speed triple 1050 2008/2010 tank + kuipdelen kleur wit

Status
Niet open voor verdere reacties.
spuiten is ook best duur, en dan denkt men al snel, dat het een schade fiets is..
als je orginele kleurdelen hebt niet, hoop ik :)

Ligt eraan wat je wilt hebben natuurlijk. Maar gewoon zwart zal wel meevallen hoor.
Plus je hebt onbeschadigde delen, is ook weer minder werk voor een spuiter.

En wat betreft dat mensen denken dat je een schade fiets hebt, ik denk als jij gewoon uitlegt dat je een andere kleur wilde dat veel mensen dat wel begrijpen.

Zo heb ik een tijd geleden van een mede MF'er zijn fel groene speed triple gespoten in de mat groene kleur. Speciale editie kleur ofzo.
De eigenaar vond die kleur mooier, dus zo gezegd zo gedaan.
 
mooi setje.. Ik heb een zwarte set.. Maar mis bij een ruil dan een bellypan en een flyscreen.. Dus als je die erbij fietst kunnen we praten! Mijn set (incl bellypan en flyscreen) is van juni 2010... DUS OOK NIEUW.. *D
 
Laatst bewerkt:
Ligt eraan wat je wilt hebben natuurlijk. Maar gewoon zwart zal wel meevallen hoor.
Plus je hebt onbeschadigde delen, is ook weer minder werk voor een spuiter.

En wat betreft dat mensen denken dat je een schade fiets hebt, ik denk als jij gewoon uitlegt dat je een andere kleur wilde dat veel mensen dat wel begrijpen.

Zo heb ik een tijd geleden van een mede MF'er zijn fel groene speed triple gespoten in de mat groene kleur. Speciale editie kleur ofzo.
De eigenaar vond die kleur mooier, dus zo gezegd zo gedaan.
wat kost spuiten dan?? naar zwart??
of zoiets
full
 
mooi setje.. Ik heb een zwarte set.. Maar mis bij een ruil dan een bellypan en een flyscreen.. Dus als je die erbij fietst kunnen we praten! Mijn set (incl bellypan en flyscreen) is van juni 2010... DUS OOK NIEUW.. *D

heb je plaatjes er van?
heb je mijne gemailt :)
 
Er zijn ook spuiters die een certificaat afgeven dat het spuitwerk níet is gebeurd vanwege schade (en dus gewoon voor de mooi).
 
Kan best dat het van een RD is, ben er eerlijk gezegd niet zo bekend mee.

In zit in 2181(Hillegom), dus om de hoek bijna.
Jij komt uit Lisse als ik het goed heb?

Jep
rijd die street dan ook in de bollenstreek rond?
heb hem nooit gezien, jammer wil hem wel live bewonderen.....

ps kan jij ook stralen en moffelen??
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan