Den Bosch en omgeving Deel 11

Status
Niet open voor verdere reacties.
@ Littleloony: Ah, leuk. Waar traint je zoontje?
Zit zelf ook al 6 jaar op thaiboksen en ook wat wedstrijdjes gedraaid. De adrenaline voor zo'n wedstrijd is briljant. Lekker om naar een wedstrijd toe te trainen en te merken dat je in vorm raakt.

Succes met je zoontje! Hij toonde in ieder geval lef in het filmpje en hij kopte die highkick ook aardig weg haha! Gefeliciteerd in ieder geval, met zo'n vechtlust gaat hij nog regelmatig partijtjes winnen.
 
Vanmiddag niemand op de Brand?
Eventueel stukkie sturen?


Het is weer maandag.Vele motorzaken zijn weer dicht :( kan geen spullen halen dus.
 
PFFFFF 70 uur per week.Lekker prive leven heb je dan.

Ik zou het wat rustiger aan doen als ik jou was.
 
ik wil in t nieuwe deel wel mn mooie cornee foto in de op :Y

2.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ze sloegen zeker niet hard genoeg? :+

Bij Taekwondo wordt er voornamelijk de benen gebruikt, daarom niet echt varierend.

En als ik vecht dat doe ik dat het liefste met 4 ledematen en niet met maar twee.

Was vort elke keer hetzelfde en toen heb ik gezecht van nja, dat zoek ik dus niet meer.
 
Zeg dat wel. :o

Nu je't zegt, volgens mij lapt Corné de copyrights zo aan de laars!



En moet ik hem toch eens aanspreken waar ik die foto nou kan vinden.
 
Zeg dat wel. :o

Nu je't zegt, volgens mij lapt Corné de copyrights zo aan de laars!



En moet ik hem toch eens aanspreken waar ik die foto nou kan vinden.

idd, had gisteren honger na die lange rit .. wat denk je geen mickey's, moest zelfs mn cola zelf afrekenen B|
 
Ow, ben jij der zo één, pas van achter het toetsenbord stoer... :+

We hadden een kroketje moeten delen samen (wel romantisch), meer zit er nog niet in... :P

crap B| .. laat die foto eens zien dan kan ik kijken waar ik aan moet werken (net een echt model O-) _O- ) ..en nee ik ben inderdaad niet zo stoer als jou, jij durft wel tegen oude mannetjes :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan