Kawasaki Z1000 Z750(s) Plaza 59

Status
Niet open voor verdere reacties.
:} Crawl voor deeltje 59 :)

full
 
Present :W
@ ^S
Heb reeds gevonden wat ik zocht, tis alleen ff geduld hebben tot het beschikbaar is ;)
Oh?? wat hebbie gevonden dan O-)
en ik weet niet of jij ZOVEEL geduld kan opbrengen _O-
:+



Vandaag beetje inpakken, huisie opruimen....Zondag de Dam tot Dam loop doen en dan Maandag een weekje naar Aruba *O* *O*
 
Nieuwe Z750-owner. Vorige week 2dehands gekocht, een 2007 ABS met 9000km en een paar goodies. Ben afkomstig van Breda, maar woon ong. 17 jaar in Belgie.

-Rizoma spiegels
-Rizoma Led knippers
-Rizoma kenteken houder
-Rizoma rempotje voor
-Ermax rear hugger
-LeoVince Gp Pro (zonder db-killer :Y )
-Carbon heel guard (nog niet op de foto)

Wat ik nog graag zou willen zijn een Bugspoiler en een schermpje. Iemand een merk/model dat ie kan aanbevelen? Ik zou ook nog graag die zilveren kappen aan de zijkanten een ander kleurtje geven, misschien zwart/antraciet of goud/brons. En dan ook de wielen in dezelfde kleur mee spuiten(?)

DSCN0830.jpg


DSCN0831.jpg


DSCN0832.jpg


DSCN0833.jpg


DSCN0836.jpg


DSCN0835.jpg


DSCN0834.jpg


DSCN0838.jpg


DSCN0837.jpg
 
Oh?? wat hebbie gevonden dan O-)
en ik weet niet of jij ZOVEEL geduld kan opbrengen _O-
:+



Vandaag beetje inpakken, huisie opruimen....Zondag de Dam tot Dam loop doen en dan Maandag een weekje naar Aruba *O* *O*


Patience is my middle name.....


Succes morgen, en doe ze de groeten op Aruba :W



















Nu eerst eens ff kijken of ik nog nieuwe handschoenen kan scoren bij HvW.......
 
Nieuwe Z750-owner. Vorige week 2dehands gekocht, een 2007 ABS met 9000km en een paar goodies. Ben afkomstig van Breda, maar woon ong. 17 jaar in Belgie.

-Rizoma spiegels
-Rizoma Led knippers
-Rizoma kenteken houder
-Rizoma rempotje voor
-Ermax rear hugger
-LeoVince Gp Pro (zonder db-killer :Y )
-Carbon heel guard (nog niet op de foto)

Wat ik nog graag zou willen zijn een Bugspoiler en een schermpje. Iemand een merk/model dat ie kan aanbevelen? Ik zou ook nog graag die zilveren kappen aan de zijkanten een ander kleurtje geven, misschien zwart/antraciet of goud/brons. En dan ook de wielen in dezelfde kleur mee spuiten(?)

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Lekker pijpje :P
 
Z750R meer info en officieel ook nog, best veel aan gedaan tov normale Z

was ook net ff bij horeon die hebben de R nog niet staan maar het normale model wel in de 3 nieuwe kleuren, limegreen dat cremewit en zwart (is ik denk ebony) iig niet mat zwart zoals eerder vermeld.(opzich jammer want mat leek me best : :9 )
 
@ all goedemorgen

ik help even eerste pagina vullen

Voor morgen 90% regenkans in nl volgens teletekst....

gaan er nl zetters nr vertrekpunt lukkes morgen? Ook vanuit regio West nederland? Ik denk dat ik dit jaar oversla.....


mogelijk ga ik wel met stille willie, echter het weer moet wel oke zijn.


of ik ga is volledig afhankelijk van het weer


laten we aan kijken voor vanavond en anders morgen ochtend om 8 uur via forum afstemmen.

voor zover ik het zie is het noorden minder bedeeld met zonnige perioden dan het zuiden.

en de verwachtingen in de ardennen ziet er in het geheel niet slecht uit. *O*
 
Nieuwe Z750-owner. Vorige week 2dehands gekocht, een 2007 ABS met 9000km en een paar goodies. Ben afkomstig van Breda, maar woon ong. 17 jaar in Belgie.

-Rizoma spiegels
-Rizoma Led knippers
-Rizoma kenteken houder
-Rizoma rempotje voor
-Ermax rear hugger
-LeoVince Gp Pro (zonder db-killer :Y )
-Carbon heel guard (nog niet op de foto)

Wat ik nog graag zou willen zijn een Bugspoiler en een schermpje. Iemand een merk/model dat ie kan aanbevelen? Ik zou ook nog graag die zilveren kappen aan de zijkanten een ander kleurtje geven, misschien zwart/antraciet of goud/brons. En dan ook de wielen in dezelfde kleur mee spuiten(?)

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

welkom en veel plezier van je Z :Y

om op je vraag te reageren:
vandaag bij Thijs gezien (Thijsvdvl); Ermax motorspoiler en Biondi windscherm, erg fraai. Bij interesse; pm me voor de MF-prijs ;)
full
 
Laatst bewerkt:
mogelijk ga ik wel met stille willie, echter het weer moet wel oke zijn.laten we aan kijken voor vanavond en anders morgen ochtend om 8 uur via forum afstemmen.

voor zover ik het zie is het noorden minder bedeeld met zonnige perioden dan het zuiden.

en de verwachtingen in de ardennen ziet er in het geheel niet slecht uit. *O*

Meetingpoint - Shell Portland op de A15 om 8:30
 
Goeieavond mensen!

Sinds 2 maanden ook eigenaar van een Z1000!
Komt uit 2004 en heeft 29.500 km gereden.

full

full



Meeste standaard nog.
- Aantal bouten waren vervangen voor rode bouten
- Kentekenplaat houder vervangen
- Andere knipperlichten

Van plan om mijn spiegels te vervangen voor Rizoma spiegels. Volgend week even halen.

Hiervoor altijd een Suzuki Bandit 600N gereden. Dit is stukken beter!
 
Laatst bewerkt:
Meetingpoint - Shell Portland op de A15 om 8:30

tik ook even benzinepomp langs A16 bij hendrik ido Ambacht aan rond 8:35... ms kom ik ook wel een paar uurtjes meesturen... (schrijf maar niet Mac HIA op, creeerde in verleden verwarring).... O enne haak je/jullie af... sms me dan ff t (ZZ) enne bokkie
 
Goeieavond mensen!

Sinds 2 maanden ook eigenaar van een Z1000!
Komt uit 2004 en heeft 29.500 km gereden.

[afbeelding]
[afbeelding]


Meeste standaard nog.
- Aantal bouten waren vervangen voor rode bouten
- Kentekenplaat houder vervangen
- Andere knipperlichten

Van plan om mijn spiegels te vervangen voor Rizoma spiegels. Volgend week even halen.

Hiervoor altijd een Suzuki Bandit 600N gereden. Dit is stukken beter!


hee dat is mijn spotplekkie als ik bootjes ga kijken.... welkom hier...
 
tik ook even benzinepomp langs A16 bij hendrik ido Ambacht aan rond 8:35... ms kom ik ook wel een paar uurtjes meesturen... (schrijf maar niet Mac HIA op, creeerde in verleden verwarring).... O enne haak je/jullie af... sms me dan ff t (ZZ) enne bokkie
als het morgen een beetje weer is sta ik er ook. :Y
 
Goeden avond. :W

Alle nieuwen hier welkom, :Y en veel plezier met jullie Zet. :] *O* :)
 
Alweer topic 6 waar ik niet in de beginpost sta ach ja het went al _O-
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan