Den Bosch en omgeving Deel 11

Status
Niet open voor verdere reacties.
Die zij alweer op de terug weg denk ik.....
 
Beetje lange, slechte nacht gehad.

ik weet er alles van... Vandaag werden de luchtlandingen van operatie market garden (de slag om arnhem) in sept 1944 herdacht.

Om 0300 mn bed uit, de auto in naar de kazerne in Harskamp, vanaf daar met de bus naar eindhoven, uren wachten... En uiteindelijk omhangen en met een duitse t-10 parachute boven de ginkelse hei bij ede uit een amerikaanse C-130 gesprongen samen met 700 andere para's. Ben kapot, zit nu te wachten tot de dag afgesloten word zodat ik naar huis kan...
 
ik weet er alles van... Vandaag werden de luchtlandingen van operatie market garden (de slag om arnhem) in sept 1944 herdacht.

Om 0300 mn bed uit, de auto in naar de kazerne in Harskamp, vanaf daar met de bus naar eindhoven, uren wachten... En uiteindelijk omhangen en met een duitse t-10 parachute boven de ginkelse hei bij ede uit een amerikaanse C-130 gesprongen samen met 700 andere para's. Ben kapot, zit nu te wachten tot de dag afgesloten word zodat ik naar huis kan...

Moet toch wel echt facking gaaf zijn om dat zo eens mee te maken. _O-
 
Mart heeft vandaag de boodschapjes gedaan, de bike gesmeerd en is helemaal klaar voor de ZXR meeting morgen hier. Ik zal morgen avond wat fotootjes posten.

Voor nu trek ik een lekker pintje open :)

Zal de rit ook nog een ff uittekenen van de week. Misschien leuk voor iemand.
Staat die waaldijk rit ook al in de op ?
 
Littleloony, om 18.45 bij Treurenburg, mocht je nog zin hebben om te rijden :+ Furygan gaat ook mee. Mooi met z'n 3e :P
 
Ja ik heb nu alle tijd, kom over die dijk heen rijden waar we met Danny reden.

En ik ben nu wél wakker.
 
Ik aan de filipijnse Mie, met saté.... :P

Nog een uurtje of 2. a2.1/2 dan begint het alweer donker te worden.
Dat word weer opschieten op die dijk :Y
En de goeie kant weer onder houden :]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan