MegaMeeting 12 september - foto's en video

Status
Niet open voor verdere reacties.
WIJ grafische ontwerpers zijn best slim ;)

Daarom staat mijn nick er ook subtiel op, met folie... kan ik de foto's evt gewoon gebruiken en bij verkoop 'm er zo afpulken ;)

large
 
Kawa Lover,

Volgens mij reden jullie achter mij richting amersfoort ( snelweg ). Ik reed op een zwarte
ktm superduke samen met ziggy1 een cbr 600 en sputnick een blauw witte tuono.
 
Die zal wel een aardige inbox gehad hebben ja :)

dank aan alle fotografen, mezelf nog een aantal keren terug gezien. Heb echt een andere jas nodig -O- ...
Leuk filmpje van curver ook
 
Leuk om jezelf een paar keer terug te zien, blijft jammer van het weer..

Er zijn alsnog mooie foto's/filmpjes gemaakt, ik heb iedergeval genoten!! :Y
 
Laatst bewerkt:
er zijn ook veel foto's van mij gemaakt echt kicken :) . maar als ik zo in het algemeen kijk naar de foto's en zelf op de meeting gezien hebt . zijn alle merken verspreid . misschien leuk idee om alle Kawa's bij elkaar te parkeren en zo ook met andere merken ??
 
er zijn ook veel foto's van mij gemaakt echt kicken :) . maar als ik zo in het algemeen kijk naar de foto's en zelf op de meeting gezien hebt . zijn alle merken verspreid . misschien leuk idee om alle Kawa's bij elkaar te parkeren en zo ook met andere merken ??


Dat in hokjes denken de hele tijd....We zijn allemaal hetzelfde ja! :+
 
Dat in hokjes denken de hele tijd....We zijn allemaal hetzelfde ja! :+
Dat in hokjes denken de hele tijd....We zijn allemaal hetzelfde ja! :+

O vandaar dat je die prachtige RF niet bij de andere RFjes gezet hebt!


Komen er nou nog meer filmpies en foto's?

nee het heeft niks met hokjes denken te maken maar als die mensen naar Mooie Kawasaki's willen kijken hoeven ze niet te zoeken :) en staat alles mooi op een rij :P
 
nee het heeft niks met hokjes denken te maken maar als die mensen naar Mooie Kawasaki's willen kijken hoeven ze niet te zoeken :) en staat alles mooi op een rij :P


Ik begrijp je helemaal hoor ;) Ik kon mijn groep RF-jes niet vinden maar wij zetten ze normaal altijd bij elkaar
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan