niet zo is...) Hij reageert precies iets beter als ik het gashendel wat opendraai...
Zijn er die dit fenomeen nog hebben/hadden ??

Grtz
ik zou gewoon met de speed gaan :Y :]
kan je haar gelijk lekker inrijden als je maar veel verschillende toerentallen blijft rijden komt het helemaal goed
 
ik zou gewoon met de speed gaan :Y :]
kan je haar gelijk lekker inrijden als je maar veel verschillende toerentallen blijft rijden komt het helemaal goed

En ik heb het verstandige besluit genomen om met de S3 te gaan spelen in de Ardennen en nu heb ik er 500km tjes meer op de teller staan...
Het beest wordt leuker en leuker *D ...
Het startprobleem is precies ook verdwenen...raar....tja, tzal een verkeerde dag gehad hebben , zeker...
Ik kijk voor een pic te plaatsen
 
2rgmc1e.jpg

In de kleinste stad van België...Durbuy
IMG]http://i52.tinypic.com/e99r1k.jpg~[/IMG]
Aan de stuwdam van Gileppe
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan