Staalommantelde Lucas Remleiding

Mr. R.

MF veteraan
20 jan 2007
9.561
957
Zevenhoven (Zuid Holland)
Te koop een staalommantelde remleiding van het merk Lucas, deze is geschikt voor een Diversion 600. Maar past ook op vele andere motoren. De lengte van hart-banjo tot hart-banjo is 43 cm, de totale lengte 45 cm.

De nieuwprijs is € 59,95, doe een goed bod....
Hieronder wat info van de fabrikant;
Staalflex remleidingskit achter
MCH 423 H1
Bestelnummer: 70035191
8.4


Deze met gevlochten V4A RVS-staal ommantelde Teflon® remleidingen, zijn het summum op het gebied van moderne remtechnologie. Een Lucas staalflexleiding zorgt voor een sterk verbeterd drukpunt, waardoor de rem veel exacter te doseren is. Bovendien is de werking van de rem over de gehel linie veel krachtiger en duidelijker. Het verschil met kunststof remleidingen is echt enorm: je gaat remmen zoals nooit tevoren! Probeer het maar.

Veel motoren worden af fabriek met kunststof remleidingen geleverd. Deze zetten uit op het moment dat je remt, waardoor een deel van de remkracht verloren gaat en de rem altijd een beetje wazig aanvoelt. Een Teflon staalflexleiding van Lucas voorkomt dit uitzetten, waardoor het drukpunt en de remkracht enorm verbeteren.

Door de teflon binnenleiding is een veel langere interval mogelijk tussen remvloeistof verversingen. Dit komt doordat vocht beduidend minder kans heeft de remvloeistof te bereiken.

Lucas staalflexleidingen zijn zeer betrouwbaar: ze voldoen aan de strenge Amerikaanse FMVSS 106 norm, de Duitse TUV norm en de E-keuringseisen. Elke remleiding wordt bovendien afzonderlijk aan een zeer zware drukproef-controle onderworpen alvorens hij de fabriek verlaat. Het originele certificaat van deze controle wordt meegeleverd.
De fitting van de Lucas staalflexleiding is draaibaar, waardoor de pasvorm veel beter en dus de montage veel eenvoudiger wordt.

Quality made in Germany!

De kleur van de fittingen is titanium (blauwgrijs).

09092010612.jpg


09092010613.jpg


09092010614.jpg


09092010615.jpg


09092010616.jpg
 
Laatst bewerkt:
ik heb de brommer niet zo bij de hand.....
jij hebt ook een xj600s uit 1994 ..? ik ook dus daar moet die op passen

is de prijs ok..? dan koop ik hem van je
 
Terug
Bovenaan Onderaan