't Honda Ses 150 Dylan Topic

Heb al een aanal dagen niet meer gereden.

Er moet nog een afstandsbus tussen de lager van mijn voorwiel. Die waren ze blijkbaar vergeten.

Maar iig ik had ook een trillend stuurkap heel erg. Er bleken 2 schroefjes te missen waarmee die aan het stuur vast zat. Die 2 erin gedaan, en hij trilt minder. Het stuur zelf trilt nog gewoon bij stationair :Y
 
Dylan has left nu echt een monstertje gekocht
984809.jpg
 
Binnenkort mijn voorwiel eruit, en eens een lager bus erin laten zette. Omdat deze miste na hermontage kan ik wss ook me wiellagers vervangen :Y

Vond het trouwens wel moeilijk om het voorwiel terug te monteren. Zit toch ermee te pielen, samen met dat snelheidsmeter element. Misschien doe ik iets niet goe :?
 
Zeg Dylanbezitters :W , kan er een integraalhelm onder de buddy, of alleen een jethelmpje?

Mijn integraal past erin :Y

Alhoewel ik hem vaker aan het haakje hang onder de buddy omdat me buddy al vol zit met spullen :9

Maar iig heb een shark rfsi 2 maat S, en die past gewoon goed in de buddy
 
Bij mij paste mijn airoh tr1 er ook in.
Had nog ruimte over ook ;)
Beste bak zit eronder dus want ik had er ook nog een slot naast mn helm in
 
Laatst bewerkt:
Mijn integraal past erin :Y
Alhoewel ik hem vaker aan het haakje hang onder de buddy omdat me buddy al vol zit met spullen :9
Maar iig heb een shark rfsi 2 maat S, en die past gewoon goed in de buddy
Heb ik ook ooit gedaan, bij terugkomst bij m'n motor was het riempje doorgesneden, en de Shoei weg. :N
Behoorlijk waardeloos kan ik je zeggen, ook omdat ik 150 km van huis was en nog op een zondag ook. (Geen motorzaak open om een verse helm te halen)
 
Heb ik ook ooit gedaan, bij terugkomst bij m'n motor was het riempje doorgesneden, en de Shoei weg. :N
Behoorlijk waardeloos kan ik je zeggen, ook omdat ik 150 km van huis was en nog op een zondag ook. (Geen motorzaak open om een verse helm te halen)

Nouja, mijne was maar 100 euro, en nu al paar jaar oud. Als ik naar huis moet, jammer dan. Ga ik wel zonder helm. De spullen die in me buddy liggen zijn meer waard :Y gereedschappen van waarde
 
Nouja, mijne was maar 100 euro, en nu al paar jaar oud. Als ik naar huis moet, jammer dan. Ga ik wel zonder helm. De spullen die in me buddy liggen zijn meer waard :Y gereedschappen van waarde

Helm is voor mij het belangrijkste.. :) ...maar dat is persoonlijk.
Het dure gereedschap is bijzaak, zou ik denken.
En 150 km naar huis zonder Helm lijkt me geen slimme actie :N , maar dat zal je zelf ook wel weten.
Ik heb toen op het politiebureau aangiften gedaan, en daar een politiehelm kunnen lenen. :Y
 
Helm is voor mij het belangrijkste.. :) ...maar dat is persoonlijk.
Het dure gereedschap is bijzaak, zou ik denken.
En 150 km naar huis zonder Helm lijkt me geen slimme actie :N , maar dat zal je zelf ook wel weten.
Ik heb toen op het politiebureau aangiften gedaan, en daar een politiehelm kunnen lenen. :Y

Ja uiteraard dan ist wel probleempie 150 km. Maar zo ver kom ik nooit. Maar iig ik heb bv een waterpomp tang die zelf al 80 euro heeft gekost. Denk wel gerust aan 500 euro aan spullen. Dus ben dan liever me helm kwijt dan dat. Maarja nooit leuk dat ze er uberhaupt aan zitten. Idioten, ga gelijk me helmslot er ook weer opzetten na je waarschuwing
 
Een eigen Dylan forum *O*

Ongelofelijk dat was 5 jaar geleden nog ondenkbaar ...

(ben daarna ook dezelfde periode afwazig geweest hiero)

Ik merk net dat ik dus alweer 5 jaaar een Dylan heb en ik heb er geen spijt van dat ik hem ingerolen heb voor mijn CBR90RR Fireblade uit 1994.

Nieuw uit de winkel overigens, met volledige garantie erop een volledig zwarte Dylan 150CC :Y

Werd aan alle kanten uitgelachen destijds, maar ik weet wel beter ik ben reuze blij met mijn opgevoerde brommer, prima dorps en stadsfietsje :Y

Heb het hele topic nog niet doorgelezen maar wat zijn leuke tuning geintjes, en wat kost dat allemaal?
 
Laatst bewerkt:
Uitlaat is het voornaamste, maar vermogens winst weet k niet of het effect heeft.

ik had al een 4road uitlaat toen k m kocht. verder weinig tuning denk ik

Bestaan ook varios enzo, maar volges mij maakt dat weinig uit bij de dylan
 
Uitlaat is het voornaamste, maar vermogens winst weet k niet of het effect heeft.

ik had al een 4road uitlaat toen k m kocht. verder weinig tuning denk ik

Bestaan ook varios enzo, maar volges mij maakt dat weinig uit bij de dylan


Ik weet inmiddels dat Malossi een aardige voorraad aan spullen kan leveren.
Een andere eind overbrenging dmv andere tandwielverhouding in de achterbrug.
Een andere cilinder, ik meen 175 0f 180cc inhoud, uitlaat hebben ze ook dacht ik.

Ik vindt de snelheid namelijk net te laag om er verantwoord mee de snelweg op te gaan.
 
@Racer88 , ja , deze uitlaat had ik onder mijne Dylan 125cc , deze maakte alleen maar wat meer lawaai , en dan houd het op !
greeetz,
 
Ik weet inmiddels dat Malossi een aardige voorraad aan spullen kan leveren.
Een andere eind overbrenging dmv andere tandwielverhouding in de achterbrug.
Een andere cilinder, ik meen 175 0f 180cc inhoud, uitlaat hebben ze ook dacht ik.

Ik vindt de snelheid namelijk net te laag om er verantwoord mee de snelweg op te gaan.

Ik rij op toppie 120, als het mee zit 125 op de teller. Toch genoeg? (ik kom alleen dan maar op stukken van 100 in de randstad. Bijna geen 120 hier in de buurt. Veel harder moet je niet verwachten van 150 cc. 250 red miss iets harder maar ook niet veel hoor
 
Terug
Bovenaan Onderaan