Het SP topic Deel 19

Status
Niet open voor verdere reacties.
Haha! Niet goed voor de productie zeg maar... :)
Ik heb lang getwijfeld of ik deze overstap wel wilde maken. De sp1 is gewoon meer een emotionele keuze en vfr een rationele. Het rijden zal wel wat minder spannend worden, maar ja dat is dan maar zo. Trouwens, zo'n v4 loopt toch ook best mooi hoor poeh! Moeten alleen even sportdempertjes onder want ik ben akra's gewend *O*
 
Maandag ga ik naar het circuitpark Zandvoort een circuit dagje rijden. Maar iemand een idee hoe het daar zit met de geluids norm??
Ben daar nog nooit geweest dus heb geen idee.

:W

p/s, is dat restaurant ook open tijdens circuitdagen??? Of wordt het de koelbox vol stouwen.
 
Maandag ga ik naar het circuitpark Zandvoort een circuit dagje rijden. Maar iemand een idee hoe het daar zit met de geluids norm??
Ben daar nog nooit geweest dus heb geen idee.

:W

p/s, is dat restaurant ook open tijdens circuitdagen??? Of wordt het de koelbox vol stouwen.
mickey's is eigenlijk altijd open.
de soep is er heerlijk en de broodjes frikandel verslavend ;)
geluidsnorm is makkelijker als op assen.
ik heb wel eens met geheel open arowspijpen daar gereden...en kon nét ;)
denk ook dat het afhankelijk is van welke organisatie.
eerste keer?...
ga met respect om met de hugenholz en arielyuendijk ;)
(iets met geen uitloop/bandenstapels/vangrail)
het blijft een auto circuit ;)
 
Laatst bewerkt:
Beste sp'ers en mf'ers

ik heb voor de geinteresseerde orginele remleidingen (voor en achter) liggen van een sp 1 uit 2002. Ik heb deze ingeruild voor de hel remleidingen })

Dus voor degene die nog orginele remleidingen zoekt (incl banjo's etc).. neem ffkes contact op.
 
Beste sp'ers en mf'ers

ik heb voor de geinteresseerde orginele remleidingen (voor en achter) liggen van een sp 1 uit 2002. Ik heb deze ingeruild voor de hel remleidingen })

Dus voor degene die nog orginele remleidingen zoekt (incl banjo's etc).. neem ffkes contact op.
op mijn Bandit had ik ook HEL voor en achter. mooi spul. op de bandit merkte ik alleen geen verschil in handeling.

mischien ook maar zo'n setje op de speen })

(trouwens.. waarom zou iemand een orgineel setje willen??)
 
Beste sp'ers en mf'ers

ik heb voor de geinteresseerde orginele remleidingen (voor en achter) liggen van een sp 1 uit 2002. Ik heb deze ingeruild voor de hel remleidingen })

Dus voor degene die nog orginele remleidingen zoekt (incl banjo's etc).. neem ffkes contact op.
Leuk, maar ik zou ze nooit aanschaffen (en een ander ook niet aanraden): oud gebruikt rubber.... kun je beter vervangen met een setje stalen remleidingen.
 
Ben SBK 2011 aan't spelen...

Raad es wie je ken unlocken bij de legends...

full


Ik heb hem nog niet, wel de brommer van Foggy... but who cares.
 
Vette game he!

Ja.

Maar motoGP huppeldepup URT was beter in mijn herinnering, maar die kan ik niet meer vinden.
Kan ook zijn, dat ik meer detail had op mijn oude systeem met twee video kaarten. Daar had ik waterkoeling op en dat ging lekken, dus die ligt in de kliko....

Je moet Edwards er uit rijden (weer in de regen *zucht*) en dan krijg je die VTR. Heb 6 pogingen gedaan en nu ben ik het zat.
 
Ik speel op de ps3 en dan heb je dat soort koelingsproblemen niet :) Met de sbk tour op magny cours bedoel je zeker. Het lukt mij ook net niet. Je moet m op 6 seconden rijden ofzo. Twee keer geprobeerd en allebei op 5.8 sec.. Toen was ik het ook al zat :)
Ik speelde eerder altijd sbk 2001 op de pc, ook met de sp1. Maar die krijg ik op de een of andere manier niet meer aan de praat...
 
mickey's is eigenlijk altijd open.
de soep is er heerlijk en de broodjes frikandel verslavend ;)
geluidsnorm is makkelijker als op assen.
ik heb wel eens met geheel open arowspijpen daar gereden...en kon nét ;)
denk ook dat het afhankelijk is van welke organisatie.
eerste keer?...
ga met respect om met de hugenholz en arielyuendijk ;)
(iets met geen uitloop/bandenstapels/vangrail)
het blijft een auto circuit ;)

Thanks voor de tips. Ik zal wel verslag brengen maandag avond.

:W
 
Thanks voor de tips. Ik zal wel verslag brengen maandag avond.

:W

Hoop dat je een beetje droog weer hebt. Zandvoort is spekglad als het nat is.

Best een leuk rondje, maar echt ingericht op 4 wielers, bandenstapels, vangrail, minder run off en de kerbstones zijn meer trottoirbanden, maar wel lachen...

Heb daar mijn TOMS certificaat gehaald *D
Nou ja, gekregen denk ik, omdat ze het zo sneu vonden. _O-
Hij wil het zo graag, geef hem maar zo'n ding.

anyways... :W
 
Ik speel op de ps3 en dan heb je dat soort koelingsproblemen niet :) Met de sbk tour op magny cours bedoel je zeker. Het lukt mij ook net niet. Je moet m op 6 seconden rijden ofzo. Twee keer geprobeerd en allebei op 5.8 sec.. Toen was ik het ook al zat :)
Ik speelde eerder altijd sbk 2001 op de pc, ook met de sp1. Maar die krijg ik op de een of andere manier niet meer aan de praat...

2001 heb/had ik ook, maar wil idd ook niet (meer) draaien.
 
Ik speelde eerder altijd sbk 2001 op de pc, ook met de sp1. Maar die krijg ik op de een of andere manier niet meer aan de praat...


hier zelfde probleem...en eigenlijk baal ik daar vet van, was best een leuk spel, vooral monza en assen waren mijn favo baantjes.
ook op oude pc...is het niet meer aan de gang te krijgen.

anyway.....wordt er nog een nieuw deel aangemaakt?. is er al iemand wakker geschud?..
 
Ben van plan nieuwe remschijven voor de voorkant te kopen. Iemand nog suggesties welke en voor een goeie prijs.

Alvast bedankt!
 
Ok, de wave disks hebben de voorkeur. Wel mooi, maar vraag me alleen af waarom je ze bijna nooit in de racerij ziet?
 
mijn RC51 heeft mij vanmorgen langs de kant laten staan....toen ik vanmorgen de motor wou starten ..toen sloeg die 3 keer af, voor dat die normaal liep ...ik heb onderweg nog even volgegooid met benzine ..en ongeveer 50 mijl later toen ik de motor uit zette om dat ik voor de Pont moest wachten ...toen wou die niet meer starten .....ik heb toen als laatste red middel de accu kabels los gehaald voor een paar minuten ..en toen weer vast gemaakt.
de motor starte en ben toen met een nood gang weer naar huis gereden ...thuis aan gekomen ...toen had ik weer de zelfde probleem...De F1 gaf 8 licht signalen aan. ( TP Sensor )

ik heb alles los gehaald en gereinigd ...en na lang geouwehoer ..vond ik het probleem ....De Power Commander was het probleem ...ik heb toen de PC los gehaald ...en de motor starte direkt :]
 
Het heeft vooral toegevoegde poser waarde denk ik. Al vind ik ze niet eens allemaal even mooi. Die flame dingen bijvoorbeeld vind ik spuuglelijk.

Ze koelen beter, door de grotere omtrek... (lekker belangrijk op straat).

Denk dat ze in de motoGP etc, met keramische schijven rijden? OF carbon, en dan is koeling niet zo'n issue???

Ik heb deze van Lucas, vind ik persoonlijk de mooiste:
p6170002oo0.jpg


hmm, vind me eige ze foto beter:
full
 
Laatst bewerkt:
Het heeft vooral toegevoegde poser waarde denk ik. Al vind ik ze niet eens allemaal even mooi. Die flame dingen bijvoorbeeld vind ik spuuglelijk.

Ze koelen beter, door de grotere omtrek... (lekker belangrijk op straat).

Denk dat ze in de motoGP etc, met keramische schijven rijden? OF carbon, en dan is koeling niet zo'n issue???

Ik heb deze van Lucas, vind ik persoonlijk de mooiste:
[afbeelding]

hmm, vind me eige ze foto beter:
[afbeelding]

Mooi spul :9
 
Was ik gister de laatste hand aan het leggen aan mijn motor om maandag weer een dagje te knallen op Zandvoort. Nog even nieuwe olie en filter een weer klaar dacht ik. Tot dat ik de oude olie terug goot in afvoer bak. Kom ik kleine aluminium deeltjes tegen. :?
Vervolgens de nieuwe olie er weer uit laten lopen en gefilterd in een panty. Komen er weer hele brokstukken mee. :(

Dus morgen geen circuitdag en maar es bekijken wat er aan de hand kan zijn. Maar voorlopig heb ik er geen goed gevoel bij. ;( Het gekke is dat ie nooit één slag verkeert heeft gelopen.
IK snap er weinig van. Maar ben bang dat het misschien een blok revisie wordt. Of een ander blok. Maar es kijken wat het prijs gunstigste is.
Kan wel zijn dat ie mischien na die tijd nog harder loopt.. *D

GroteFoto-QPTZ6CEP.jpg


:W
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan