Kawasaki Z1000 Z750(s) Plaza 59

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb 'm *O* moet nog even een fotootje uploaden, maar ik heb 'm net vanmorgen opgehaald *D

IMAG0122.jpg


IMAG0125.jpg


IMAG0124.jpg
 
Laatst bewerkt:
Goeie Middaaaaaaaagg.

Ook maar weer eens melden, notabene in deeltje 59 alweer.
Ik had wat pagina's bij te lezen, en tjonge tjonge wat hebben alweer een hoop mensen het "licht" gezien, en eindelijk eens een echte motorfiets gekocht.

Alle newbees, teveel om met naam te noemen, welkom!!!!!
 
Laatst bewerkt:
@ Theo01

Ik doe het toch nog, ook al is het een beetje laat, van Harte Gefeliciteerd met je verjaardag.

BTW volwassen wordt je pas over een jaartje of vier, aan je profiel te zien.
Dus die hoop kan je vrouw/vriendin alvast laten varen.

O-) O-) O-)
 
Laatst bewerkt:
ja daarom vroeg ik hier al, om al een begin te hebben zodat ik wat kan zeggen bij een kenner zonder helemala voor lul te staan :P

Ik heb mijn vering laten plaatsen bij biturbo (in limburg)
Een veer achter kost echt veel geld toch?
Neuh is eigenlijk hetzelfde als voor, gewoon de standaard veer omwisselen voor een progessieve.
Gewoon effe bij hun navragen, en als ze dan met prijzen boven de 150 euries komen mail je mij maar, en dan zoek ik nog wel het een en ander voor je uit.

Voordeel is wel dat de achterkant ook beter word hier door, dus je verkoopt het aan je meissie van schat moet echt als je achterop zit, en als ze niet mee rijd heb je direct minder gewobbel met harde tegenwind op de snelweg bv.
 
Neuh is eigenlijk hetzelfde als voor, gewoon de standaard veer omwisselen voor een progessieve.
Gewoon effe bij hun navragen, en als ze dan met prijzen boven de 150 euries komen mail je mij maar, en dan zoek ik nog wel het een en ander voor je uit.

Voordeel is wel dat de achterkant ook beter word hier door, dus je verkoopt het aan je meissie van schat moet echt als je achterop zit, en als ze niet mee rijd heb je direct minder gewobbel met harde tegenwind op de snelweg bv.

in de categorie "schat, daar krijgen we een strakker kontje van" :X _O-
 
het weer is nog niet in mijn windkuipie geslagen (lees poreus worden plastic waardoor sneller barst)... net gecheckt... ondanks gekraak bij de val tegen deurpost is windkuipie niet gescheurd... *O* *O* Muv gebroken spiegel (en nee ik keek er niet in) heb ik geen zichtbare schade afgelopen maandag opgelopen aan zedje
 
het weer is nog niet in mijn windkuipie geslagen (lees poreus worden plastic waardoor sneller barst)... net gecheckt... ondanks gekraak bij de val tegen deurpost is windkuipie niet gescheurd... *O* *O* Muv gebroken spiegel (en nee ik keek er niet in) heb ik geen zichtbare schade afgelopen maandag opgelopen aan zedje
dat noem ik geluk hebben. :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan