Rijden in Zeeland -deel 29 -

Status
Niet open voor verdere reacties.
Haha was lachen toen he dat weekend, en bovendien zeker gezellig *O*

Ring ging lekker ja, best tricky maar ging goed met de 1000 heb me daar wel vermaakt :Y , lekker bij die local op zijn 1098 die daar de dag ervor ook al heel de dag had gereden aangepikt, die wist de baan op zijn duimpje,

hij vond het alleen niet grappig dat ik hem de laatste bocht voor het rechte eind voorbij kwam ;) kon mijn duimpje ook niet echt waarderen haha

maar die oldskool blade ging toch goed man, vond het gaaf om daarachter te rijden, steppies aan de grond, daarna de uitlaat :}

van het jaar weer eens doen he 8-)


wordt volgend jaar een druk jaar *D
 
En wanneer gaan we weer naar de ardennen? Daar was het pas lekker vlammen met de Beemer *D
 
Laatst bewerkt:
En wanneer gaan we weer naar de ardennen? Daar was het pas lekker vlammen met de Beemer *D
was ook lachen en knallen ja *O* *:)

trouwesn ik dacht die komt wel op de koffie op Dowlex, maar ik heb je niet meer gezien
nu heb ik weekend 8-)
 
Laatst bewerkt:

op zolder rijden er al mensen die nog in de 2min zitten in snel. plus nog eens 70 mensen op de baan :P. op een originele uitlaten dag zijn er hoogstens 5 in groep snel die constant onder de 1:50 rijden. het niveau is gewoon erg laag vind ik persoonlijk. maar dat komt vooral omdat super langzame mensen zich inschrijven in minder snel en dan schuift het door. als ze niveau 1+ eens zouden aanpassen naar iets persoonlijker en veel minder theorie zou het een stuk aantrekkelijker zijn. maarja dat kost meer :P
 
Zolder is gewoon het makkelijkste voor ons , lekker dichtbij , leuke baan en de prijzen zijn nog redelijk normaal ook *:)

ik denk als je een keer zandvoort heb gereden je de afstand en de prijs echt niet erg vind. zeker als je toch een avond vantevoren gaat :)
 
Ondertussen is er hier maar één die als een slak op Hockenheim gereden heeft... 8-)

AssholeAward.jpg
 
Hier kan de MotoGP met die popi jopi figuren toch echt een puntje aan zuigen

zo hoort racen te zijn, alles eruit :9~
ROADRACERS_2011Lowres_final-1-8.jpg
 
Heb je er ook wel eens gereden dan?! Dat wist ik niet!

Ik vond het wel een ruig circuit om ff te knallen...van 240 op het rechte stuk afremmen naar 20...echt kicken!

Ja is ook wel ruig maar achterste bochten zijn moeilijke combi
En in Spa stuur je bochten in ,vol in 6 met 270 per uur
En radilion blijft echt kicken elke keer weer
 
doe je het ook voor een breezer?? :)
Haha, ik reed dus gisteren over de grote rotonde te Goes [beetje probleem met plaats op de weg vinden] en achter mee reed een sjonnieblik, mijn staart was buiten de jas gekomen en toen hij me inhaalde floot die door het open raampje.................had je hem moeten zien toen ik me snor buiten het vizier drukte _O- _O- _O-
 
Laatst bewerkt:
Haha, ik reed dus gisteren over de grote rotonde te Goes [beetje probleem met plaats op de weg vinden] en achter mee reed een sjonnieblik, mijn staart was buiten de jas gekomen en toen hij me inhaalde floot die door het open raampje.................had je hem moeten zien toen ik me snor buiten het vizier drukte _O- _O- _O-
hahaha heb je zo'n vrouwen kontje freak of was die kerel homo _O-
 
Is er iemand die volgende week een balhoofbok een week of 2 kan missen ?
Begin januari wil ik de voorpoten opsturen, maar dan zal die op een balhoofdbok moeten, ik stuur gelijk de schokdemper mee dus zal toch al iets aan het plafond moeten vastmaken vrees ik :)
 
Is er iemand die volgende week een balhoofbok een week of 2 kan missen ?
Begin januari wil ik de voorpoten opsturen, maar dan zal die op een balhoofdbok moeten, ik stuur gelijk de schokdemper mee dus zal toch al iets aan het plafond moeten vastmaken vrees ik :)

assteunen kopen die onder je voetsteunen zetten. zo heb ik het ook gedaan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan