Kawasaki Z1000 Z750(s) Plaza 59

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het achterspatbord samen met de knipperlichten heb ik al aangepakt. Op de planning staat nog een set Akra's met een Powercommander. Ook van de rode afdekkapjes ben ik geen grote fan. Deze maak ik denk ik nog zwart.
 
Ik heb nog wel een sneetje brood liggen... _O-
 
Laatst bewerkt:
Jeetje, ga ik vier dagen met de Z sturen door de Eifel, zit iedereen al weer in een nieuw topic.

Was trouwens weer heerlijk om de Z even goed uit te laten.
Alleen op donderdagmiddag (de heenweg) een flinke bui over me heen gehad zo'n 70 km voor het hotel.
Vrijdag, zaterdag en zondag waren droog, maar wel fris in de ochtend.
Moest helaas zondagmiddag weer richting huis omdat er vandaag gewerkt moest worden.
Volgend voorjaar maar weer die kant op.
 
't lijkt wel vrijdag :+

voor mij is het donderdag al vrijdag *O* *O* ga met oudste 1 op 1 dagje houden (ze heeft dagje vrij)... we mogen alleen ook even nr de dealert... net motor uit mijn handen laten vallen in de deuropening van de schuur.... gelukkig tank niet geraakt (kon hem alleen nog redelijk opvangen).... zoals ik het zag in het donker alleen bar-end spiegel... enne ik hoorde krak in het scherm....zie in donker geen scheur.... morgen ff bij daglicht kijken of alleen bar-end spiegel de sjaak is.... Verdorie.... gaat al 6 jaar goed zo........

o enne zo ging het

Tring (huistelefoon) " jaaaaaaaaaaaaaaaa?" (moeders, nummermelder)
ik: " kheb je ff nodig.. krijg hem niet omhoog"
moeders " nou, ik lig boven"
ik: " zucht, nee doos. de motor ligt in een hoek van x graden "
moeders : shit, ik kom er aan"

uiteindelijk moest buurman ook tilletje geven, door rubbermatje was voorwiel ook weggegleden achet de deurstijl... gelijk ook wel weer redding om hem terug te schuiven in normale hoek
 
Laatst bewerkt:
@ Milenko;heb je nog over een 'fotoshoot' nagedacht ??
Fotoshoot van jezelf of je motor?? ;)

voor mij is het donderdag al vrijdag *O* *O* ga met oudste 1 op 1 dagje houden (ze heeft dagje vrij)... we mogen alleen ook even nr de dealert... net motor uit mijn handen laten vallen in de deuropening van de schuur.... gelukkig tank niet geraakt (kon hem alleen nog reden opvangen).... zoals ik het zag in het donker alleen bar-end spiegel... enne ik hoorde krak in het scherm....zie in donker geen scheur.... morgen ff bij daglicht kijken of alleen bar-end spiegel de sjaak is.... Verdorie.... gaat al 6 jaar goed zo........

o enne zo ging het

Tring (huistelefoon) " jaaaaaaaaaaaaaaaa?" (moeders, nummermelder)
ik: " kheb je ff nodig.. krijg hem niet omhoog"
moeders " nou, ik lig boven"
ik: " zucht, nee doos. de motor ligt in een hoek van x graden "
moeders : shit, ik kom er aan"

uiteindelijk moest buurman ook tilletje geven, door rubbermatje was voorwiel ook weggegleden achet de deurstijl... gelijk ook wel weer redding om hem terug te schuiven in normale hoek
Hmmm das mooi k*t, hoop dat je schade mee valt... in ieder geval veel plezier morgen!
 
Laatst bewerkt:
Zo dan.....dat iemand het nog weet........was begin maart ofzo dat ik het daar over gehad heb.....






nogmaals, bij voldoende animo is er veel mogelijk.
natuurlijk weet ik het nog :P
Maar er was destijds wel animo,volgens mij was er ook een lijstje :?
 
voor mij is het donderdag al vrijdag *O* *O* ga met oudste 1 op 1 dagje houden (ze heeft dagje vrij)... we mogen alleen ook even nr de dealert... net motor uit mijn handen laten vallen in de deuropening van de schuur.... gelukkig tank niet geraakt (kon hem alleen nog redelijk opvangen).... zoals ik het zag in het donker alleen bar-end spiegel... enne ik hoorde krak in het scherm....zie in donker geen scheur.... morgen ff bij daglicht kijken of alleen bar-end spiegel de sjaak is.... Verdorie.... gaat al 6 jaar goed zo........

o enne zo ging het

Tring (huistelefoon) " jaaaaaaaaaaaaaaaa?" (moeders, nummermelder)
ik: " kheb je ff nodig.. krijg hem niet omhoog"
moeders " nou, ik lig boven"
ik: " zucht, nee doos. de motor ligt in een hoek van x graden "
moeders : shit, ik kom er aan"

uiteindelijk moest buurman ook tilletje geven, door rubbermatje was voorwiel ook weggegleden achet de deurstijl... gelijk ook wel weer redding om hem terug te schuiven in normale hoek


Mooi kut kerel, hoop dat het meevalt....
 
voor mij is het donderdag al vrijdag *O* *O* ga met oudste 1 op 1 dagje houden (ze heeft dagje vrij)... we mogen alleen ook even nr de dealert... net motor uit mijn handen laten vallen in de deuropening van de schuur.... gelukkig tank niet geraakt (kon hem alleen nog redelijk opvangen).... zoals ik het zag in het donker alleen bar-end spiegel... enne ik hoorde krak in het scherm....zie in donker geen scheur.... morgen ff bij daglicht kijken of alleen bar-end spiegel de sjaak is.... Verdorie.... gaat al 6 jaar goed zo........

o enne zo ging het

Tring (huistelefoon) " jaaaaaaaaaaaaaaaa?" (moeders, nummermelder)
ik: " kheb je ff nodig.. krijg hem niet omhoog"
moeders " nou, ik lig boven"
ik: " zucht, nee doos. de motor ligt in een hoek van x graden "
moeders : shit, ik kom er aan"

uiteindelijk moest buurman ook tilletje geven, door rubbermatje was voorwiel ook weggegleden achet de deurstijl... gelijk ook wel weer redding om hem terug te schuiven in normale hoek
-O- morgen dan nog maar eens goed kijken
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan