Beginnen met circuit rijden/racen

Potloodje_89

Die hard MF'er
27 aug 2010
279
0
Raalte
Hallo allemaal,

Ik rij momenteel nog op een R6 van 2007 en wil graag beginnen met circuit rijden.
Maar nu is de vraag wat kost het allemaal zo'n beetje om vanaf begin af aan met alles te kopen enz.
Maar waar en hoe kan ik het beste beginnen?
Ik ga mijn R6 dan wel verkopen en een circuitracer aanschaffen.

Kan iemand mij tips geven en prijs indicatie's?

Alvast bedankt!
 
Dag potlood,

in onderstaand topic is ongeveer dezelfde vraag gesteld. Staat al veel informatie over. Als ik jou was zou ik dat even doorlezen. Alvast veel plezier met circuit rijden.

Beginnen met racen
 
Dag potlood,

in onderstaand topic is ongeveer dezelfde vraag gesteld. Staat al veel informatie over. Als ik jou was zou ik dat even doorlezen. Alvast veel plezier met circuit rijden.

Beginnen met racen


:^

Ik had trouwens die info niet eens opgezocht, 'gewoon' een racer gekocht..
Circuit dagje geboekt en eens kijken of het wat was :P

Verder, als je eenmaal je racer heb kan je het zelf eigenlijk zo gek maken als je wilt..
Is niet echt een indicatie voor denk!

Onderhoud, banden.. Maar dat ligt er dan weer aan hoe vaak je gaat rijden etc!

Anyway, ik zeg.. DOEN :+


:W
 
Qua kosten.... je maakt het idd zo gek als je zelf wilt ;) .

Ik heb nu, na 7 jaar circuit rijden voor het eerst een racer gekocht die me meer dan 2.000€ heeft gekost :9 . Nochtans rij ik al lang mee in de snelste groepen, 't is niet omdat je een wat oudere / goedkoperen motorfiets hebt dat je je niet kan amuseren :Y .

Natuurlijk is het niet goedkoop, inschrijving, verplaatsing, banden, benzine,..... dit blijft even duur of je nu met een Tcat uit '96 rijdt of met een R6 '09 B| .
 
wil je mijn motor kopen?
1049320611_6_8XQV_1.jpeg
 
Wat een mooi ding jah!!!!!

Ik heb besloten om eerst met mn eigen motor volgend jaar het circuit op te gaan en kijken hoe het is....
 
Hallo allemaal,

Ik rij momenteel nog op een R6 van 2007 en wil graag beginnen met circuit rijden.
Maar nu is de vraag wat kost het allemaal zo'n beetje om vanaf begin af aan met alles te kopen enz.
Maar waar en hoe kan ik het beste beginnen?
Ik ga mijn R6 dan wel verkopen en een circuitracer aanschaffen.

Kan iemand mij tips geven en prijs indicatie's?

Alvast bedankt!
Lekker je eigen motor houden en een rackuip er op zetten, dagje boeken en knallen maar. racen in wedstrijd verband is niet goedkoop. Elke race kost je rond de 500,- als je geen brokken maakt.

Begin er niet aan, slaat nergens op, al die rondjes rijden iedere keer weer hetzelfde, saai :P
 
Lekker je eigen motor houden en een rackuip er op zetten, dagje boeken en knallen maar. racen in wedstrijd verband is niet goedkoop. Elke race kost je rond de 500,- als je geen brokken maakt.

Begin er niet aan, slaat nergens op, al die rondjes rijden iedere keer weer hetzelfde, saai :P

Volgens mij wordt er gasgeven en niet "rondjes rijden" toch? :p
 
Terug
Bovenaan Onderaan