Wegenrecords. Steilste wegen, meeste bochten etc

P.Nis

Die hard MF'er
26 aug 2006
675
0
Oosten
Af en toe kom je verkeersborden tegen waar je als van motorrijder van kan dromen. Km`s bochten, enorme hellingen etc. Plaats hier de foto`s van je mooiste plekjes.
Ik trap af met 10 km bochten.
full
 
23 km slingeren de grossglockner op.
full



:} het gebrek aan verkeers borden wegbelijning en verkeersregels. in Albanië

:] langste non stop weg moet ik nog bekijken of dat nou van het noorden van kroatië tot Tirana in albanië was of van Tirana naar Thessaloniki. met <10 stoplichten/voor de ander voorrang kruisingen.) waar je alsnog binnen 1 min weer weg bent. alleen in tirana heb ik 2 minuten in me tanktas gezocht naar me moed om over te steken) met 2x 2 baans op een 2x3 baans weg eindigen als t splitsing waar ik natuurlijk naar links wou. ook al vond de politie dat een slecht idee _O-
 
Laatst bewerkt:
Ik heb geen foto meer ervan, maar op de weg naar het Adelaars nest in zuid Duitsland van de zomer geweest, maar liefst 24%! Toch lekker :) alleen met regen naar beneden was niet zo.
 
Foto is niet door mij genomen maar in Australie ben ik een bord tegengekomen;



full


ging net omdat we een jerrycan meehadden met extra benzine :P
 
Laatst bewerkt:
Mijn bijdrage: Collada de Toses in Spanje, Pyreneëen.
Prachtige weg, perfect asfalt en veel snelle overzichtelijke bochten.

GroteFoto-FBVKJ7CC.jpg
 
En ach, gewoon voor de grap nog eentje:

Mijn ouwe trouwe Gixxer 1100 bij haarspeldbocht 45 op de Stelvio.
Als ik eerder gestopt was had ik het bordje met 48 of 49 ook op de plaat vastleggen maar ja, was net lekker aan het :]

GroteFoto-XMZKQ38G.jpg
 
Op joetjoeb gepost: een tiep op een gs die de ganse col gereden & gefilmd heeft.
3 delen van elk ongeveer 9 minuten.
Echt de moeite om uitgebreid met zak chips en koude pint een half uurtje voor uit te trekken ...
:9~

Ik heb hem zelf al gereden ;)
 
Laatst bewerkt:
Net terug van vakantie uit Schotland en Engeland.

Dit is de Hardknottpass in Engeland (het Lake District), een aanrader *O* :Y

full


full
 
Terug
Bovenaan Onderaan