Motor-Forum

Select Forum

't Honda Ses 150 Dylan Topic

Reg. datum:
22 mei. 2008
Ik vind dat mijn "middenbok" wat te laag is, als hij erop staat op vlakke ondergrond dan staat achterwiel nog maar net los van de grond, is dit een kwaal van de Dylan en makkelijk op te lossen? Ik realiseer me onder het typen ook dat het wel eens aan mijn vervangingsschokbrekers achter kan liggen, weet iemand dat het eventueel bij is te stellen?

Aka. 2strokerob

Reg. datum:
09 sep. 2005
De mijne staat misschien wel 5cm van de grond op de bok..schokbrekers kan je meestal alleen maar voorspanning regelen.. tenzij je veer met schroefinstelling hebt maar wordt meestal niet toegepast op motoren maar meer bij auto's, de zg. schroefsetjes om te verlagen.
MZ TS250/0
BMW R100 zijkspan
Honda Dylan 150 motorskoetah
Honda NTV650 matzwart
Honda VT500 FT Ascot ratbike

wil de zon!!

Reg. datum:
11 mei. 2003
quote:
roblc schreef op 04 oktober 2017 @ 12:38:
De mijne staat misschien wel 5cm van de grond op de bok..schokbrekers kan je meestal alleen maar voorspanning regelen.. tenzij je veer met schroefinstelling hebt maar wordt meestal niet toegepast op motoren maar meer bij auto's, de zg. schroefsetjes om te verlagen.

Mijne staat ongeveer 3cm boven de grond.
Maar mijn achterschokbreker zijn echt op,slaan bij iedere hobbel door.
Zijn er passende vervangschokbrekers of kan ik gewoon naar de scooter winkel?
http://www.motor-forum.nl/forum/list_messages/421132/Onderdelen-1.html

Reg. datum:
13 jun. 2014
Ik zou YSS bestellen, in de Dylan maat onder de 100, euro per set, rijdt fantastisch

Reg. datum:
22 mei. 2008
Ik heb zo'n vermoeden dat ik die eronder heb Martin ;-) Volgens mij heb ik ze van jou overgenomen.
Leeuwarder wijzigde dit bericht op vrijdag 06 oktober 2017 01:05 (28%)

Reg. datum:
22 mei. 2008
Iemand hier nog een nette Dylan in de verkoop? Mijn vriendin die best verknocht was aan die van mij heeft na ongeluk op haar motor met gevolg enkelbeuk zelf ook wel zin in een Dylan.
Ze zit nog in het gips en de winter staat voor de deur, dus zeker geen haast. ;-)

Reg. datum:
13 jun. 2014
quote:
Leeuwarder schreef op 04 oktober 2017 @ 20:49:
Ik heb zo'n vermoeden dat ik die eronder heb Martin ;-) Volgens mij heb ik ze van jou overgenomen.

Klopt.

wil de zon!!

Reg. datum:
11 mei. 2003
quote:
martin117 schreef op 04 oktober 2017 @ 19:29:
Ik zou YSS bestellen, in de Dylan maat onder de 100, euro per set, rijdt fantastisch

Iemand een link voor een goedkoop adres voor de schokbrekers?

Reg. datum:
22 mei. 2008
quote:
hawk gt schreef op 06 oktober 2017 @ 10:28:

[...]

Iemand een link voor een goedkoop adres voor de schokbrekers?

Ik heb dus nog wel een prima setje originele liggen, kon de aftermarket geschikt overnemen anders had ik het zo gelaten, de originele mag je wel voor een prijsje overnemen. ;-)

wil de zon!!

Reg. datum:
11 mei. 2003
quote:
Leeuwarder schreef op 09 oktober 2017 @ 20:33:

[...]

Ik heb dus nog wel een prima setje originele liggen, kon de aftermarket geschikt overnemen anders had ik het zo gelaten, de originele mag je wel voor een prijsje overnemen. ;-)

Wat is een mooi prijsje?
Ik wou je een PM sturen maar dat staat uit.

Reg. datum:
22 mei. 2008
Staat nu aan als het goed is, maar mag ook naar bosma.jk@gmail.com ;-)

Reg. datum:
13 jun. 2014
YSS
https://www.motowebshop.c...bREt4JzAIRTSLlzZgTWVuc%3D

Vond zelf de originele ruk

Aka. 2strokerob

Reg. datum:
09 sep. 2005
quote:
Leeuwarder schreef op 05 oktober 2017 @ 23:37:
Iemand hier nog een nette Dylan in de verkoop? Mijn vriendin die best verknocht was aan die van mij heeft na ongeluk op haar motor met gevolg enkelbeuk zelf ook wel zin in een Dylan.
Ze zit nog in het gips en de winter staat voor de deur, dus zeker geen haast. ;-)

Op zich is de mijne wel te koop :$ hij blijft weer zo lang ongebruikt staan 8-)
MZ TS250/0
BMW R100 zijkspan
Honda Dylan 150 motorskoetah
Honda NTV650 matzwart
Honda VT500 FT Ascot ratbike

Select Forum

© 2001-2017 Motor-Forum - Served by Webserver 2

Cookies?

Motor-Forum maakt gebruik van cookies om de website correct te laten functioneren, voor analyse en verbetering en om relevante advertenties te tonen.
Door gebruik te maken van Motor-Forum geef je aan hiermee akkoord te zijn. Klik hier voor meer informatie of om je instellingen aan te passen.