Te Koop ! Yamaha R1 bj 2002 150 PK €4500

AZIZ

Rookie
29 aug 2010
5
0
Te koop

Zeer mooie, R1 uit 2002. Hij is goed onderhouden en ziet er netjes uit.
Bouwjaar 2002

41000 km

duo zit

leo vince uitlaat

reflecterende strepen bij de velgen.

rijdt zuining

Ketting en tandwielen zijn ook helemaal in orde.

Verder is het een zeer goed onderhouden motor.
De reden dat ik hem weg doe is omdat ik een naked bike wil rijden.

Mocht je intresse of nog vragen hebben kun je bellen of mail. fotos kunnen gemaild worden ze zijn te groot om hier te plaatsen
061458707
h54Q==.jpg
 
Laatst bewerkt:
Foto's moeten dan iets verkleind worden, je kan ze evt wel mailen... Plaats ik ze ff voor je ;)

Mailadres staat in mijn profiel....
 
Laatst bewerkt:
het is me gelukt om een link te plaatsen. Dankje wel voor de moeite.

Kopers kom maar op foto staat er nu bij
 
dankje wel voor de moiete om die otos te verkleinen en te plaatsen voor topie
 
hij is van 2002 dat staat op de papieren
bij autos is dat ook zo op de raam staat wanneer ie gemaakt is 2005 en komt op kenteken in 2006 dus houje altijd 2006 aan dat staat op de papieren
svp zelf bij de les blijven
 
Er kan wel 2010 op de papieren staan maar dat is de datum van eerste afgifte en dat is heel wat anders dan een bouwjaar.

Dit model is nooit door Yamaha gemaakt in 2002 maar in 2001, dat is dus het BOUWjaar.

Is een mooie fiets, maar het is een R1 geBOUWD in 2001, vanaf 2002 kreeg je de RN09, dit is een RN04.

Ga mij niets over R1-en uitleggen AUB.
 
Een RN09 is een compleet andere fiets.

En voor de duidelijkheid, ik ben een behoorlijk liefhebber van R1-en en ook deze blauwe is een hele mooie voor een mooie prijs dus excuses als ik de indruk wek dat ik je verkooptopic af loop te zeiken want dat is niet zo, ik maak je alleen opmerkzaam op het feit dat er bij motoren nogal vaak een verschil tussen werkelijk bouwjaar en het kenteken is.

Verder een strakke fiets, heb zelf ook een carb R1 gehad en dat zijn echt beesten.

Suc6
 
hij is van 2002 dat staat op de papieren
bij autos is dat ook zo op de raam staat wanneer ie gemaakt is 2005 en komt op kenteken in 2006 dus houje altijd 2006 aan dat staat op de papieren
svp zelf bij de les blijven

Hier heb je ongelijk :Y :Y :Y :Y

Mijn R6 staat op kenteken 2007, maar hij is gebouwd in 2006. Ik heb dus een overjarig 2006 model (dat scheelt in de aanschaf, als je hem nieuw koopt)

Als ik mijn motor verkoop dat moet ik vermelden dat het een 06 model is welke in 07 op kenteken is gezet...


:W :W :W :W

Succes met de verkoop van je motor trouwens, vet ding :} :} :} :} :} :}
 
volgens mij staat er op het kenteken een eerste toelating, dit is dus wanneer het kenteken is afgegeven. waarschijnlijk iheeft jou (overigens prachtige) r1 dus een jaartje bij de dealer gestaan voordatie ie werd verkocht, dus inderdaad zoals rene zegt bouwjaar 2001 kenteken gehad 2002..

heel veel succes met de verkoop is een hele nette prijs voor een hele nette motor
 
Wat een discussie over een bouwjaar...

Het is een mooie R1, als je dat model wilt hebben, neem je 'm omdat je er gek van bent, wat maakt dat jaartje dan nog uit... :]

Nog maar ff een kickje dan...
 
Wat een discussie over een bouwjaar...

Het is een mooie R1, als je dat model wilt hebben, neem je 'm omdat je er gek van bent, wat maakt dat jaartje dan nog uit... :]

Nog maar ff een kickje dan...


In dit geval veel, want het verschil tussen 2001 en 2002 is bij de R1 alles.

2002 was namelijk het eerste model met injectie. Daarvoor (deze bike dus) waren ze nog voorzien van carbs.
Model van de '02 is ook compleet anders.


Maar net als FZRene ben ik absoluut niet aan het afzeiken. Heb zelf ook een 01 gehad en het is echt een waanzinnig fijne fiets :Y :Y

Succes met de verkoop
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan