Te koop: Uniek Kevin Schwantz doek/schilderij!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vienus

MF veteraan
11 sep 2004
27.093
4
Toen Kevin Schwantz stopte met motorracen in de Grand Prix heeft hij een
feest gegeven in 1995 op het TT Circuit van Assen.
Dit was een besloten feest met genodigden als doohan en andere toppers van dat moment. Mijn vader zegt altijd als je brutaal bent heb je de hele wereld en wij (ik toen 13 jaar) zijn naar binnen gesneakt. Na heerlijk te hebben gegeten en alle festiviteiten waren voorbij kreeg iedere genodigde dit doek/schilderij met bijbehorende button.
Het doek/schilderij is -+ 40 * 60 cm.
Naar mijn weten zijn er nog maar enkele hiervan op de hele wereld in omloop omdat de genodigden dit niet zo snel aan de/hun muur hangen en omdat het al 15 jaar geleden is.


Doek/schilderij wat de genodigden kreeg einde van de avond:
1y8iz4.jpg


Button die toegang gaf tot het feest:
2ex7yf6.jpg


Ben wel benieuwd wat het waard is, staat te koop
 
Het moet wel een heel duur huis zijn wat je op het oog hebt gezien de spullen die je allemaal probeert te slijten :+
 
Tof :}

Zou zoiets wel aan de muur willen hebben hangen. Alleen geen enkel idee wat zoiets waard zou kunnen zijn :N
 
Tof :}

Zou zoiets wel aan de muur willen hebben hangen. Alleen geen enkel idee wat zoiets waard zou kunnen zijn :N
nee precies,

ja ik durf geen bod te doen, straks is het beschamend laag, of is het een bod waarvan jij denkt daar had ik er nog wel 10 voor willen verkopen haha
 
Dit is iets wat jij hebt gekregen op een feest waar je niet was uitgenodigd, en dan vraag je nu geld aan een liefhebber! :? B|

Je zou dit moeten weggeven, aan een liefhebber..ondankbare h... :X

Geen denken aan dat ik voor zoiets geld geef. Net zoiets als toen John Bongiovi (die van die rockband ja..) zijn huis, waar hij opgegroeide en lang in gewoond had) weggaf aan een 'fan' (prijsvraag)..die het vervolgens te koop zette.. -O- --> lynchen royeren als fan! B|
 
Laatst bewerkt:
Dit is iets wat jij hebt gekregen op een feest waar je niet was uitgenodigd, en dan vraag je nu geld aan een liefhebber! :? B|

Je zou dit moeten weggeven, aan een liefhebber..ondankbare h... :X

Geen denken aan dat ik voor zoiets geld geef. Net zoiets als toen John Bongiovi (die van die rockband ja..) zijn huis, waar hij opgegroeide en lang in gewoond had) weggaf aan een 'fan' (prijsvraag)..die het vervolgens te koop zette.. -O- --> lynchen! B|

_O- _O-

Waar maak je je druk om man |(
 
Dit is iets wat jij hebt gekregen op een feest waar je niet was uitgenodigd, en dan vraag je nu geld aan een liefhebber! :? B|

Je zou dit moeten weggeven, aan een liefhebber..ondankbare h... :X

Geen denken aan dat ik voor zoiets geld geef. Net zoiets als toen John Bongiovi (die van die rockband ja..) zijn huis, waar hij opgegroeide en lang in gewoond had) weggaf aan een 'fan' (prijsvraag)..die het vervolgens te koop zette.. -O- --> lynchen! B|

Nog even oefenen met je spelling van bekendheden.
 
Oefen jij nou maar in commentaar geven, i.p.v. te blaten zónder te controleren waar je commentaar op geeft. Ga mij nou niet vertellen hoe je John z'n naam schrijft..de band heet Bon Jovi ja, maar John is geboren als Bongiovi.

Kan het je niet eens kwalijk nemen..

Je hebt helemaal gelijk, excuus voor mijn niet al te slimme denigrerende opmerking.
 
_O- _O-

Waar maak je je druk om man |(
Een ander maakt zich druk over bumperklevers..ik heb er gewoon iets op tegen dat mensen geld proberen te slaan uit iets wat ze gekregen hebben. Onrechtmatig in dit geval, hoewel hij 13 was dus dat kun je 'em ook niet kwalijk nemen.

Ik heb ooit eens van Alanis Morisette een plectrum (zo'n stukje plastic wat je kunt gebruiken bij gitaarspelen..) in m'n hand gedrukt gekregen (na een kort gesprek achter het podium van Pinkpop), dat gaat dus nooit meer weg hè. Stelt nix voor maar het heeft voor mij meer waarde dan dat iemand er een X bedrag voor geeft. Tenzij het om een exorbitant bedrag gaat! Alles heeft zijn prijs.

Ach, hij doet maar..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan