Te koop: Uniek Kevin Schwantz doek/schilderij!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Euh ... Kevin Schwantz ... wie is dat eigenlijk :X

Hiermee is het allemaal begonnen ... voor de 4-takt liefhebbers
full
 
Stelt nix voor maar het heeft voor mij meer waarde dan dat iemand er een X bedrag voor geeft. Tenzij het om een exorbitant bedrag gaat! Alles heeft zijn prijs.

Ach, hij doet maar..

Lekkere man van principes ben je dan :X

En je mag je van mij lekker druk maken hoor, maar als je dingen als 'lynchen' gaat roepen, kom je bij mij echt over als iemand die om 22:00:01 de politie belt als hij/zij ergens nog muziek in de straat hoort.

:W
 
Lekkere man van principes ben je dan :X

En je mag je van mij lekker druk maken hoor, maar als je dingen als 'lynchen' gaat roepen, kom je bij mij echt over als iemand die om 22:00:01 de politie belt als hij/zij ergens nog muziek in de straat hoort.

:W

En zo hoort het ook, de hele samenleving ontstpoort....

21.30 naar bed en licht uit !!




:+
 
Een ander maakt zich druk over bumperklevers..ik heb er gewoon iets op tegen dat mensen geld proberen te slaan uit iets wat ze gekregen hebben. Onrechtmatig in dit geval, hoewel hij 13 was dus dat kun je 'em ook niet kwalijk nemen.

Ik heb ooit eens van Alanis Morisette een plectrum (zo'n stukje plastic wat je kunt gebruiken bij gitaarspelen..) in m'n hand gedrukt gekregen (na een kort gesprek achter het podium van Pinkpop), dat gaat dus nooit meer weg hè. Stelt nix voor maar het heeft voor mij meer waarde dan dat iemand er een X bedrag voor geeft. Tenzij het om een exorbitant bedrag gaat! Alles heeft zijn prijs.

Ach, hij doet maar..

Je drukte je misschien beroerd uit: Lynchen is een klein beetje overdreven.

Maar ik ben het wel met je eens. Krijg een beetje het idee dat TS nooit naar dit item omgekeken heeft en er nu de hoofdprijs voor wil hebben. (Correct me if i'm wrong, TS)
 
Laatst bewerkt:
Hoi,

Neen is niet waar:).wil alleen wat vernieuwing en
hem niet in de kelder zetten.en ik wil er niet de
hoofdprijs voor hebben maar ik laat dit one of à kind niet
voor een tientje het huis uit gaan:).hoop dat het zo duidelijk is:)
 
Hoi,

Neen is niet waar:).wil alleen wat vernieuwing en
hem niet in de kelder zetten.en ik wil er niet de
hoofdprijs voor hebben maar ik laat dit one of à kind niet
voor een tientje het huis uit gaan:).hoop dat het zo duidelijk is:)

Ok Erik, duidelijk verhaal. Ik vind het een heel leuk item en heb er echt wel iets voor over. Maar ik zie al een bod van E 55,- Als men er dat daadwerkelijk voor over heeft, dan pas ik.

En anders hou ik me aanbevolen.
 
Laatst bewerkt:
Euh ... Kevin Schwantz ... wie is dat eigenlijk :X

:? Jij rijdt op een gixxer, en je weet niet wie Kevin Schwantz is :?

Kevin_Schwantz_1993_JapanGP.JPG


klik

1989BIKE.sized.jpg


Één van de meest sympathieke coureur's die ik heb gekend, en hij die de GSX-R op de kaart heeft gezet. En mede gestopt omdat zijn rivaal Wayne Rainey een dwarslaesie opliep, en dat getuigt van sportiviteit :Y

Je bent en blijft een wereldgozer Kevin '(
 
:? Jij rijdt op een gixxer, en je weet niet wie Kevin Schwantz is :?

[afbeelding]

klik

[afbeelding]

Één van de meest sympathieke coureur's die ik heb gekend, en hij die de GSX-R op de kaart heeft gezet. En mede gestopt omdat zijn rivaal Wayne Rainey een dwarslaesie opliep, en dat getuigt van sportiviteit :Y

Je bent en blijft een wereldgozer Kevin '(

full


Als je in 1953 geboren bent, zou je toch iets uit de tijd van Schwantz meegekregen moeten hebben. Of het moet zo zijn dat je niets om motor racen geeft.

En niet dat ik hem ontmoet heb, maar Kevin was en is inderdaad nog steeds 1 van de meest sympathieke mensen in de paddock. Bij de MotoGP laat hij zich nog regelmatig zien bij Suzuki. En wat kan ik verder zeggen: Lucky Strike Suzuki, those were the days :Y
 
Lekkere man van principes ben je dan :X

En je mag je van mij lekker druk maken hoor, maar als je dingen als 'lynchen' gaat roepen, kom je bij mij echt over als iemand die om 22:00:01 de politie belt als hij/zij ergens nog muziek in de straat hoort.

:W
En dat doe ik ook })
Woon in een rustige wijk en hoef geen boomboom muziek op de achtergrond B|
Mijn muzieksmaak bevalt ook niet iedereen maar ik val er geen anderen mee lastig.

Lynchen zie onder..

Je drukte je misschien beroerd uit: Lynchen is een klein beetje overdreven.

Maar ik ben het wel met je eens. Krijg een beetje het idee dat TS nooit naar dit item omgekeken heeft en er nu de hoofdprijs voor wil hebben. (Correct me if i'm wrong, TS)
Hm, da's wel waar..heb 't aangepast :+

@ T.S.: suc6 met de verkoop.
 
Absoluute smaakmaker die schwantz inderdaad. De rossi van zijn tijd.
Super mooi in de lucky kleuren, zeer herkenbaar. En rijden kon hij zeker
 
[afbeelding]

Als je in 1953 geboren bent, zou je toch iets uit de tijd van Schwantz meegekregen moeten hebben. Of het moet zo zijn dat je niets om motor racen geeft.

En niet dat ik hem ontmoet heb, maar Kevin was en is inderdaad nog steeds 1 van de meest sympathieke mensen in de paddock. Bij de MotoGP laat hij zich nog regelmatig zien bij Suzuki. En wat kan ik verder zeggen: Lucky Strike Suzuki, those were the days :Y

Joh, ik heb GSX-R 85/86/87 motorfietsen incl. de 86 Limited Edition en ook met # 34 ...een kennis in USA restoreert momenteel Kevin's 1987 Daytona Gixxer, dus ... genoeg gelachen !

Ik zal het bieden nog een impuls geven en wederom een symbolisch bedrag Eu 99,99

komt u maar ...
 
@ TS ,

Ik ken Dorrie 53 persoonlijk , en ken ook z'n enorme liefde voor de ECHTE gsxr'en :} :}

Ook weet ik wat voor plannen hij heeft [ zal er hier niet verder op ingaan ]
Daardoor verdiend hij het dat te koop aangeboden doek ''gegund'' word !!!!!

Het mooiste zou zijn voor een ''verzamelaars/ECHTE liefhebbers'' prijs



nog maar een plaatje van de Schwantz


@ Dorrie : good luck mate :Y
full
 
@ TS ,

Ik ken Dorrie 53 persoonlijk , en ken ook z'n enorme liefde voor de ECHTE gsxr'en :} :}

Ook weet ik wat voor plannen hij heeft [ zal er hier niet verder op ingaan ]
Daardoor verdiend hij het dat te koop aangeboden doek ''gegund'' word !!!!!

Het mooiste zou zijn voor een ''verzamelaars/ECHTE liefhebbers'' prijs



nog maar een plaatje van de Schwantz


@ Dorrie : good luck mate :Y [afbeelding]

Helemaal mee eens. Het zou echt aan een fan gegund moeten worden. Echter vind ik E 100 ,- geen gunnen meer. Dan kun je hem net zo goed op ebay zetten met een minimale prijs erop. Ik ga wel op zoek naar iets anders leuks om aan de muur te hangen :Y
 
:^ :P

Mooi, maar ben niet per se een fan. Ken wel iemand en zal hem ff een linkje sturen.
Mijn brommert:
[afbeelding]

Mooie bike :} Sradje ?

De gixxers van nu kun je ook krijgen met deze belettering. Toch blijven de oudere gixxers met die belettering dan veel leuker mijns inzien. Als ik ooit aan een goede komen dan zou ik hem waarschijnlijk nog kopen ook :Y
 
Laatst bewerkt:
Helemaal mee eens. Het zou echt aan een fan gegund moeten worden. Echter vind ik E 100 ,- geen gunnen meer. Dan kun je hem net zo goed op ebay zetten met een minimale prijs erop. Ik ga wel op zoek naar iets anders leuks om aan de muur te hangen :Y

" Dan kun je hem net zo goed op ebay zetten met een minimale prijs erop " klopt, daar ben ik het weer helemaal mee eens en dat moet hij dan ook maar doen ... :W
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan