Kawasaki Z1000 Z750(s) Plaza 59

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goede morgen mensen,

Ben gister ook lekker in de ardennen geweest, helaas maar 1 zedje gezien.
Alleen een minder probleem.
Ik kom met mijn bugspoiler aan de grond als ik hem plat leg (en iemand achterop).
ik neem aan dat ik dan beter mijn achterveer moet afstellen?
Zoja iemand tips hoe ik dit moet doen?
 
Zaterdag met Thijsvdvl zijn nieuwe spul gemonteerd, en zoals ik hem beloofd heb, wat foto's:

full


we hebben ook twee filmpjes gemaakt:
fly-by:
 
Laatst bewerkt:
gave bike!!

Heb laatst een test rit gemaakt op de nieuwe z 1000 vond het een beetje goedkoop aanvoelen
kwa remmen en sturen en als je het gas los liet hoorde je echt de rem schijf schaven iemand ervaring hier mee ?kom van een superduke r af (rijd de z750 anders beter ?)
 
gave bike!!

Heb laatst een test rit gemaakt op de nieuwe z 1000 vond het een beetje goedkoop aanvoelen
kwa remmen en sturen en als je het gas los liet hoorde je echt de rem schijf schaven iemand ervaring hier mee ?kom van een superduke r af (rijd de z750 anders beter ?)

kan nieuwigheid zijn, dat de boel nog even moet slijten? :? niet eerder meegemaakt...
 
Even een kort vraagje.. Zit te kijken naar een ander achterlicht voor mn Z750 van 2010 maar bij de omschrijving staat dat hij is voor de 2007 tot 2009 versie. Volgens mij zijn deze achterlichten exact hetzelfde maar weet het niet zeker. Kan iemand mij hier een antwoord op geven?

Dacht namelijk dat het alleen de kleurstelling was van 2010 die veranderd is en dat de rest gewoon voornamelijk dezelfde motor is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan