Motor-Forum -

Log in
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Select Forum

andere demper en k&n luchtfilter -> afstellen?

Pagina's:
  1. 1

Reg. datum:
19 nov. 2008
Goedenavond,

Ik heb een vraagje, misschien een stomme maar ik stel hem toch?

Als ik op mijn R6 uit 99 naast de eind demper ook een K&N luchtfilter monteer, moet er dan wat afgeteld worden?

Alvast bedankt,

Z750 '11

Reg. datum:
28 jul. 2007
Ja, hij krijg meer lucht dus zal opnieuw afgesteld moeten worden. En qua prestaties zul je er waarschijnlijk heel iets op vooruit gaan. Vaak gaat hij beroerd lopen na het vervangen van een standaard filter naar een "power" filter
Groen, zoals het hoort

zwarte V-mav met goude vlokken

Reg. datum:
05 jun. 2010
Ja duuuhh

anders ben je met diefstal bezig en da mag nie

:+
Als je denkt dat je er bent.... dan ben je er nog lang niet!!! Pas op die verdraaide gieters Nieuw bij de snackbar... lamballen... goed onderdompelen in heet vet!!!

Speed Triple 15th Anniversary

Reg. datum:
18 aug. 2005
best verstandig bezig als je ff een testrun maakt a €50 op de bank. Weet je meteen wat je mengsel doet.

Reg. datum:
05 jun. 2010
ook die moet AFGETELD worden :x
Als je denkt dat je er bent.... dan ben je er nog lang niet!!! Pas op die verdraaide gieters Nieuw bij de snackbar... lamballen... goed onderdompelen in heet vet!!!

Wie a zegt wordt niet begrepen

Reg. datum:
26 jul. 2010
quote:
rzwanink schreef op 09 september 2010 @ 20:30:
Ja duuuhh

anders ben je met diefstal bezig en da mag nie

:+

_O-
Four wheels move the body - Two wheels move the soul..

Koos Motorloos at the moment

Reg. datum:
13 apr. 2006
quote:
area schreef op 09 september 2010 @ 20:11:
Als ik op mijn R6 uit 99 naast de eind demper ook een K&N luchtfilter monteer, moet er dan wat afgeteld worden?

Een '99'er R6 zou ik ALTIJD na een verandering op de dyno zetten. De cilinderwanden willen nog wel eens afbrokkelen.

Momenteel vierwieler..

Reg. datum:
26 mrt. 2009
quote:
rzwanink schreef op 09 september 2010 @ 21:39:
ook die moet AFGETELD worden :x

10, 9, 8, 7, 6.... *O*
Even geen 2 wielen... voor `t eerst sinds 15 jaar...

Sinds kort op 3 pitten!

Reg. datum:
19 okt. 2002
Een 99'er heeft carburateurs, die kan dus sowieso niks zelf bijregelen. Nu laat je de uitlaatgassen makkelijker wegstromen čn de verse lucht makkelijker toestromen. Je fiets zal hoogstwaarschijnlijk redelijk arm gaan lopen.
Tiger 1050 SE! Joetjoep

Reg. datum:
07 mei. 2007
Dus ook nog een dynojet kitje erop en afstellen maar.

Reg. datum:
05 jun. 2010
:P sorry TS,

Maar ook de dynojet kit moet je AFTELLEN....

sorry, sorry, sorry, kon het wederom niet laten :+

Tis vrijdag he...... en daar is nu een nieuw topic# voor...
rzwanink wijzigde dit bericht op vrijdag 10 september 2010 20:42 (18%)
Reden: ###

Jeuj, Koning Flippo I

Reg. datum:
20 apr. 2004
quote:
rzwanink schreef op 10 september 2010 @ 20:39:
:P sorry TS,

Maar ook de dynojet kit moet je AFTELLEN....

sorry, sorry, sorry, kon het wederom niet laten :+

Tis vrijdag he...... en daar is nu een nieuw topic# voor...

Dynojet kan je gemakkelijk zelf plaatsen en staat meestal met de 'base settings' goed. Je hoort en voelt zelf wel of er nog bijgesteld moet worden aan het mengsel. 2 weken later de bougies is nakijken en als die er gezond uitzien staat hij goed afgesteld.
Atheďsten geloven niet in God en rijden daarom altijd met een deftig motorpak rond

Reg. datum:
05 jun. 2010
quote:
SoloMotard schreef op 10 september 2010 @ 20:45:

[...]

Dynojet kan je gemakkelijk zelf plaatsen en staat meestal met de 'base settings' goed. Je hoort en voelt zelf wel of er nog bijgesteld moet worden aan het mengsel. 2 weken later de bougies is nakijken en als die er gezond uitzien staat hij goed afgesteld.

lees ook eerst de andere posts, snap je de door jou geciteerde ook wel

Jeuj, Koning Flippo I

Reg. datum:
20 apr. 2004
quote:
rzwanink schreef op 10 september 2010 @ 20:49:

[...]

lees ook eerst de andere posts, snap je de door jou geciteerde ook wel

Voetjes omhoog humor komt voorbij... Ik dacht ik zal de leute even doorprikken en die jongen een nuttig antwoord op zijn fout geschreven vraag geven.
Atheďsten geloven niet in God en rijden daarom altijd met een deftig motorpak rond

Reg. datum:
19 nov. 2008
ik kan het nu toch niet meer veranderen, dan snapt niemand de grap meer + dat ik een meisje ben.

Maargoed wel afstellen dus!

Jeuj, Koning Flippo I

Reg. datum:
20 apr. 2004
quote:
area schreef op 11 september 2010 @ 00:37:
ik kan het nu toch niet meer veranderen, dan snapt niemand de grap meer + dat ik een meisje ben.

Maargoed wel afstellen dus!

Dan moet je je profiel is verder invullen dan had ik dat misschien gezien ;) En ik kan de dynojet tegen over gewoon het mengsel bijschroeven echt wel aanraden. Schilt ook nog wat pk's maar vooral de vermogenscurve wordt rechter (motor heeft bij lagere toerentallen al meer vermogen) en je motor gaat waarschijnlijk ook een beetje zuiniger lopen.

Select Forum

© 2001-2014 Motor-Forum - Powered by React - Hosting by True - Served by Webserver 1

Cookies?

Motor-Forum maakt gebruik van cookies om de website correct te laten functioneren, voor analyse en verbetering en om relevante advertenties te tonen.
Door gebruik te maken van Motor-Forum geef je aan hiermee akkoord te zijn. Klik hier voor meer informatie of om je instellingen aan te passen.