Michelin Pilot Road 2CT 120/70/ZR17 en 180/55/ZR17

Ook interesse om de voorband los te verkopen?? Wil je me daarover mailen met de eventuele prijs???? Adres staat in mijn profiel.
 
Ik heb je mail gestuurd.

Het gaat trouwens om 2CT's.
 
'Michelin Pilot Road 120/70/ZR17 en 180/55/ZR17' > 'Michelin Pilot Road 2CT 120/70/ZR17 en 180/55/ZR17'
 
voorband verkocht, heb nog achterband liggen waar nog 5k-10k mee gereden kan worden.
 
Paar kleine vraagjes. Aangezien ik pas net een nieuwe motor heb :+

Deze kan ook op een R6 toch, google zei van wel. Er zit nu 180/55 onder. Wat betekend precies die ZR17?
Weet je toevallig wat de verzendkosten zijn voor zoiets ?

Edit: Er zit voor volgens mij een Continental Sport Attack op, zou geen problemen mogen geven toch ?

Groet, Dennis
 
Laatst bewerkt:
Paar kleine vraagjes. Aangezien ik pas net een nieuwe motor heb :+

Deze kan ook op een R6 toch, google zei van wel. Er zit nu 180/55 onder. Wat betekend precies die ZR17?
Weet je toevallig wat de verzendkosten zijn voor zoiets ?

Edit: Er zit voor volgens mij een Continental Sport Attack op, zou geen problemen mogen geven toch ?

Groet, Dennis

Klik voor uitleg over uitleg over banden.

ZR17 staat voor de velg maat, in dit geval 17"
Dit is inderdaad de juiste bandenmaat voor jouw motor.

Geloof dat de verzendkosten om en nabij de 7 euro ligt.

Deze band kan opzich prima i.c.m je huidige Continental alhoewel ik persoonlijk liever met een gelijke voor en achterband rij.
 
Paar kleine vraagjes. Aangezien ik pas net een nieuwe motor heb :+

Deze kan ook op een R6 toch, google zei van wel. Er zit nu 180/55 onder. Wat betekend precies die ZR17?
Weet je toevallig wat de verzendkosten zijn voor zoiets ?

Edit: Er zit voor volgens mij een Continental Sport Attack op, zou geen problemen mogen geven toch ?

Groet, Dennis

hi Dennis

Zie de post van Dirty Damien. 2 verschillende merken band kan goed samen, maar is uiteraard niet zo perfect als 2 dezelfde. Heb zelf ook wel eens met verschillende merken gereden.

Verzendkosten zijn 6,75 EUR voor pakket in Nederland.
 
ik zou het ook graag willen hebben als aubry hem niet pakt alvast bedankt

aubry heeft er vanaf gezien dus als je wil kan je hem overnemen, wil je hem komen ophalen? want degene die de voorband heeft gekocht was niet tevreden over het profiel achteraf en ik zou het jammer vinden als je achteraf ook teleurgesteld zou zijn
 
aubry heeft er vanaf gezien dus als je wil kan je hem overnemen, wil je hem komen ophalen? want degene die de voorband heeft gekocht was niet tevreden over het profiel achteraf en ik zou het jammer vinden als je achteraf ook teleurgesteld zou zijn

Ik heb een pm verstuurd

Weet niet of je die hebt ontvangen ?
 
loona ik wil die rubber nog kan niet komen bezichtigen,want ben van belgie (gent)als je me kan stuuren?ik zal dan de verzend kosten betaalen maar verzendkosten wil ik eerst weten voor belgie.laat je me nog iets weten?alvast bedankt.
 
of anders komt mijn vriend maandag naar oss dicht bij den bosch voor zijn zaak als je aan hem kan afgeven zou dat heel goed zijn voor mij,w8 op uw antwoord alvast bedankt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan