Dit onderwerp is gesloten.

quote:
quote:Hasseman schreef op 07 september 2010 @ 22:09:
[...]
Een topic of wat terug deed ik een post die wat verkeerd werd opgevat.
quote:
quote:meisje schreef op 07 september 2010 @ 22:09:
[...]
Er ging iets mis volgens senior bij het maken van de titel, maar hij had al op verzenden geklikt dus hij kon niks meer veranderen.... er staat ook een typo in... is jullie dat niet opgevallen...
Geen schema... okay...
Planning dan...
Ik zou gek worden als ik geen schema/planning zou hebben... zo weet je toch niet of alles volgens plan/ binnen tijdsbestek gaat....![]()
Gratis schilder: das het betere kluswerk!
quote:meisje schreef op 07 september 2010 @ 22:12:
[...]
Mosslman, (deze dus), was degene die hier zo vreemd binnen kwam vallen.... vervolgens vondt dat wij maar vreemd reageerden.. en als klap op de vuurpijl in een ander topic ging janken over de limbo's...
Dan vraag ik me serieus af: wat komt hij hier dan steeds doen...
Volgens mij alleen om te rellen.... dan heb ik liever dat hij gewoon weer opflikkert waar hij vandaan komt.
Tja.... duidelijker kan ik het niet maken....
quote:Higgins schreef op 07 september 2010 @ 22:13:
[...]
heb altijd een eigen planning gemaakt..... steeds goed gegaan... dan zelf maar iets harder werken he.....
[...]
Mosslman, (deze dus), was degene die hier zo vreemd binnen kwam vallen.... vervolgens vondt dat wij maar vreemd reageerden.. en als klap op de vuurpijl in een ander topic ging janken over de limbo's...
Volgens mij alleen om te rellen.... dan heb ik liever dat hij gewoon weer opflikkert waar hij vandaan komt.
quote:meisje schreef op 07 september 2010 @ 21:58:
Maar voor nu heb ik wel ff de fipo.... wat denk je... je komt zo binnen lopen en meteen ff de fipo op je naam....

quote:Higgins schreef op 07 september 2010 @ 22:16:
[...]
![]()
![]()
![]()
sja, je hoeft er iig niet meer omheen te draaien.....
quote:Higgins schreef op 07 september 2010 @ 22:16:
[...]
![]()
![]()
![]()
sja, je hoeft er iig niet meer omheen te draaien.....
quote:Sandra87 schreef op 07 september 2010 @ 22:14:
[...]
planning is een planning he... of je die nu zelf maakt of laat maken...

[...]
quote:Bolski schreef op 07 september 2010 @ 22:17:
'Dé LIMBOcCl@n - Deel Zeventig -' > 'Dé LIMBOcl@n - Deel Zeventig -'
quote:ridgefan schreef op 07 september 2010 @ 22:17:
[...]
Zo val je wel op, zal me verder wel gedragen
.
Ben sinds een paar weken de bezitter van een ER-6n uit 2008, een lekkere lichte motor. Woonachtig in budel-dorplein; net achter Weert.
[afbeelding]

[...]
.
Ben sinds een paar weken de bezitter van een ER-6n uit 2008, een lekkere lichte motor. Woonachtig in budel-dorplein; net achter Weert.
[afbeelding]
[...]
.
[afbeelding]
quote:Hasseman schreef op 07 september 2010 @ 22:17:
[...]
Óf je draait er wel omheen, en kijkt ook naar de andere kant van het verhaal

quote:Joske_ schreef op 07 september 2010 @ 22:18:
Zo zo, de limbo's beginnen al nieuwe topics voor dat het oude volgelult is.Geen wonder dat ik vond dat het daar zo rustig was.
![]()
Maar ik ga toch maar eens slapen. Op tijd gaan slapen had mij vandaag toch al tot 15u40 gebracht, die laatste 20 min kan ik nog wel doorbijten.
quote:
quote:Joske_ schreef op 07 september 2010 @ 22:18:
Zo zo, de limbo's beginnen al nieuwe topics voor dat het oude volgelult is.Geen wonder dat ik vond dat het daar zo rustig was.
![]()
Maar ik ga toch maar eens slapen. Op tijd gaan slapen had mij vandaag toch al tot 15u40 gebracht, die laatste 20 min kan ik nog wel doorbijten.
© 2001-2013 Motor-Forum - Powered by React - Hosting by True - Served by Webserver 3