Kawasaki Z1000 Z750(s) Plaza 59

Status
Niet open voor verdere reacties.
jajaja wrijf het er maar in....... tis dat het al een kleine 200 km rijden was nr startpunt en dat we hier in het westen tot 09:00 met verlichting binnen aanzaten.....

Hey Maestro, :W

Zoals je hier boven kan lezen was boyriven de enige deelnemer buiten onze groep van vier '( het weer in de Ardennen was prima, 8-) droog maar niet echt warm.

We hebben er desondanks de weinige deelnemers toch een mooie rit van gemaakt.

Ik kan gerust begrijpen dat jullie afgehaakt zijn .Het is voor jullie toch een eind boven de 400 km denk ik voor sommigen!? :

Zeker als het dan buiten zo somber is.Ik weet niet of het bij jullie geregend heeft maar in Belgie niet denk ik.toch niet waar wij gereden hebben.

Mijn voorstel is dat jullie zelf met mekaar afspreken om nog eens af te komen.Wanneer jullie dan deelnemers genoeg verzameld hebben,en eventueel een datum waarop jullie allemaal kunnen kan ik zien of het in mijn agenda past.

Zo kunnen jullie misschien de velen nieuwe Zetters overtuigen om toch eens mee te gaan.

Er zijn wel een paar zondagen dat ik niet kan maar bij ons duurt het moto seizoen toch tot eind oktober.Misschien hebben we nog geluk één van de komende weken. :Y

Anders zal het voor volgend jaar zijn.

Ik hoor jullie wel!

Groetjes Lukkes
 
En persoonlijk record verbetert , btw veel plezier in Aruba

Jep *O*
1:32 gelopen...ging lekker op de laatste 2 kilometers na B|

Aruba here we come!!! zal aan jullie denken als ik in een hangmat lig, cocktailtje erbij met ondergaande zon :P

:W
 


full
 
Hier tussen Zoetermeer en Rtd wel een paar druppels gehad.

Trouwens Bokkie en Stille Willie nog gespot bij HvW *O*

En volgens mij op de heenweg naar HvW Bettieboe gespot :?

en wij hebben fftzz en nog een ex pindakaas brouwer :+ (naam kwijt sorry) gespot.

duurde wel lang dat jullie weer naar buiten kwamen, wij hebben op een bankie gezeten met een paar chikkies (van het level benidorm basterds) mag de pret niet drukken is tenslotte het zelfde niveau.

ook hebben we sanderZ1000 nog gespot en gesproken is altijd leuk als je iemand een aantal jaren niet meer hebt gezien.

verder na HvW nog een rondje gemaakt over schoonhoven en we waren om 17.30 weer thuis, en dat alles binnendoor.

op de heenweg naar HvW zijn we ineens beland bij het fijenoord stadion weg afgesloten en auto's mochten er niet door *O* en ik zeg tegen die agent geldt dat ook voor motoren, nee motoren mogen er alngs zegt die brave zooiensteker.

en wij verder op een lege weg langs het stadion met honderden "fans" op weg naar een plekkie,
natuurlijk kon ik het niet laten zo'n kans krijg je maar 1 maal in je leven hop naar z'n twee, gas en koppeling op laten komen :] en dan een mooie wheely met een schakelpunt naar z'n 3.

stille willy was getuigen van een aantal agenten welke spontaan hun nek verdraaiden.

al met al een fijne dag gehad, waar ik ook weer jaren plezier aan zal hebben. *O* *O* *O*
 
Hey Maestro, :W

Zoals je hier boven kan lezen was boyriven de enige deelnemer buiten onze groep van vier '( het weer in de Ardennen was prima, 8-) droog maar niet echt warm.

We hebben er desondanks de weinige deelnemers toch een mooie rit van gemaakt.

Ik kan gerust begrijpen dat jullie afgehaakt zijn .Het is voor jullie toch een eind boven de 400 km denk ik voor sommigen!? :

Zeker als het dan buiten zo somber is.Ik weet niet of het bij jullie geregend heeft maar in Belgie niet denk ik.toch niet waar wij gereden hebben.

Mijn voorstel is dat jullie zelf met mekaar afspreken om nog eens af te komen.Wanneer jullie dan deelnemers genoeg verzameld hebben,en eventueel een datum waarop jullie allemaal kunnen kan ik zien of het in mijn agenda past.

Zo kunnen jullie misschien de velen nieuwe Zetters overtuigen om toch eens mee te gaan.

Er zijn wel een paar zondagen dat ik niet kan maar bij ons duurt het moto seizoen toch tot eind oktober.Misschien hebben we nog geluk één van de komende weken. :Y

Anders zal het voor volgend jaar zijn.

Ik hoor jullie wel!

Groetjes Lukkes


in iedergeval goed om te lezen dat jullie het naar de zin hebben gehad.


je aanbod houden we in gedachten, voor mij zal het niets meer worden dit jaar ik ben tot begin november erg druk.
 
nog een vraagje van mijn kant, zit er ook nog een vakje onder je zadel? het lijkt er wel op maar ik zie nergens waar hij dan open zou kunnen. Duosit-zadel krijg ik wel los.
 
nog een vraagje van mijn kant, zit er ook nog een vakje onder je zadel? het lijkt er wel op maar ik zie nergens waar hij dan open zou kunnen. Duosit-zadel krijg ik wel los.


"Vakje" is je luchtfilterhuisopening, verder is er nog je accu te vinden. Je kan er niks kwijt.
 
nog een vraagje van mijn kant, zit er ook nog een vakje onder je zadel? het lijkt er wel op maar ik zie nergens waar hij dan open zou kunnen. Duosit-zadel krijg ik wel los.

Onder je duozit zadel zit een rond koordje waar je aan kan trekken. Deze ontgrendeld je eigen zadel. In ieder geval bij de Z750.
 
nog een vraagje van mijn kant, zit er ook nog een vakje onder je zadel? het lijkt er wel op maar ik zie nergens waar hij dan open zou kunnen. Duosit-zadel krijg ik wel los.
Als je boordgereedschap verwijdert zie je daar een bout zitten als je die los haalt kan je zo je zadel weg pakken.
Zit idd geen opbergplaats, er is echter wel een kleine ruimte tussen je accu en je luchtfilterhuis waar je bv. een powercommanderunit kwijt kan.
 
Laatst bewerkt:
Ook ik ben tegenwoordig "trotse eigenaresse" van een Z *O*
Een zwarte Z 750 uit 2004 om precies te zijn *D
Hij staat helaas nog niet thuis, ik kan hem waarschijnlijk zaterdag ophalen bij de dealer, dus helaas nog geen betere foto dan deze.

[afbeelding]


Welkom en gefeliciteerd, ik wens je veeeeel rijplezier!! :] :]



dit is ook voor de andere nieuwe Z rijders die er de afgelopen week bij zijn gekomen :) *O* *O*
 
Ik heb even gezocht op het internet, en daar staat dat er een ombouw setje te koop is via veiligrijden.com. maar deze site werkt niet meer.

Is het ergens anders te koop?



Fulleke zal zich straks wel melden. :Y


Fullekeeeeeeeeeeeeeee :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan