Te Koop: MotorMagazine / ProMotor / Moto73 (vanaf 1976)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Oversquare

MF'er
17 jul 2009
126
0
Oud-Beijerland
Af te halen voor een kleine donatie aan stichting "help Roel aan een fatsoenlijke motorfiets"

Meerdere jaargangen MotorMagazine / ProMotor / Moto73. Vanaf 1976 tot 2004. Bijna allemaal in goede staat. Ik weet niet in welke mate ze compleet zijn maar het zijn er meer dan 600.
 
Ik had graag de tijdschriften met alles over Honda VFR400, 750 en RVF400 en 750 willen hebben. (is rond 1989) heb je er iets tussen?
 
Als we zo beginnen heb ik wel interesse in testen over CBR 600 vanaf 1995 :P en reisverslagen over buitenland (italie/frankrijk/belgie/luxemburg/duitsland/oostenrijk).
 
Ik heb besloten dat ik geen tijd/zin heb om ze uit te zoeken. Als iemand specifieke nummers wil mag die zelf (gratis) komen uitzoeken :P

Anders gaat het naar het oud papier...
 
Ze liggen nu echt in de weg, gratis af te halen. Zaterdag gaan ze naar het oud papier...

kan een modje de titel veranderen naar:

Gratis: MotorMagazine / ProMotor / Moto73 (vanaf 1976)
 
Hoi Roel,

Hoeveel zijn het er? Ik ben wel geïnteresseerd in de boekjes.

Kom zelf uit omgeving Rotterdam.

Mvg,

Kelvin

Hoi kevin,

Helaas ben je niet de eerste die reageert, ik geef het door als er afgehaakt word...

heb je nog specifieke interesse, misschien wil iedereen andere blaadjes en kan ik iedereen blij maken :D
 
Hoi kevin,

Helaas ben je niet de eerste die reageert, ik geef het door als er afgehaakt word...

heb je nog specifieke interesse, misschien wil iedereen andere blaadjes en kan ik iedereen blij maken :D

@Fazerman: Tja, lezen is ook een kunst, helemaal overheen gelezen.. Gelukkig zijn er anderen die wel goed lezen. Thnx


@Roel:

In principe ben ik alleen geïnteresseerd in de boekjes met de Honda GoldWing, heb zelf ook honderden boekjes dus wil ze opzich wel van je overnemen, andere motorrijders kunnen dan bij mij terecht voor specifieke nummers of met tests over specifieke modellen, mochten ze bij jou in de weg liggen.

Anders zou ik graag de motorbladen van de Honda GoldWing (1975 t/m 2010) willen ontvangen.

Ik hoor graag van je,

Mvg,

Kelvin
 
Laatst bewerkt:
Kelvin,

Andere kerel heeft ook afgehaakt, dus je mag ze hebben. Ze liggen bij mij erg in de weg, dus het zou fijn zijn als je ze over kan nemen.

gr Roel
 
Hoi Roel,

Als je een mailtje stuurt naar (username)@hotmail.com als username uiteraard westcoastbiker. Dan kunnen we een afspraak maken, wellicht dat morgenavond al zou kunnen, mits dit jou ook uitkomt.

Ik zie het mailtje wel tegemoet.

Mvg,

Kelvin
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan