MF KiKa Sponsorrit 05-06-2011

Status
Niet open voor verdere reacties.

peerke2

MF veteraan
30 jun 2010
3.222
0
MF KiKa Sponsorrit

banner%20MF.png



Site: http://www.kikasponsorrit.nl/
Hyves: HyvesGames
Twitter: Kika Sponsorrit 2011 (@Kikasponsorrit) | Twitter
Facebook": Aanmelden of registreren om te bekijken

Veel gestelde vragen:
Wanneer is de rit :?
5 juni 2011 (05-06-2011)

Wat is het idee achter de rit? :?
Deze rit is een initiatief van een lid van www.motor-forum.nl De laatste tijd tobt hij enorm met zijn gezondheid en dat zette hem aan het denken; kinderen die ziek zijn hebben toch weinig plezier in hun leven? Wat kan ik voor ze doen?
Hieruit ontstond een idee voor een sponsorrit voor Kika en met een aantal andere leden van het forum werken we er nu aan om op deze dag een mooi bedrag op te halen voor KiKa, Kinderen Kankervrij.

ALLE MOTORRIJDERS ZIJN UITGENODIGD OM MEE TE DOEN!
(Inleg 10,- per persoon tbv KiKa)

Er wordt verzameld op 3 locaties: Ahoy Rotterdam, Terrein van FC Zwolle te Zwolle en McDonalds te Nederweert.
Vanaf deze locaties word er gezamenlijk naar de centrale verzamellocatie gereden; AC restaurant de Meern.
Rond 11 uur wordt er in een zo groot mogelijke stoet, onder politiebegeleiding, richting ’s-Hertogenbosch gereden om daar met alle rijders uit het hele
land aan te komen op de eindlocatie.
Op dit 5000 m2 grote terrein van Restaurant Treurenburg zijn verschillende activiteiten georganiseerd o.a:

• Alle deelnemende motorrijders zullen hun motor ter show aanbieden.
• Diverse activiteiten voor kinderen; denk aan springkussens en een ritje achterop een Trike!
• Er wordt een trial demo gegeven door een rijder van het Trial Demo Team.
• Met trots kunnen we melden dat tijdens dit evenement de allereerste Nederlandse Custom Sportbikes Fever Contest gehouden zal worden, check de website van CSB (via de sponsorpagina) voor meer info.
• Ook verzorgd CSB een custom bike contest, ook hierover is meer info te vinden via de CSB-site.
• Er zullen bedrijven aanwezig zijn met stands, hier worden hoofdzakelijk motor gerelateerde spullen verkocht.
• Natuurlijk is er ook een Kika stand!

U bent ook als niet motorrijder natuurlijk van harte welkom op deze dag om een kijkje te komen nemen en wellicht een bijdrage te leveren aan dit hele
mooie en goede doel.

Het totaal opgehaalde bedrag van deze dag wordt door middel van een cheque aangeboden aan Kika, stichting Kinderen Kankervrij waarvan een
vertegenwoordiger op deze dag aanwezig zal zijn.

Hopelijk zien we elkaar op 5 juni 2011!



Waar kan ik meer informatie over KiKa vinden :?
Dat kan op de website van KiKa: Stichting Kinderen Kankervrij - Om genezingskans te verhogen - kika.nl‎

Hoe kan ik inschrijven en betalen :?
De inschrijving vind plaats op onze website (www.kikasponsorrit.nl), deelname kost 10 euro per persoon (meer mag altijd!). Betaling kan overgemaakt worden op de volgende rekening:

751161284 T.N.V: K.G.J Pieters
ING te 's-Hertogenbosch

Wij stellen het op prijs als je uiteindelijk binnen twee weken na inschrijving het inschrijfgeld overmaakt ivm administratie. Neem je betalingsbewijs mee naar de rit.Hier kan om gevraagd worden en is altijd makkelijk om misverstanden te voorkomen.

VERGEET NIET je unieke code te vermelden bij je overboeking.

Waarom staat de rekening niet op naam van de KIKA sponsorrit maar op een privé naam?
Dit heeft te maken met de kosten die gepaard gaan met het openen van een rekening op naam van het goede doel, daarvoor moeten we bijv. inschrijven bij de KVK. Meerdere personen binnen de organisatie hebben toegang tot de inschrijvingen en overschrijvingen en wij garanderen dat al het geld bij KIKA terecht komt!

Kan een bedrijf ook sponseren :?
JA, natuurlijk kan dat. Iedereen kan en mag sponseren Graag zelfs, u verdient daarmee uiteraard een eervolle vermelding en geeft vele kinderen een warme lach op het gezicht. Voor meer informatie kunt u contact opnemen met info "at" kikasponsorrit "punt" nl ter attentie van MRT187

Hoe ziet de dagindeling eruit :?
Vanaf Utrecht word er rond 11.00 gestart richting DenBosch.
Dit word gedaan in een zo groot mogelijke stoet onder politie begeleiding.
De snelweg word speciaal voor ons afgezet zodat we veilig kunnen invoegen.

• Natuurlijk zullen alle motorrijders hun motor ter show aanbieden.
• Er zullen kinderactiviteiten zijn (denk aan springkussens en dergelijke)
• Er zullen verschillende stuntteams aanwezig zijn. (RWP, Trialrijders, enz.)
• De kinderen kunnen achterop zo genoemde Trikes een ritje maken.
• Er zullen bedrijven aanwezig zijn met stands. Hier worden spullen verkocht (hoofdzakelijk motor gerelateerd) en een Kika stand.

Waar, starten, pauzeren en eindigen we :?
Startlocatie Oost: Nederland is bij het stadion van FC Zwolle. ong 9.45 vertrek
Startlocatie West: Nederland is Ahoy Rotterdam. ong 10.00 vertrek
Startlocatie Zuid: MacDonalds Nederweert ong 9.45 vertrek
HOOFD verzamelpunt:AC restaurant de Meern 11.00 vertrek
Eindpunt: 's-Hertogenbosch (hier is de overhandiging van de cheque én het grote spektakel)

De route zal helaas zo veel mogelijk over de snelweg zijn.Dit vanwege de veiligheid van de rijders en andere weggebruikers.Ook vanwege de grote opkomst is dit een must vanuit de overheid.

Wat gaan we allemaal doen in Den Bosch :?
-Overhandigen van de cheque
-Bezigheden voor de kinderen
-Braderie
-Eten
-Drinken
-Stuntrijders (waaronder Da Liks en het RWP stuntteam)

Welke regels zijn er bij het rijden :?
Iedereen houdt zich aan de standaard verkeersregels.
De maximum snelheid zal ong 80km per uur zijn.Dit vanwege de gehele drukte van de stoet.
Er zijn motorrijders die harder (en langzamer) dan de stoet rijden, deze motorrijders zijn herkenbaar aan hesjes en documenteren de hele rit of houden onderweg toezicht. Mocht er gek gedaan worden tijdens de rit of word er "gestunt" tijdens de rit zal de politie streng optreden.

Kan ik ergens mee helpen :?
Ja, alle hulp is van harte welkom. Voor meer informatie over het marshall-rijden kunt u contact opnemen met peerke2

Verkoop van eigen spullen :?
Dit is natuurlijk altijd mogelijk , mits in overleg met de organisatie.Een deel van de winst zal dan afgestaan worden aan KiKa.Alle bedrijven en organisaties doen dat.
Mocht er geconstateerd worden dat dit gebeurt zonder overleg met de organisatie zullen wij genoodzaakt zijn u en de producten te verwijderen van het terrein.

Ik heb EHBO, kunnen jullie daar wat mee :?
Het is altijd mooi dat iemand de kennis van EHBO heeft. We hopen het alleen niet te hoeven toepassen tijdens de rit. Als je wilt, dan kan je het aangeven bij de organisatie van een ritje, EHBO'ers zijn altijd van harte welkom en het is ook handig dat het bekend is bij de organisatie.

zijn er nog andere zaken waar ik rekening mee moet houden? :?
JA! zoals je zult begrijpen is het niet onverstandig om je BRAVOK nog eens na te kijken.
Dit in verband met een goede technische staat van je motor.

Wie regelt welke sectie
Hier kunt u zien wie welke sectie van Nl regelt.Voor vragen of iets kunt u bij hun terrecht.
West Nederland (noordholland,zuidholland,utrecht,Flevoland en de eilanden) MRT187
Oost Nederland (Goningen,Friesland,Overijsel,Gelderland,Drente) Bensi
Zuid Nederland (de rest) Peerke2

Deze personen starten dus ook op hun eigen locatie en zullen daar het aanspreek punt zijn.

Disclaimer:
-Deelname aan deze rit is geheel op eigen risico
-Organisatie is voor geen enkele uitdrukbare vorm van schade aansprakelijk te stellen of verantwoordelijk te houden
-De route is een aanbevolen route die fouten kan bevatten en ook het gebruik hiervan is op eigen risico
-Organisatie behoudt zich het recht voor om individuelen uit de groep te weren of verwijderen, mocht dat genoodzaakt zijn om de goede sfeer en/of veiligheid te kunnen waarborgen.
-Organisatie neemt de vrijheid om informatie in deze en onderstaande posts aan te passen, zonder daar een notificatie van te geven

Spoedcontact
Mocht er spoedcontact nodig zijn voor vragen of iets dergelijks dan wordt aanbevolen om contact op te nemen met MRT187 op 0616030736
 
Laatst bewerkt:
Graag ook even een reply geven als je gestemd hebt en mocht je je op willen geven hoor ik het ook graag.

Alle ideeen en dergelijke post maar.

AUB niet zeuren en zagen in deze topic.Mijn idee is goed en speciaal voor de zieke kindjes.
Thanks allemaal


Moderators ik had de admin al een PM gestuurd,maar als we vanuit jullie medewerking kunnen krijgen GRAAG!!

Het zal pas gedaan worden met goed weer.Dus ik denk dat dit 2011 word.Maar dat mag de pret niet drukken.Dan hebben we tijd zat om het te organiseren en dergelijke.

Liever lang organiseren dan de optie dat het slecht weer is en dat het niet doorgaat of weinig mensen komen.
 
Laatst bewerkt:
Ik vind het een goed idee. Misschien mooi om in de lente 2011 mee te starten.
Ik ben in ieder geval van de partij!
 
Ik zal er bij zijn, leuk idee.
Maar ter compensatie van afgelopen MFMM, deze rit pas in 2011 te organiseren volg ik niet helemaal..
 
Idd wilde het eerste instantie dit jaar nog doen maar vanwege het weer volgend jaar.


De eerste sponsor is binnen!! De firma Superpole gaat ons mee sponsoren!!
 
Gebookmarked.
Hou dit even in de gaten.
Zou t.z.t. geen tijd hebben om sponsoren te zoeken dus heb op de "inkoop" optie gestemd maar wat boeit het eigenlijk. Volgens mij kan iedereen gewoon een bedrag inleggen en met een grote groep rijden toch?
Geld = geld
 
Even een update.
Ik heb bericht gehad van het Ronald mcDonald fonds en ze gingen overleggen of onze sponsoring geaccepteerd kon worden.Het moest wel in hun straatje passen zeg maar.

Dat vind ik wel zo belachelijk dat ik direct een andere instantie heb gebeld en gesproken.
Het KWF wil wel erg graag meewerken en zal ook meehelpen met de meeting en dergelijke.
Hier hebben we dus medewerking van.Ze sturen zelfs vrijwilligers om ons te helpen met alles.
 
Gebookmarked.
Hou dit even in de gaten.
Zou t.z.t. geen tijd hebben om sponsoren te zoeken dus heb op de "inkoop" optie gestemd maar wat boeit het eigenlijk. Volgens mij kan iedereen gewoon een bedrag inleggen en met een grote groep rijden toch?
Geld = geld

Daar heb je ook helemaal gelijk in.Stel er rijden er 200 mee en we hebben een inkoop van €10,- euro dan zitten we al op een bedrag van de rijders alleen van €2000,- en dan de bedrijven enzo nog.

Het zijn ook maar ideeen.
 
Een lijstje van bedrijven die mee sponsoren aan de meeting/rit:

Secure Vision
www.secure-vision.nl (Horeca en evenementen beveiliging)

Superpole
www.superpole.nl (custom motoruitlaten)


Heb jezelf een bedrijf of ken je bedrijven die ook iets willen betekenen voor ons.Geef het even door.

Mocht jezelf mee willen helpen met het organiseren en dergelijke.....Alle hulp is welkom.
 
Ik heb net contact gehad met de politie ,want ik weet dat daar heel veel mensen verschillende gevoelens bij hebben.

Ik heb daar binnenkort een afspraak mee om alles door te bespreken.
Op de openabre weg moeten we ons natuurlijk gedragenDat punt staat vast.Maar het leuke is dat de poltie dit zo'n leuk initiatief vinden dat hun mits wij daar een goede respons aangeven ,bij hun gaan rondvragen of er politie motoren mee gaan rijden.Dit niet om ons te controleren ,maar qua afzetten van afritten en tegelijk worden hun ook gesponsord en dergelijke.

Ze vinden het nogmaals een erg leuk idee en willen graag meewerken.

Ik heb ook al verschillende PM's gehad over het meetingsterrein.Hier ben ik ook al mee bezig.Ik wil dit op een groot "afgesloten" terrein gaan doen zodat er ook wat "gestunt" mag worden voor de eventuele aanwezige zieke mensen.

Dit vergt nogal wat tijd en energie dus vooral nu kan ik wel wat hulp gebruiken.
Ik zat te denken om bijv het parkeerterrein van de brabanthallen in DenBosch te vragen.Daar kunnen heel wat motoren op en is geheel omheint met een hek.
Ik moet alleen nog contact met hun leggen.

Een circuit is hellaas niet mogelijk.Ik ga het wel proberen maar ik denk dat dit gewoon te duur gaat worden.
 
Laatst bewerkt:
Wat een super plan :) Ben benieuwd hoe dit er allemaal uit gaat zien!
Mocht het allemaal door gaan, dan ben ik er zeker bij!
 
Laatst bewerkt:
Het wil best vlotten qua planning.

Moet alleen echt hulp krijgen.
Is er iemand die zich beschikbaar stelt?
Gewoon in je vrije tijd wat mee plannen en dergelijke.

Alleen red ik het niet!!!
 
Ik houd zelf wel van dit soort initiatieven.
Denk qua begeleiding ook even een het MBT.
Ze begeleiden dit soort evenementen ook nog wel eens kostenloos.
Verder zijn er genoeg leuke ritten te vinden en te maken. Start en eindpunt is ook niet heel moeilijk te doen, de vraag is alleen wat je er zelf allemaal bij wil hebben.
In theorie heb je aan een perkeerterrein genoeg.
Een jaar of wat terug hebben kofferrek en spider een kauweklauwerit georganiseerd vanuit een cafe in Soest oid. Het was er niet heel druk maar wel erg leuk en gezellig, en ook nog eens voor het goede doel.
Ik kom zelf uit het midden van nederland (vlak bij culemborg) als ik ergens mee kan helpen dan moet je het maar even laten weten.
 
Vandaag contact gehad met gemeente DenBosch en mochten we hier starten/eindigen heb ik toestemming.

21 september heb ik een afspraak bij de politie om alles door te bespreken.
Ook qua begeleiding en dergelijke van de rit.

E word ook besproken of we langs ziekenhuizen/centra mogen rijden waar de zieke mensen aanwezig zijn.Daar doen we het ook voor.

Tot nu toe heb ik nog geen echte hulp van iemand.Dus nogmaals verzoek ik jullie om te kijken of je de tijd/zin hebt om te helpen.
 
Vandaag contact gehad met gemeente DenBosch en mochten we hier starten/eindigen heb ik toestemming.

21 september heb ik een afspraak bij de politie om alles door te bespreken.
Ook qua begeleiding en dergelijke van de rit.

E word ook besproken of we langs ziekenhuizen/centra mogen rijden waar de zieke mensen aanwezig zijn.Daar doen we het ook voor.

Tot nu toe heb ik nog geen echte hulp van iemand.Dus nogmaals verzoek ik jullie om te kijken of je de tijd/zin hebt om te helpen.
ik denk dat er best mensen zijn die je willen helpen daarmee .
ik wil je ook wel gaan helpen maar zal moeten weten hoe en wat je in gedachte hebt.
 
Dat is het beste te bespreken via een soort chatbox.Die kan ik altijd eentje openen.Of we doen het via msn in een groep gesprek.

Alles apart is ook lastig.
 
Super idee. Met jou toestemming voeg ik je toe aan mijn msn en mogelijk dat ik iets voor jou kan betekenen.
 
Ik doe mee voor een vast bedrag, maar omdat ik in de zorg werk kan ik niet met zekerheid zeggen of ik ook daadwerkelijk meerijd.

Kunnen de mods hier een sticky van maken :Y zodat dit prachtige en lieve initiatief niet verzuipt tussen de andere onderwerpen!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan