Termignoni carbon GP demper 60mm slip-on aansluiting

Daniel88

Die hard MF'er
14 nov 2003
268
0
Breda
Zeer mooie GP demper van Termignoni. De kenner weet dat dit zeer prijzige en kwalitatief goede dempers zijn! Hij zat op mijn RSV Mille, maar hij is universeel toepasbaar omdat hij een 60mm aansluiting heeft. Hij past dus op de meeste Slip on uitlaatsystemen.

De demper is compleet met veertje en beugel. In zeer nette staat! geen krassen of deuken.
Dit is wel een zeer luide demper, en heeft geen e-keur. Het geluid wat er uit komt is echter wel adembenemend mooi!

Prijs: €250,-
full
 
Spijt me maar dat is echt geen originele Termignoni, maat van me is importeur en die heb ik nog nooit gezien en hij ook niet.
 
Uitlaten op een moto gp fiets zijn niet altijd het merk wat er op staat. Uitlaat wordt door de engineers gebouwd en een fabrikant plakt het stickertje, als hij maar genoeg betaald ;)


Doe ff serieus joh! Maakte maar een geintje! :+ Net of meneer Rossi naar de Motoport gaat voor een slip-on voor z'n M1! _O-



Tevens kickje voor TS dan maar... ;)
 
Het is een mooi dempertje, maar geen Termi, but who cares. Hij ziet er goed uit en als hij klinkt als de ts zegt zal het helemaal goed zijn :)
 
Het is een mooi dempertje, maar geen Termi, but who cares. Hij ziet er goed uit en als hij klinkt als de ts zegt zal het helemaal goed zijn :)
gezien de vraagprijs, denk ik dat het merk extreem belangrijk is! want een no-name demper heb je onder de 100 euro terwijl een termignoni (een echte) meer dan 400 euro kost. maakt degelijk wat verschil, gok ik zo!
 
inderdaad geen echte

termi werkt met blote carbon en niet in de vernis , ook de beugels rond het carbon zijn nooit dicht maar met uitsparingen en het logo en type zit hier altijd ingestanst
 
Volgens mij is dit wel een echte, tenminste ze zijn er ook voor een RSV mille. Daar heb ik hem ook voor verkocht.

Maar echt of niet...wie bied als eerste 200>
 
Volgens mij is dit wel een echte, tenminste ze zijn er ook voor een RSV mille. Daar heb ik hem ook voor verkocht.

Maar echt of niet...wie bied als eerste 200>
is dat zo? termignoni maakt geen dempers voor aprilia, dat je het weet ;)

full


daarom staat aprilia niet op de site van termignoni en zijn er geen foto's te vinden als je aprilia termignoni zoekt op google.
 
Laatst bewerkt:
is dat zo? termignoni maakt geen dempers voor aprilia, dat je het weet ;)

Verheul zegt als enige deze dempers op maat te maken voor de Mille´s...

  • OEM/custom made Termignoni exhaust! Aprilia RSV Mille 1999-2003, Termignoni GP-style slip-on silencer, Special, no where available world wide only at Verheul! Carbon/Inox, remove-able dB-killer 94dB-102dB.
  • OEM/custom made Termignoni exhaust! Aprilia RSV 1000 2004-2009, Termignoni GP-style slip-on silencers. Special, no where available world wide only at Verheul! Carbon/Inox, remove-able dB-killer 94dB-102dB.

Hij vraagt er nieuw ook maar 200 euro (excl. btw) voor... :? Zie prijslijst onder aan de dezelfde pagina.
 
je hebt je http://cgi.ebay.de/2-Original-Termignoni-Auspuff-Aufkleber-hitzebestandig-/370438229250?pt=Motorrad_Kraftradteile&hash=item563fd6cd02 (Termignoni stickert) verkeerd geplakt :') je klemband zit er omheen geklemd _O-

kansloos :')
 
maargoed ik bied je een reeelere prijs van 100€ ik ruk die sticker der af en hang um onder me mille
hoefk ook nie te w88 op verzending. want wat je er ook van zegt ut is een leuk dempertje maar niet voor die prijs
 
Terug
Bovenaan Onderaan