Diversion 600 delen

Status
Niet open voor verdere reacties.

43behanger

MF veteraan
27 jan 2004
1.528
0
eindhoven
middenbok
stikers
pakkingen
rekje
mooi bod,alles is nieuw
full
 
pakkingen zijn voor koppelingsdeksel
Alleen geintreseerd in pakkingen?
Pakking is gratis bij aankoop middenbok voor 35,-
 
toevallig ook nog valbeugels liggen ???? zo ja heb ik wel intresse
evt via pm
 
Laatst bewerkt:
ja maar gaan ze ook weg thats the question

en passen ze dat is uiteraard ook van belang
i hope so
 
pakkingen heb ik maar 2,een middenbok,3x setje stickers,valbeugel is er maar 1 van stikers 15,- per setje.ex verzend.
Verzend alleen via tracktrace, of op eigen risico per briefpost.
 
welke kant is die valbeugel en voor welk type diversion is ie (bouw jaar en type)

m,n bouwjaar is 1997
tpye 4bra

laat ff weten welke kan het is ga ik kijken of je ook losse kan bestellen of alleen per 2 (als ik losse kan bestellen laat ik je het weten)
 
De valbeugel is voor rechts,volgens mij passen ze op elke diversion
bevesteging komt op blok/frame,Das bij alle gelijk op kleine opdates na.(kuip/schijf erbij).
 
Als Wally geen losse kan bestellen en geen interesse meer heeft in de valbeugel, dan ik misschien wel! Heb toevallig alleen een rechter nodig, namelijk. Zou je me dan een foto kunnen sturen van die beugel, dan kan ik zien of hij overeenkomt met mn andere.
 
ja ik ga dinsdag bellen met termaat want op internet kan ik zo ie zo geen losse bestellen
en er zit wel degelijk verschil in want er word ook geadveteerd met 1992-1996 model en 1997-2002 model dus er zit verschil in lijkt me anders zouden ze het toch zo niet aanduiden

van welk model komt ie bj en evt type

morgen weet ik meer
 
Ik werk in een motozaak de 1996 modellen hebben een ander achterkantje/oliekoeler/andere kuip.
1998 kregen ze dubbele schijf 2000 modellen kregen alarmligten.
Maar het frame en blok zijn ongewijzigt in die jaren,dus het zijn alleen cosmetische updates geweest
waar de beugel zit frame/onderblok zijn ongewijzigd.De beugel past op een 1992 model,maar ook op een 2001 model.Ik hoor het wel.
 
mmmm ik kan geen losse bestellen bij mijn motorzaak

heb echt wel intresse maar aan eentje heb ik niks

43behanger weet jij meschien een adresje (of bij u op de zaak)

als ik niks kan vinden laat dan laat ik het schieten want 1tje is ook geen porum
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan