Het SP topic Deel 19

Status
Niet open voor verdere reacties.
1.jpg


Mag deze in de o.p aub *O* *O* *O*
 
ja heeeft lang geduurt maar is toch goed gekomen
Blijf wel aan het kijken wat ik nog wil veranderen
Heb wel wat ideeen maar het groeit ook niet op mijn rug
helemaal top jonguh , beest van een ding.
wanneer komt er weer zo een mega meeting van de sp owners.
 
Laatst bewerkt:
Terug van een volledig verregend circuit weekend in Oschersleben. Positief punt was dat iedereen regenbanden had, konden we nog lol maken. Maar vandaag was het niet alleen nat maar ook koud .. Kort dagje van gemaakt en huiswaarts gereden :X :$

fullwet2010.jpg
 
Terug van een volledig verregend circuit weekend in Oschersleben. Positief punt was dat iedereen regenbanden had, konden we nog lol maken. Maar vandaag was het niet alleen nat maar ook koud .. Kort dagje van gemaakt en huiswaarts gereden :X :$

[afbeelding]

Ja, da's minder. Was het ook nog de laatste? ;(
 
Hey JZ, zet hem op morgen. Op die laatste moet je de hele winter teren... make it count...

ja, hoe zeg je dat net zo in't Nederlands, dat gaat gewoon niet.

Damn, mijn laatste actie was de grindbak verkennen, Hakman in de regen, Trix is ook klaar... -O-

Gatverdamme, was het al maar weer April...
Wie wil me sponsoren, dan gaan ik een half jaar down under zitten... *O*

Jij moet de eer hoog houden JZ.

:W
 
Laatst bewerkt:
Hey JZ, zet hem op morgen. Op die laatste moet je de hele winter teren... make it count...

ja, hoe zeg je dat net zo in't Nederlands, dat gaat gewoon niet.

Damn, mijn laatste actie was de grindbak verkennen, Hakman in de regen, Trix is ook klaar... -O-

Gatverdamme, was het al maar weer April...
Wie wil me sponsoren, dan gaan ik een half jaar down under zitten... *O*

Jij moet de eer hoog houden JZ.

:W

Ik ga me best doen. Heb net tegen tegen me vriendin zitten vertellen dat ik wil proberen om onder de 1.59 te komen. Maar eerst maar es zien of het droog is en overeind blijven..

:W
 
Je had het slechter kunnen plannen, toch?

:)
Klopt ;)

[afbeelding]

Mag deze in de o.p aub *O* *O* *O*
WOW :9 , vooral ook die dempers nice 8-) *staat nu als wallpaper :)


Terug van een volledig verregend circuit weekend in Oschersleben. Positief punt was dat iedereen regenbanden had, konden we nog lol maken. Maar vandaag was het niet alleen nat maar ook koud .. Kort dagje van gemaakt en huiswaarts gereden :X :$

[afbeelding]
Héé, daar staan Tarwetijger, Fuzz & M@thijs ook, nou dat is dan best jammer zeg B|

:W
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan