Te koop Motor mover big

MotorVos

MF'er
11 mrt 2010
171
0
Hoi,

Thuis ligt een motor mover te verstoffen. Ik :] namelijk liever, dan dat ik de motor opberg. Mijn motormover is nu 4 keer gebruikt de afgelopen 2 jaar.
Zie [edit: mag geen verwijzing naar externe site] voor de nieuwe versie.
Bij mij over te nemen voor 120 euro, inclusief origineel aanschafbewijs.
Ophalen / bezorgen in overleg.

Groet,
Motorvos
 
Laatst bewerkt:
Hierbij een plaatje.
506598.jpg
 
Ik heb op zich wel interesse, maar voor minder dan 120,- koop ik deze al nieuw :z
 
Moet ook eerlijk zeggen dat dit niet het BIG model is.

Die ik gebruik is het BIG model :

00000007.JPG


Maakt verder ook niet uit.Deze is ook erg fijn om te gebruiken.

@BaryXX voor die prijs koop je ze niet nieuw.Vooral niet van Motormover zelf.Mijne kosten €270 nieuw.Die van de TS zit ergens rond de €200 nieuw.
 
Moet ook eerlijk zeggen dat dit niet het BIG model is.

Die ik gebruik is het BIG model :

[afbeelding]

Maakt verder ook niet uit.Deze is ook erg fijn om te gebruiken.

@BaryXX voor die prijs koop je ze niet nieuw.Vooral niet van Motormover zelf.Mijne kosten €270 nieuw.Die van de TS zit ergens rond de €200 nieuw.
wtf! 200 euro voor een gezet staalplaatje en 4 zwenkwieltjes :')
 
Dat zijn de prijzen misschien nu.De mijne is bijna anderhalf jaar geleden al gekocht.
Ik heb de prijs van d ebon gehaald.

Prima, maar ik ga nu natuurlijk niet een bedrag betalen voor een 2e handse als ik dan ook nieuw kan kopen. ;)
 
Ik vind het prima dat ie bij Motoport zo duur is, maar de andere site is een stuk goedkoper. :Y

Serieus tegenbod is € 75,- incl verzending.
 
Hi Kevinsfanclub,

Jawel, wat mij betreft nog in de verkoop. Wat vrouwlief betreft niet, dus weinig geen onderhandelingsruimte over de prijs.
Dus een beetje niet-te-koop-tenzij-jackpot...

Vraagprijs blijft 120, ik moet immers een paar bosjes bloemen voor vrouwlief kunnen betalen :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan