mega mini meeting mac veendenedaal 29aug 2010

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kelvinvz

MF veteraan
22 jan 2009
1.347
15
Tiel
dscn0960.jpg




dscn0963.jpg










http://www.youtube.com/watch?v=llTzkAk39u0&feature=player_embedded

http://www.youtube.com/watch?v=RUfgjSqVZEc
dat waren de foto's nog meer mensen??
 
Laatst bewerkt:
Thanks, gelukkig zonder dat leuke vrouwtje wat ik dus niet afzette.......liet afstappen
 
ander leden mogen hier ook foto's plaatsen van de mega mini meeting van Veenendaal mac
 
Hij was weer gezellig!!!!! *O* *O* *O*

De heenweg nauwelijks noemenswaardige regen gehad, tijdens de veenendaal-meet een paar druppels, tijdens het ritje amersfoort werd het al wat natter, tijdens de amersfoort-meet met vlagen wat regen.... en toen kwam onze terug rit.....
Dat het continu regende op de terug rit was nog niet zo erg maar die wind... -O- -O- .... uit alle richtingen en af en toe flink verassend.

Maar ondanks dat vond ik het de moeite zeker waard, genoeg te bekijken, kletsen, gezelligheid, koffie, burgertje, kortom genoeg ingredienten van een zeer geslaagde dag.

naar amersfoort had voor mij niet persé gehoeven, had op het ritje na niet veel meer waarde, altijd weer iets te klagen he, lol
 
ja echt he toch wel een man of 50 gezien denk ik, lasng niet slecht voor een afgelaste meeting :D
 
Hij was weer gezellig!!!!! *O* *O* *O*

De heenweg nauwelijks noemenswaardige regen gehad, tijdens de veenendaal-meet een paar druppels, tijdens het ritje amersfoort werd het al wat natter, tijdens de amersfoort-meet met vlagen wat regen.... en toen kwam onze terug rit.....
Dat het continu regende op de terug rit was nog niet zo erg maar die wind... -O- -O- .... uit alle richtingen en af en toe flink verassend.

Maar ondanks dat vond ik het de moeite zeker waard, genoeg te bekijken, kletsen, gezelligheid, koffie, burgertje, kortom genoeg ingredienten van een zeer geslaagde dag.

naar amersfoort had voor mij niet persé gehoeven, had op het ritje na niet veel meer waarde, altijd weer iets te klagen he, lol


nouja het ritje er naar toe was wel lache.
helaas gooide het weer in amerfoort (gellukig pas dan en niet eerder) roet in het eten.. :P
ken je nagaan wat er gebeurd als het er 10x zoveel zijn :P
 
Laatst bewerkt:
Wat een nattigheid... goed dat ik niet gegaan ben.... Beetje soppen daaro...... |(
 
Laatst bewerkt:
Wat een nattigheid... goed dat ik niet gegaan ben.... Beetje soppen daaro...... |(

het soppen viel erg reuzen mee, eerder de terug weg voor de meeste ik kom uit ochten zo 15minuten rijden als ik lekker door rijd :] de weg ziet er natter uit dan het in het echt was
 
Ziet er gezellig uit wel! Geen politie deze keer?

En iedereen past in de mac, is ook wel eens lekker!
(zeker met zulk weer...)
 
Ziet er gezellig uit wel! Geen politie deze keer?

En iedereen past in de mac, is ook wel eens lekker!
(zeker met zulk weer...)

politie is wel 3x komen kijke ze komen pas al er word gebeld
maar ze kwamen eerder kijken naar de motoren
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan