Kawasaki Z1000 Z750(s) Plaza 59

Status
Niet open voor verdere reacties.
*O* *O* *O* Knutsel van harte gefeliciteerd. *O* *O* *O*
full


full
 
Middag :W


iemand hier vast wel een idee over de knipperlichten voor, van de Z750 2009 :9~
kwil ze namelijk vervangen voor de Rizoma's maar echt makkelijk is het niet om er goed bij te komen...
dus iemand hier een idee, of moet de "voorkant" helemaal los gehaald worden?


en gister op de beurs ff een kentekenplaathouder gefixed *O*
full
 
mogguh :W




Wat een drukte op de zaak :P Koffie!!!!!!!!!! *D
oja lekker doe maar een bakkie

FYI :P :
Ik had donderdag weer een dag bij het loopbaanbegeleidingsprogramma dat via de zaak is opgezet. Vanuit de ingevulde vragenlijsten en meereisdagen zijn profielschetsen opgemaakt en bleek dat ik naast accountmanager ook leidinggevende functies aan kon. Daarnaast ook nog adviseur consultant of trainer. Wel leuk om te horen dat je meer kan. Misschien maar 1 dag in de week in de consultancy over een aantal jaar en kijken hoe dat loopt.
 
Hoi Hoi!

Ik ben al een lange tijd niet meer actief geweest op dit topic of uberhaubt op MF...
Maar ik ben Z1000 af... Ben terug bij Yamaha... Ben nu de trotse eigenaar van een R1 uit 2007..
full


:W
 
Middag :W


iemand hier vast wel een idee over de knipperlichten voor, van de Z750 2009 :9~
kwil ze namelijk vervangen voor de Rizoma's maar echt makkelijk is het niet om er goed bij te komen...
dus iemand hier een idee, of moet de "voorkant" helemaal los gehaald worden?


en gister op de beurs ff een kentekenplaathouder gefixed *O*
[afbeelding]
Die (Z)ettertjes reageren niet echt op je vraag :X ........terwijl volgens mij meer dan de helft andere knippers heeft! :?
 
@ Knutsel: van harte gefeliciteerd *O*


Die (Z)ettertjes reageren niet echt op je vraag :X ........terwijl volgens mij meer dan de helft andere knippers heeft! :?
nee nie echt he... ;)
ach, zal vast wel komen... :+

en anders, na de winterperikelen ff langs Langenberg... en het laten doen...
 
Laatst bewerkt:
@ Knutsel: van harte gefeliciteerd *O*nee nie echt he... ;)
ach, zal vast wel komen... :+

en anders, na de winterperikelen ff langs Langenberg... en het laten doen...
Heb ook geen 2009, maar bij de 2004 moest het voorste kappie gewoon effe gelost worden en had ik genoeg ruimte.
En de achterkant die moest flink uitelkaar om de draden netjes weg te werken.

Maar ja ik ben ook gewoon zooooooooooooooooo goed :+
 
Laatst bewerkt:
Heb ook geen 2009, maar bij de 2004 moest het voorste kappie gewoon effe gelost worden en had ik genoeg ruimte.
En de achterkant die moest flink uitelkaar om de draden netjes weg te werken.

Maar ja ik ben ook gewoon zooooooooooooooooo goed :+
nah, denk vraag eerst ff voordat ik TE veel ga doen... wat TE is nie goed nie.. _O-
 
Heb ook geen 2009, maar bij de 2004 moest het voorste kappie gewoon effe gelost worden en had ik genoeg ruimte.
En de achterkant die moest flink uitelkaar om de draden netjes weg te werken.

Maar ja ik ben ook gewoon zooooooooooooooooo goed :+
Mag ik effe kotsen? :r :r :r



:W :+
 
*O* *O* *O* knutsel van harte man en nog veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelle jaren toegewenst *O* *O* *O*
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan