Das zweite Fehn Wochenende 26/27/28 augustus 2011

E.G.J.

Koud bier hier, koud bier hier. Dankuwel!
Donateur
2 sep 2004
37.749
54.374
Völlenerkönigsfehn Germany
Na het grote succes van het Das erste Fehn Wochenende heb ik besloten om een zweite Fehn Wochenende te organiseren. En dat op 26, 27, en 28 Augustus 2011.
Vanaf 11:00 uur staat er een bestelbus met verse koffie klaar op het Jack Middelburg plein gelegen aan het TT-cicuit. Hier in kan een ieder zijn tent en andere spullen deponeren. Om 12:30 uur gaat de rit volgens het **folow up systeem** van start.
full
Na plus minus 50 km komen we om 14:00 aan bij chauffeursrestaurant huize Bareveld. Voor een k.g.p.p.tje. Hier kan ook de machine getankt worden. (met pinpas !! )


Om 15:00 uur gaan we verder met deel 2 van de route.
full

Deze route zal in totaal plus minus 110 km bedragen. Rond 17:00 uur lassen we nog even een p.p.tje in voor onze verslaafde vrienden en om zelf even de benen te strekken. Na ongeveer een half uur gaan we dan ook weer verder .
Om 18:00 komen we dan aan bij een Grill-Imbiss waar we een maaltijd kunnen nuttigen.
menukaart 1
menukaart 2
menukaart 3
Nadat iedereen dan zat en voldaan is zetten wij de laatste 3 km in. Er is dan ook nog een mogelijkheid om af te tanken voor de volgende dag. (eigenlijk een must omdat er de volgende dag geen tankstop in het eerste deel van de route zit.) Om ongeveer 20:00 uur komen we dan op de camping aan en zal er volgens oude traditie eerst een ritueel uitgevoerd moeten worden alvorens men de tent op kan zetten.
Hierna kan er een drankje gedronken worden in de feesttent op het campingterrein.




:Z




Dag twee begint ergens rond 8:00/9:00 uur met een uitgebreid ontbijt.
Als iedereen dan de buik vol heeft van alle lekkernijen, dan is het om 11:00 uur tijd om de motor aan te trappen. En zal de route wederom volgens het **folow up systeem** van start gaan.
full

Na plus minus 40 km komen we om 12:00 uur bij het biker-motel aan voor een k.g.p.p.tje


Om 12:30 uur gaan we weer verder met deel twee van de route.
full

Na plus minus 60 km komen we om 13:45 uur aan bij het strandcafé in Bad Zwischenahn . Hier heb ik kunnen regelen dat ze speciaal voor ons de keuken hebben open gehouden. Vanaf het terras hebben we tijdens het vorkje prikken een prachtig uitzicht over het water .
full




Om 15:00 uur gaan we dan weer verder met het derde deel van de route.
full

Direct aan het begin van deze route is een tankstop ingepland.
Na plus minus 40 km komen we om 15:45/16:00 uur aan in Barssel. Hier houden we even een p.p.tje .

Om 16:15 gaan we weer verder op het laatste deel van de route.
full

In dit deel van de route zit net voor het eind ook een weg die door de plaatselijke bewoners de bevallingsweg wordt genoemd. Waarom dit zo is, dat weet ik niet, maar ik hoop niet dat er één van de vrouwelijke deelnemers op deze dag is uitgerekend.
Maar goed, na plus minus 35 km komen we dan om 17:00 uur op de camping terug en kan een ieder zich een beetje opfrissen. Daarna gaan we ons te goed doen aan een BBQ met drankje in/bij de feesttent op het campingterrein. Tijdens het grillen zal er ook gepraat worden over het mysterie van de de mf boom,
de kist , en de witte wieven.



Dag drie is bedoelt om uit te slapen. Rond 10:30 zal het brood arriveren en kan er ontbeten worden. Daarna kan een ieder zijn weg naar huis inzetten. En als u besluit dat u nog een dag langer wilt blijven, dan is dat ook geen punt.




Wat kost het en wat krijgen we daarvoor ?:

Camping.
2x luxe Ontbijt.
"Onbeperkt" wijn, bier, en frisdrank. Sterke drank zult u zelf mee moeten nemen.
"Onbeperkt" BBQen.
En dit alles voor een al in prijs van €30.- per persoon.

I.V.M. de bestellingen van de catering is het mogelijk om tot en met de 21e augustus het bedrag op het onderstaande rekeningnummer te voldoen. Dit om er voor te zorgen dat de gene die zegt te komen ook daadwerkelijk komt.

( wie alleen komt om mee te rijden en niet van de catering gebruik wil maken, die kan zich tot op de laatste dag nog aanmelden)

Postbanknr. 7146402
Ten name van E.G.J. van de Velde.
Onder de vermelding van nicknaam/namen.

Deelnamelijst toertocht/ten

1 E.G.J. (voorrijder)
2 @nne en dochter (alleen dag twee)
3 Raymond W
4 Nohome Met bijrijder dreamer23
5 Michiel en Mo
6 Dolfijneflipper (alleen dag twee)
7 GJVH en lief draakje (alleen dag twee)
8 KleintjeB Met bijrijder Ukkie
9 Duncan
10 Mark
11 Paul_K
12 Remond_FRL
13 Me-daphn
14 BlubBlub
15 J@@st
16 Willie
17 Ms Nohome
18 Ootje (alleen dag twee)
19 Ruben (alleen dag twee)
20 Rudi/Norbert ( achterrijder met een trike.)



(20 motoren en 26 personen tot nu toe)


OVB

1
2
3
4
5


BBQers/gezelligheidsmensen

1 Norbert ( Chief Griltang)
2 Wubbe ( reserve Chief Griltang)
3 Ootje
4 Ronnie
5 11lfje
6 Elke
7 Arno
8 Marco
9 Stevan
10 Hendrik
11 Lena
12 Beau
13 Roelof
14 E.G.J.
15 @nne
16 Raymond W
17 Nohome
18 Michiel
19 Mo
20 Dolfijneflipper
21 GJVH
22 KleintjeB
23 Ukkie
24 Duncan
25 Mark
26 Paul_K
27 Remond_FRL
28 Me-daphn
29 BlubBlub
30 J@@st
31 Willie
32 Rudi
33 Ms Nohome
34 lief draakje
35dreamer23
36 Dochter @nne
37 Hessel
38 Grätia (alleen vrijdag avond)
39 Cecilia (alleen vrijdag avond)
40 Henry (alleen vrijdag avond)
41 Melvin (alleen vrijdag avond)


(totaal aantal personen voor de bbq, 37 tot nu toe)









Nog even een kleine toevoeging:


Het is de bedoeling dat de routes op een tempo gereden word die voor een ieder goed te doen is. Dus ook mensen die net een rijbewijs hebben of weinig rijervaring hebben kunnen gewoon mee doen.
Denk je even een weekendje te kunnen racen, meld je dan niet aan. Want dan is dit niet de toertocht die jij zoekt.
Hou je aan de verkeer/folow up regels. Blijf op je plaats en haal niet in. Helaas heb ik al eens eerder op een toertocht mee moeten maken dat er twee mensen en hun motoren in de kreukels lagen. Dit bederft voor iedereen de pret, dus doe dat jezelf en een ander niet aan.


Link naar de gezichtenboek pagina En wie zich hier meld word ook beheerder en kan zo naar hartenlust foto's plaatsen.

** de regels van het folow up systeem en de aansprakelijkheid vind u HIER
 
Laatst bewerkt:
Als ik dat tegen die tijd nog weet, grote kans dat ik er dan bij ben :Y

is toch veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeels te ver weg nog, zo ver kan ik niet denken hoor :X
 
ja, dat bedoel ik.

note to self- nieuw waterdicht regenpak kopen

Nou, het is hier al sinds vorige week dinsdag droog. Ik weet niet hoe het daar is, maar ik hoor soms geluiden :P

Maar goed, alles bijgewerkt. Een goed begin om het zo maar te zeggen *O*
 
Nou, het is hier al sinds vorige week dinsdag droog. Ik weet niet hoe het daar is, maar ik hoor soms geluiden :P

Maar goed, alles bijgewerkt. Een goed begin om het zo maar te zeggen *O*
ik was 3e en nu sta ik bijna onderaan :/

ach boeie ,... als het net zo leuk wordt als 't 1e weekend *D
 
Laatst bewerkt:
Ondanks dat ik niet zo camperen houd, lijkt het me wel een leuk weekend :Y . Mocht ik een tent op gaan zetten: hou een paar camera's in de aanslag, gaat heel vermakelijk worden *O* .
 
Vandaag de OBT gereden, was weer heel gezellig *O* . Daarom wil ik ook graag mee gaan dit weekendje. Leuke groep, mooie verhalen achter de motoren en een lekker ontspannen tempo met rijden :] . Een weekendje lijkt me dan ook leuk om te doen *O*


Net in de jaarplanning van school gekeken, je raad het al........... 26ste moeten ze mij waarschijnlijk hebben voor de hoofdfase introducties -O- . Tenminste, die hele week zijn de introducties, dus mag alleen maar hopen dat vrijdag vrij is voor mij O-) . Hoe de vrijdag voor mij zal verlopen is nog een beetje onzeker en zal dat ook wel blijven. Dit jaar kreeg ik welgeteld 2 dagen van tevoren pas te horen wanneer ik weer moest komen B| B| .


Hoe dan ook, vrijdag avond ben ik er :Y . Eten kan ik niet zeker zeggen, maar anders eet ik onderweg wat, komt goed ;) . Hopelijk kan ik het tijdig laten weten :) .

Zaterdag en zondag doe ik volop mee met het feest *O* . Als er nog voor/achterrijders nodig zijn, roep maar raak, daar waar een helpende hand nodig is, wil deze graag bieden ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan