't Honda Ses 150 Dylan Topic

quote:
hawk gt schreef op 19 oktober 2010 @ 12:42:
Dat is hard zat, ik dacht dat de top rond de 110 was.

Dus na de winter gaan we kijken voor een dylan.
Eerst even rijden en dan misschien wat leuk spul erop zetten.



Laat je niet misleiden door de snelheidsmeter. Die 125 teller zal naar mijn inschatting zo'n 110 op de TomTom zijn.

Desalniettemin snel genoeg :Y .

wat maak die tomtom snelheid nou uit :r , (bijna) iedereen laat zich misleiden door de snelheidsmeter....auto's dus ook....mijn vorige en die ik nu heb halen 120 op de teller.in het begin ook niet, idd 110, maar naar meer snelweg kilometers gemaakt te hebben, steeds makkelijker 120.ik rijd nu probleemloos met het verkeer mee met 120 op de teller (als ik haast heb, liever langzamer vanwege de kleine wieltjes maar het kan).
daar gaat het om, lijkt mij.
kijk, voor grote afstanden zou ik een dikkere scoot willen, maar voor de 20 km die ik op de snelweg doe is de dylan gewoon super
 
Laatst bewerkt:
_O- _O- _O- autos volgen inzicht tonen hoe hard de auto gaat :P
Ja die cube lijkt me echt een leuk ding :)

Die eerste zin ontgaat me een beetje, maar die Cube is idd leuk. En rijdt erg lekker :]

wat maak die tomtom snelheid nou uit :r , (bijna) iedereen laat zich misleiden door de snelheidsmeter....auto's dus ook....mijn vorige en die ik nu heb halen 120 op de teller.in het begin ook niet, idd 110, maar naar meer snelweg kilometers gemaakt te hebben, steeds makkelijker 120.ik rijd nu probleemloos met het verkeer mee met 120 op de teller (als ik haast heb, liever langzamer vanwege de kleine wieltjes maar het kan).
daar gaat het om, lijkt mij.
kijk, voor grote afstanden zou ik een dikkere scoot willen, maar voor de 20 km die ik op de snelweg doe is de dylan gewoon super

Voordeel van "TomTom-snelheid" is dat zo'n ding altijd dezelfde snelheid aangeeft, ongeacht of je 'm gebruikt op de motor, scooter, fiets, in de auto... Dat bespaart je het geouwekuthoer over "echte snelheid"....
 
Toch valt het mij op dat mensen omkijken op de snelweg..
Je ziet ze denken....Huh scooter op de snelweg?!

Ik kom van een 900cc racer en die zagen /hoorden ze wel aankomen, maar ik moet zeggen dat ik meer lol heb van de scooter!!
 
Toch valt het mij op dat mensen omkijken op de snelweg..
Je ziet ze denken....Huh scooter op de snelweg?!

Ik kom van een 900cc racer en die zagen /hoorden ze wel aankomen, maar ik moet zeggen dat ik meer lol heb van de scooter!!

Leovince 4road zonder dbkiller horen ze ook wel aankomen op de dylan hoor :+

En heb nu xenon, zien ze je ook wel. Eigenlijk hebbie nooit geen racer meer nodig
 
Straks maar eens naar het spatbord kijken of ik het kan inkorten

Zonde joh, vooral nu met het weer dat komen gaat.

Ik heb wel eens gezocht naar zo'n kap als extra. die dan afzagen. In de winter die lange er weer op dat het niet 1 grote bende wordt. Maar je moet t zelf weten. Er loopt wel een mooie lijn in om als basis te gebruiken bij t afzagen.
 
Heb formule 1 achtige spiegeltjes. Ik vond die standaar micky mouse spiegels maar niks :9
 
Ik heb zelf ook nog een andere mooie spiegel liggen kleintje.
Alleen ik mis de adapter die in de scoot moet dus eerst ff halen
 
Terug
Bovenaan Onderaan