Heftafel te koop 125 en BIER, capaciteit min. 450k

Status
Niet open voor verdere reacties.

Green Meanie

Die hard MF'er
7 okt 2003
529
69
Hanoi
Ik bied bij deze mijn heftafel te koop aan.

Heb hem in een ver verleden van een mede MFer gekocht met kapotte pomp en heb deze vervangen voor een nieuwe tweedehandse :P pomp. Deze pomp is veel zwaarder dan de originele en ik heb geen idee wat je er nu mee op kunt tillen. Ik durf te wedden dat ik mijn VW polo (930kg) ermee van de grond krijg maar ben bang dat de tafel zelf dat niet leuk vind, de pomp redt het iig wel.

Enige wat er aan gedaan moet worden is een verfje over het nieuwe plaatwerk rondom de pomp tegen roest en het afsluitplugje dient verlengd te worden. Om de tafel nu te laten zakken moet je met je vingers tussen de scharnierende delen door (of met een lange tang) en das niet echt ARBO verantwoord. De originele voetbediening voor het oppompen is behouden al moet je wel vaak trappen om hem omhoog te krijgen (klinkt lekker fout) dit komt doordat de pomp zo zwaar is.

Dit type heftafel staat nieuw te koop voor €339 bij buitelaar geloof ik, mijn prijs is €125 en een kratje Hertog Jan. Dit is een niet zeuren zo meenemen prijs.

full
 
Laatst bewerkt:
Lengte is 205cm breedte is 55cm dit is exclusief de oprijplaat. Hoogte wanneer hij is ingeklapt 19cm hoogte maximaal ongeveer 80cm.
 
Laatst bewerkt:
heb ongeveer pressies een beetje de zelfde :P

Erg prettige brug motor staat er ook erg stabiel op en is veel makkelijker werken dan op de grond :Y


succes met de verkoop
 
@Bosje: Brug is ovb verkocht aan Klaas (heeft als eerste gereageerd)
Misschien een troost: Er waren nog 3 andere potentiële kopers via mail.

Zodra de koop definitief is zal ik de anderen hierover via mail informeren.
 
Excuses voor de verwarring

De woonplaats was niet echt up-to-date. Ik woon in Spakenburg (ook veranderd in profiel).
 
Laatst bewerkt:
Klaas heeft afgezien van de koop.

Er is nog één persoon die ik via mail heb gevraagd of hij nog steeds geïnteresseerd is, hier heb ik echter nog geen antwoord van ontvangen. Ik wacht tot vanavond op een reactie.

Daarna is er nog iemand uit Groningen maar die vond de afstand erg hoog. Deze zal ik morgen nog een belletje geven.

Indien deze persoon er definitief vanaf ziet is hij voor jou Bosje! (en dat is idd een thuiswedstrijd).

Ik ben dan iedereen in volgorde van reageren (per forum, mail, telefoon, rooksignalen etc.) afgegaan maar heb geen zin om langer dan 24u op een reactie per mail te wachten, ik hou nou eenmaal van snel handelen.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan