Set wave schijven GS500

Tinusjeuh

Die hard MF'er
26 aug 2005
877
0
Oss
Omdat mijn GS500 project nog steeds niet af is en ook niet echt vlot omdat ik daarnaast met mijn FZR bezig ben heb ik nog een mooie Braking voorremschijf liggen voor een GS500 met bijbehorende achterschijf. De voorschijf is maar weinig gebruikt en de achterschijf is nog fonkelnieuw. Ik kan er organische remblokken bij doen (zowel voor als achter geloof ik)

Past ook op andere suzuki's, zoals de Bandit, de GSX-F en volgens mij zelfs op oude GSX-R'en, maar dan moet je er wel een linkerschijf bij zoeken!

De schijven mogen samen weg voor 225,-.

372768233.jpg


372768228.jpg


391728977.jpg


Als ik nog blokken heb liggen (ga ik even nakijken) kosten die 22,50 per setje.

Ik heb ook nog een setje hendels met stuurbevestiging liggen die weg mogen als ik er de juiste prijs voor kan krijgen. Anders laat ik ze lekker liggen tot een volgend project.

391454784.jpg


391454856.jpg


391454787.jpg


391454783.jpg


391454789.jpg


Deze set mag weg voor 150,-.
 
Laatst bewerkt:
Minimale diktes zijn 4,5 (voor) en 3,5 (achter).

De dikte nieuw van de schijf als deze nieuw is weet ik zo niet. Ik meen dat de voorschijf 5mm dik is als nieuwe schijf en achter is dat 4mm. De voorschijf zal daar dus weinig van af zitten en de achterschijf is dus gewoon 4mm dik.

Ik zal de voorschijf vanavond even proberen te meten als ik eraan toe kom.
 
Laatst bewerkt:
De voorschijf is nieuw inderdaad 5mm dik, zie info van de Braking Site. Hier is ook te vinden op welke motoren deze schijf allemaal te gebruiken is. Het gaat om de STX12D en hij is rechts gemonteerd geweest.

De schijf is iets meer dan 5mm dik :9. Hij is dus nog gewoon spik-splinter-nieuw!
 
Laatst bewerkt:
gaat niet passen zie ik -O-
heb namelijk dan de STX13D nodig ipv 12D -O-

Succes nog met de verkoop :Y
toch bedankt voor het meten! *D
 
Even nog een keer omhoog.

De voorschijf is nog net zo dik als nieuw en de achterschijf is nog nooit gemonteerd geweest. Eigenlijk allebei nieuw dus!
 
Terug
Bovenaan Onderaan