SWATT clipons 50mm - nieuw

aoleks

MF veteraan
19 dec 2007
5.167
2
Tilburg
hallo! :W

ik verkoop mijn ongebruikte clipons. deze zijn van het merk swatt, hebben een diameter van 50mm, zijn zwart geanodiseerd, hebben een buisdiameter van 22m en zijn een paar cm verhoogd (ongeveer 5cm). als je andere adapters bestelt, dan kun je ze verhogen/verlagen naar eigen wens.

full


splinter nieuw, met splinter nieuwe stuurdoppen, nieuwe rvs inbus boutjes, geen kras of wat dan ook!

vraagprijs: 150 euro incl. verzenden, bieden mag!

dank u
 
Laatst bewerkt:
kan niet zijn dat niemand 50mm clipons wil. die passen op alle gsxr's en ook op meerdere motoren! hup
 
In de tekst hierboven lees ik dat ze ongeveer 5cm hoog zijn.
Is dat de maat zoals ik in onderstaande tekening heb aangegeven?

full


Wat kosten eventueel andere adapters (dat hij hoger of lager wordt) en waar kan je die kopen?
Alvast bedankt voor de info
 
de 5 centimeters zijn inderdaad zoals in de tekening! met andere adapters krijg je dit:

swattrisersassortment.jpg


de onderdelen voor deze clipons zijn hier te bestellen:

http://www.elitesportbike.com/store/replacement

PS: gezien dat je kroonplaat ook 2 a 3cm dik is, hoef je niet meteen andere adapters te bestellen als je de clipons lager wilt hebben. gewoon 2 cm onder je kroonplaat monteren en je bent klaar!
 
Probleem is niet dat ik ze lager wil hebben, maar juist hoger.
Aangezien mijn clipons nu ook al zo'n 5cm omhoog gaan zou ik dus andere adapters nodig hebben.
Helaas kan ik die niet vinden op de site die je opgeeft. Heb je eventueel ook de directe link?
 
ik zal de jongens die de clipons maken even vragen hoe het zit en dan kom ik hier op terug. ok?
 
ik heb zojuist de persoon gesproken die deze clipons maakt en op dit moment zijn er geen andere adapters verkrijgbaar. wel worden er binnenkort nieuwe gemaakt, maar daar heeft hij op dit moment weinig details over.

op dit moment dus alleen maar 5cm verkrijgbaar, wat ik hier te bieden heb!
 
Bedankt voor het navragen.
Ik laat ze nog even aan me voorbij schieten. Kans dat ik er weinig aan heb is mij te groot.
 
Hi,

Zijn de clip ons nog steeds te koop??

Mocht dat het geval zijn dan bied ik 125 Euri (exclusief de verzendkosten).

Cheers,

Rob



CBX Special
 
Terug
Bovenaan Onderaan