Gsx-r 750 89 origineel uitlaat systeem

Flip

MF veteraan
20 mei 2008
10.159
70
hallo allen!

Ik heb nog liggen een orgineel uitlaat systeem van een gsx-r 750 uit 89. Goede staat, wel wat vloegroest. Als ik dit weekend tijd heb zal ik hem even schuren en mooi zwart spuiten.

SAM_0244.jpg


SAM_0243.jpg


1988_1.jpg


Helemaal compleet incl. klemmen etc.


Ik zal nog even mooiere foto's maken!

Ik weet nog niet helemaal wat ik hiervoor wil dus ik zou zeggen... Bied er op los ;)

Groete! Flip...
 
Verkoop je die krik ook toevallig? Hoeveel kilo mag die hebben?
 
Laatst bewerkt:
Helemaal niemand.... jammer hoor, dan maar weer een kickje ;)
 
Ligt eraan waar heen. Ik zou zeggen doe een goed bod! (volgens mij is NAAR Belgie € 19,-
 
ja dat heb je goed gezien
heb je nog andere spullen van een gsxr?
ik heb hier nog een fighterframe in aanbieding.
prijs heb ik niet zo'n idee

groet
 
Ik heb nog wel wat klein grut, achterlamp unit, duopassagier voetbeugels (ofzo) en uuuhm... verder weet ik dat zo niet. Zal ik morgen als ik thuis ben even naar kijken.

kan alles wel mee sturen, heb er toch niks meer aan eigenlijk ;)
 
Zat zelf te denken aan 120 eu incl verzenden. Zag dat de uitlaten van de GSXF 600/750 200 euro moeten opleveren dus dat lijkt me niet verkeerd?
 
laat effe weten wat er beschikbaar is stuur effe prive mail op volgend adres en we zien wel wat eruitkomt
eddylormans@hotmail.com
groet
 
Oke! zodra ik thuis ben kom ik er op terug! (over 10 min)
 
10 min werd iets later ;) Moest eerst nog even de TL aantrappen hehe ;)

Ik heb nog liggen... 2 originele Knipperlichten, carterpan van een gsxf (maar zou moeten passen op een gsxr) , een complete achterlicht unit. en 2 st. duo pass. beugels

Niet heel erg veel dus...
 
Ow! en een volle spuitbus hittebestendige verf, zwart ;) Mag ook mee...
 
Kijk aan dit soort mensen heb je teminste wat! Bedankt voor het kickie ;) (niet toevallig een origineel systeem nodig? ;) )
 
Terug
Bovenaan Onderaan