Ducati Monster 900 ie 2000

Status
Niet open voor verdere reacties.

ducatop

MF'er
2 mrt 2008
147
0
Noord Nederland
****DE DUC HEEFT EEN NIEUWE EIGENAAR GEVONDEN****

Na 3 zomerseizoenen met heel veel plezier te hebben gereden op deze Ducati Monster bied ik hem nu te koop aan. Naast dat ik de motor zelf zeer netjes onderhouden heb zijn de onderhoudsbeurten uitgevoerd door een Ducati dealer in Drenthe.

Ducati Monster 900 ie 08/2000
Kleur: Mat Zwart

Km Stand: 26.500 (september)
Banden: Bridgestone BT016 (bij 22.000)
Ketting en tandwielen vervangen (bij 21.500)
Distributieriemen vervangen (bij 21.500)
Kleppen gesteld (bij 21.500)
Olie en vloeistoffen vervangen (bij 21.500)
Carbon voorspatbord en koppelingsdeksel
Afdekkap buddyseat
Termignoni dempers
Rizoma spiegeltjes
Kleine knippers voor en achter



Inruil mogelijkheden 748/916 bespreekbaar.

Bij serieuze interesse kan er een afspraak gemaakt worden in Groningen & voor meer foto's of informatie mail gerust.


full
 
Laatst bewerkt:
blijven toch vette fietsen heh die monsters
ooit komt er nog eens een hoop ik/denk ik

hoeveel pk/nm heeft z,n 900 nou en top licht op ? 210 of zo iets

suc6 met de verkoop
 
Even om iets in m'n eigen hoofd recht te zetten, heeft de 900 hetzelfde frame als de 620? Dan weet ik in ieder geval dat ik ook hier niet op ga passen.
Succes met de verkoop in ieder geval!
 
Even om iets in m'n eigen hoofd recht te zetten, heeft de 900 hetzelfde frame als de 620? Dan weet ik in ieder geval dat ik ook hier niet op ga passen.
Succes met de verkoop in ieder geval!
Volgens mij heeft ie dezelfde afmetingen...Ik ben zelf 1,83 en pas er prima op... Jij succes met het zoeken naar iets groters :)
 
Na 3 zomerseizoenen met heel veel plezier te hebben gereden op deze Ducati Monster bied ik hem nu te koop aan. Naast dat ik de motor zelf zeer netjes onderhouden heb zijn de onderhoudsbeurten uitgevoerd door een Ducati dealer in Drenthe.



Inruil mogelijkheden 748/916 Multistrada :? bespreekbaar.



[afbeelding]

O-)
 
Mooie fiets! Echter geef ik de voorkeur aan een wat oudere motorfiets, zodat er meer centjes overblijven voor een circuitfiets.

Succes met de verkoop!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan