Brembo HPK CNC

Status
Niet open voor verdere reacties.

Farzin

MF'er
14 jul 2007
194
4
Lieshout
Brembo remklauwen uit een stuk gefreesd, steek M-108. Dit is de steek voor de meeste Japanse motoren.
6 wedstrijden mee gereden. Het ziet er uit als nieuw met de doos en alles. Ik heb deze vorig jaar bij JVP gekocht voor 1400 euro. Ze zijn nu te koop voor 950 euro. De reden van verkoop is de aankoop van een andere motor met steek M-100.
full
 
Godver wat een geile dingen *D
Helaas laat t budget het echt niet toe op dit moment, en waarschijnlijk een beetje overkill op straat O-)
 
Juist op de straat is dit briliant omdat het de looks en de functie perfect laat zien. Op het circuit hebben deze klauwen een perfecte voorvork nodig om optimaal te kunnen werken. Ik ben bereid om over een goed bod na te denken.
 
900 euro met de bijna nieuwe remblokken ( die kosten ook 150 euro), heb ik ook dual race van de WSB voor 200 euro i.p.v. 275.
 
dubbel gesinteerd (een productiemethode) waarbij het remvermogen toeneemt (deeltjes zijn fijner en pakken en plakken beter aan de schijf). Desondanks gaan deze blokken heel lang mee. De HPK CNC is uit een stuk gefreesd. Deze op de kawa is monoblok, de CNC gaat een stap verder. Het verschil is merkbaar. CNC klauwen hebben zeer gevoelige vingers nodig.
 
Ik heb de klauwen goed onderzocht. Zij bestaan uit twee delen. Ieder deel is uit een stuk gefreesd.
 
als je het zo bekijkt zijn alle klauwen uit 1 stuk :+

dit zijn de "echte" monoblocks:

brembo_monoblock.jpg


het blijven overgens topklauwen waar ik alleen maar van kan dromen
 
tegenbod was 900 inclusief bijna nieuwe remblokken.
reageren? farzinbanakar@yahoo.com
 
Laatst bewerkt:
Heeft iemand toevallig ervaring met deze klauwen en bijvoorbeeld PFM of AP? :)
 
als je het zo bekijkt zijn alle klauwen uit 1 stuk :+

dit zijn de "echte" monoblocks:

[afbeelding]

het blijven overgens topklauwen waar ik alleen maar van kan dromen


zo heb ik ook een setje.....als je hier ooit mee gereden hebt is geen enkele andere rem goed meer! Maar die remblokken!!!! die zijn pokke duur!! goedkoopste die ik kan krijgen zijn 180euro en is dan een ander merk dan die van brembo zelf. Die bijpassende brembo remblokken kosten 300euro.....
 
Laatst bewerkt:
remblokken kan je bij mij verkrijgen voor 80euro....mooie klauwen maar nog steeds niet de beste hoor. Heb net dezelfde gekocht op ebay voor 350euro, met nieuwe remblokken erin.
bewijs of je liegt... die dingen gaan weg voor rond de 6-700 euro op ebay, geen 350!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan