Te koop: Uniek Kevin Schwantz doek/schilderij!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mooie bike :} Sradje ?

De gixxers van nu kun je ook krijgen met deze belettering. Toch blijven de oudere gixxers met die belettering dan veel leuker mijns inzien. Als ik ooit aan een goede komen dan zou ik hem waarschijnlijk nog kopen ook :Y

Jep een '96er zelfs. Zijn niet standaard verkrijgbaar in deze kleurstelling.
maar de Gixxers van nu kan je alleen krijgen door Bami kuipen uit Hong Kong te halen zover ik weet. En die kuipen zijn prut.
Dit was een eBay koopje :)
 
Laatst bewerkt:
Jep een '96er zelfs. Zijn niet standaard verkrijgbaar in deze kleurstelling.
maar de Gixxers van nu kan je alleen krijgen door Bami kuipen uit Hong Kong te halen zover ik weet. En die kuipen zijn prut.
Dit was een eBay koopje :)

Via ebay, dat doe je goed. Hebben ze hem opgestuurd per postpakket ?

Er is overigens een bedrijf in Nederland die deze kuipen ook levert, gespoten en wel. Ben even de naam kwijt. Maar volgens mij zijn dat geen Bami kuipen. Zijn de originele die zij zelf spuiten als ik het goed heb. Staat zeker een link van ergens op MF.
 
Een ander maakt zich druk over bumperklevers..ik heb er gewoon iets op tegen dat mensen geld proberen te slaan uit iets wat ze gekregen hebben. Onrechtmatig in dit geval, hoewel hij 13 was dus dat kun je 'em ook niet kwalijk nemen.

Ik heb ooit eens van Alanis Morisette een plectrum (zo'n stukje plastic wat je kunt gebruiken bij gitaarspelen..) in m'n hand gedrukt gekregen (na een kort gesprek achter het podium van Pinkpop), dat gaat dus nooit meer weg hè. Stelt nix voor maar het heeft voor mij meer waarde dan dat iemand er een X bedrag voor geeft. Tenzij het om een exorbitant bedrag gaat! Alles heeft zijn prijs.

Ach, hij doet maar..

dus als ik van mn overleden oma of weet-ik-wat een auto krijg als erfenis mag ik daar later niks voor vragen moet ik hem gewoon weggeven?

rare manier van denken.... je wil hem zeker gewoon zelf gratis hebben })
 
Very special van Duitse kennis Mike, 2 jaar aan gebouwd ... meer foto's PM
[afbeelding]

Is dat het apparaat waar injectie op gebouwd is?

Wat moet je nou met een schilderij Hans? Dat past helemaal niet in jouw garage met al die oldskool GSXR zooi :+ Al zou het wel leuk staan bij een Schwantz Slabby replica natuurlijk ;) Zo hou ik mp en ebay in de gaten voor een Arai Schwantz replica :Y Hoort er gewoon bij *O*

(als de verkoper graag wil dat ie bij de grootste GSXR liefhebber van NL terecht komt dan maak je goede kans ;) )
 
Hangt van vele factoren af maar er zijn mooie voorbij gekomen voor minder dan 3K evenals voor een Yoshimura 1100RW. Als het spul nog 10 jaar ouder is dan wordt er om gevochten maar momenteel.....
 
Een ander maakt zich druk over bumperklevers..ik heb er gewoon iets op tegen dat mensen geld proberen te slaan uit iets wat ze gekregen hebben. Onrechtmatig in dit geval, hoewel hij 13 was dus dat kun je 'em ook niet kwalijk nemen.

Ik heb ooit eens van Alanis Morisette een plectrum (zo'n stukje plastic wat je kunt gebruiken bij gitaarspelen..) in m'n hand gedrukt gekregen (na een kort gesprek achter het podium van Pinkpop), dat gaat dus nooit meer weg hè. Stelt nix voor maar het heeft voor mij meer waarde dan dat iemand er een X bedrag voor geeft. Tenzij het om een exorbitant bedrag gaat! Alles heeft zijn prijs.

Ach, hij doet maar..
Hallo meneer M. I. Erennöker :W

Mag ik u wijzen op het feit dat de zangeres van geweldige nummers als 'Ironic', 'Thank You', 'You oughta know' en 'Hand in my pocket' onder de naam Alanis Morissette (geboren Alanis Nadine Morissette) door het leven gaat.

Even goede vrienden :)

@TS

Succes met de verkoop, ben een beetje te jong om Schwantz in zijn hoogtijdagen (bewust :P ) meegemaakt te hebben, maar desalniettemin, super gaaf :9~ :}
 
Hallo meneer M. I. Erennöker :W

Mag ik u wijzen op het feit dat de zangeres van geweldige nummers als 'Ironic', 'Thank You', 'You oughta know' en 'Hand in my pocket' onder de naam Alanis Morissette (geboren Alanis Nadine Morissette) door het leven gaat.

Even goede vrienden :)

@TS

Succes met de verkoop, ben een beetje te jong om Schwantz in zijn hoogtijdagen (bewust :P ) meegemaakt te hebben, maar desalniettemin, super gaaf :9~ :}

Dan heb je de mooiste motorsport tijden gemist. Toen stonden ze in ieder geval met iets dan 17 man aan de start :) Maar ik ben iets ouder en ben ook van mening dat ik de mooiste tijden niet bewust heb meegemaakt. Voor Nederland was toch einde jaren 70, begin jaren 80 het mooiste te zien op het gebied van de motorsport :Y
 
Via ebay, dat doe je goed. Hebben ze hem opgestuurd per postpakket ?

Er is overigens een bedrijf in Nederland die deze kuipen ook levert, gespoten en wel. Ben even de naam kwijt. Maar volgens mij zijn dat geen Bami kuipen. Zijn de originele die zij zelf spuiten als ik het goed heb. Staat zeker een link van ergens op MF.

Nou de prijs was zodanig dat ik ook al liep ie niet eens het er in onderdelen weer uitgehaald had. En hij heeft hem vanuit het Ruhr gebiet hier zelfs nog heen gebracht voor onze prijs :)
Als het idd originele kuipen met fatsoenlijk paintjob zijn betaal je daar ook vergelijkend voor vermoed ik dus is het nog steeds niet lonend... helaas.

Edit: Maar we gaan aardig off-topic hier, mocht je het linkje eens tegen komen hou ik me aanbevolen.
 
Laatst bewerkt:
Is dat het apparaat waar injectie op gebouwd is?

Wat moet je nou met een schilderij Hans? Dat past helemaal niet in jouw garage met al die oldskool GSXR zooi :+ Al zou het wel leuk staan bij een Schwantz Slabby replica natuurlijk ;) Zo hou ik mp en ebay in de gaten voor een Arai Schwantz replica :Y Hoort er gewoon bij *O*

(als de verkoper graag wil dat ie bij de grootste GSXR liefhebber van NL terecht komt dan maak je goede kans ;) )

Nee, de Gixxer met injectie is nog een andere ...

KS Arai replica ? deze ? welke maat ?

http://cgi.ebay.nl/ARAI-Quantum-KEV...?pt=UK_Motorcycle_Helmets&hash=item230a10d6f4

sorry weer verder van topic ... |(
 
Hey nr 34
ik heb nog een kuip voor een oldskool van Kevin schwantz
spijtig kan ik de foto's niet plaatsen
van een 88 of 89 er
mooi ga er een gsxr voor bouwen
groet.
 
op Hoeveel staat het bod nu :?

99,99 :? of is er al iemand over heen gegaan

zodra me centen binnen zijn ga ik ff kijken of het er nog is en dan bied ik mee :P


Kevin Schwantz FTW! :P
 
dus als ik van mn overleden oma of weet-ik-wat een auto krijg als erfenis mag ik daar later niks voor vragen moet ik hem gewoon weggeven?
Juist!


:+


Dat is best persoonlijk, dit zie ik toch anders, maar ik zie ook wel in waarom hij er vanaf wil hoor..hij heeft gewoon nix met motorsport in het algemeen en Kevin Schwantz in het bijzonder ;)
rare manier van denken.... je wil hem zeker gewoon zelf gratis hebben })
Nee hoor, ben niet zo'n verzamelaar..tenminste :X

Hallo meneer M. I. Erennöker :W
:Z ..bijdehand.
Mag ik u wijzen op het feit dat de zangeres van geweldige nummers als 'Ironic', 'Thank You', 'You oughta know' en 'Hand in my pocket' onder de naam Alanis Morissette (geboren Alanis Nadine Morissette) door het leven gaat.
..tikvout.
Even goede vrienden :)
..tuurlijk.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan