Ducati 848 Kuipwerk Nicky Haiden

Status
Niet open voor verdere reacties.

GixxerRob

MF'er
12 apr 2009
100
0
Kats/Kamperland
Te koop;

Nicky Hayden kuipwerk, ......te koop omdat de eigenaar van zijn eigen duc 848 liever in de standaard kleuren zag ipv de Hayden kleurstelling, dus is het kuipwerk gewisseld.

Kuipwerk is in nieuwstaat, geen schade geen krasjes.

Wat je op de foto's ziet is wat je krijgt.........dus puur het kuipwerk...het voorspatbord staat niet op de foto's maar is aanwezig!

jfhfuc.jpg


24cytxg.jpg


20qdrok.jpg


De prijs van al dit moois? €475,-

Het kuipwerk is te bezichtigen in Yerseke, Zeeland.......voor een afspraak kun je me mailen.......adres staat in mijn profiel!
 
Laatst bewerkt:
Geen kaas van gegeten, ik zet het namens mijn collega te koop.
Alles is aanwezig behalve de tank.........ik weet ook niet of de fiets die nu op de foto's staat daar het kuipwerk vanaf komt.
 
Laatst bewerkt:
650 euro??? man, voor dat geld koop je niet eens een standaard kuipset, laat maar staan je kuipen speciaal laten spuiten (2 kappen en een tank kosten zo'n 700 euro)! je kunt hier gerust 1000 euro voor vragen!

kick
 
dan kan het ook zo zijn dat het hoogste bod wat je krijgt 20 euro is. wil niet zeggen dat je het voor dat geld moet verkopen :)
 
650 euro??? man, voor dat geld koop je niet eens een standaard kuipset, laat maar staan je kuipen speciaal laten spuiten (2 kappen en een tank kosten zo'n 700 euro)! je kunt hier gerust 1000 euro voor vragen!

kick

Daar de tank niet gespoten is denk ik dat het deze set is:

kuipdelen kuipen kuipset kappenset kuipsets kuipwerk voor Honda Yamaha Kawasaki Triumph Ducati Suzuki

Ik snap wel dat de eigenaar dan liever de orginele kappen wilt.
Blijft verder wel een mooie set en 110,- e goedkoper.
 
90r8kj.jpg


Ik heb even een originele hayden replica (links) naast de hier aangeboden set gezet (rechts.

Afgezien van de tank en achterbrug (het kan best een oude 848 zijn met originele kappen natuurlijk) zitten er toch nog wel heel wat verschillen in die ik in 2 minuten heb gezien.

- De sterren kloppen voor geen meter
- de rode lijn op de zijkant is een stuk dikker
- het Ducati Corse logo is anders
- Op de kont zit bij het origineel een zwart naar rode gradient
- Op de kont zit bij het origineel een logo of vlaggetje
- De finishvlag op de neppert loopt door
- Het volledig zwarte kuipruitje zie je vaak bij die crap-kappensets maar kan ook vervangen zijn natuurlijk


Kortom; ik vind het veel en veel te duur!
 
Thanks RuudRuud,

niet om de verkoper/koper te narren maar je moet wel weten wat je verkoopt/koopt.
 
wat zit je nou te emmeren deze set is toch ook nieuw,en je hebt geen levertijd vanuit een dollar land

Dat de set gewoon niet origineel is terwijl hij wel als origineel aangeboden wordt! Gevalletje oplichting als het geen onwetendheid is.

In Nederland koop je m nieuw voor dat bedrag overigens dus ook geen lange levertijd én garantie.
 
Dat de set gewoon niet origineel is terwijl hij wel als origineel aangeboden wordt! Gevalletje oplichting als het geen onwetendheid is.

In Nederland koop je m nieuw voor dat bedrag overigens dus ook geen lange levertijd én garantie.


Ik wil niemand oplichten of wat dan ook, ik ben inmiddels er achter gekomen dat het geen origine ducati is terwijl mijn collega dat wel vertelde......maar goed....om even wat recht te zetten.....het gaat dus om een NIET originele kappenset, prijs is er ook naar aangepast, het ligt in de weg, het moet weg op den duur......
Kwaliteit van het spul is gewoon goed te noemen, beter dat de sets die op ebay worden aangeboden, alles klopt er aan, ophang punten, montage punten en ga zo maar door.
Chinese meuk is vaak om te huilen als je het probeert te monteren.
Of er staat spanning op, kleuren die niet stroken........ik kan nog wel even doorgaan.

Wil je voor weinig een goede replica kopen dan is deze set een hele goede optie.........
 
volgens mij komt dat spul allemaal uit China,

alleen wordt het door leveranciers uit bv de UK aangeboden,

die dat bestellen bij die nauwkijkers :Y

die gooien er dan een paar 100 euro/pond boven op de prijs,

denk jij dat je een kwaliteit betere set koopt uit de UK _O- ,maar :N

een jaar of 2 geleden keken die chinezen niet zo nauw met het boren van de gaten, maar moet zeggen de setjes die ik de laatste tijd zie zien er netjes uit :Y
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan