Het Grote Nijmegen e.o. Topic Deel XIV: Natuurplaatjes topic

Is het niet dat de auto dan voorgesorteerd en/of stil moet staan?!

ja, maar deze auto wilde dat uiteraard ook, hij wilde een parkeervak in...
Ik zeg gewoon dat ik nooit rechts in zou halen, dit heb ik geleerd op m'n EMG :+ Mocht dat niet werken dan vind ik Gotfazed z'n alternatief ook een goeiuh _O-
 
van 6 jaar terug recent genoeg? :+
Dat ik een bon krijg is niet meer dan terecht, maar altijd dat trieste opvoed praatje waar ze mee komen... :r ik moest me echt inhouden om niet (weer) uit m'n plaat te gaan tegen een blauwe... zegt ie: "waarom kijk je zo intimiderend?"
[afbeelding]
Valt toch wel mee? :+

weet iemand wat rechts inhalen kost? wout zegt 90.. ik zeg 180... wat zeggen jullie?
:W

ik was ook staande gehouden een tijd terug, nota bene de wouten zelf ingehaald |(
hij zei dat het 160 eurie kostte, omdat er een groot gevaar aan kleeft net als kleven trouwens.. daarom is het bedrag zo hoog.. :r
 
huh? rechtsinhalen binnen de bebouwde kom mag toch (ook in NL)? Hier werd het er tijdens theorielessen en praktijklessen ingestampt dat er "innerorts" geen "rechtsfahrgebot" is en dat je zowel links als rechts in mag halen.. Ik doe in NL ook niet anders :?

nee joh.. je mag alleen rechts inhalen bij als de ander voorsorteert om links af te slaan.. uiteraard niet bij rechtsaf voorsorteren _O-

verder voor en op de rotonde mag ook *O* op de rotonde zijn geen regels *O*

wil je misschien ook een oefen cd met de nederlandse en nederlandstalige verkeerswetten?




_O- _O-
 
Laatst bewerkt:
vandaag ook een mooie natuurfoto: genomen bij de nimweegse waterfalls :Y

monica-bellucci-waterfall-1-1024x7681.jpg
 
nee joh.. je mag alleen rechts inhalen bij als de ander voorsorteert om links af te slaan.. uiteraard niet bij rechtsaf voorsorteren _O-

verder voor en op de rotonde mag ook *O* op de rotonde zijn geen regels *O*

wil je misschien ook een oefen cd met de nederlandse en nederlandstalige verkeerswetten?

_O- _O-

Misschien nog helemaal niet zo'n verkeerd idee _O-

Zal ook af moeten leren om plankgas op de autobahn te rijden :(
 
een boete voor rechts inhalen krijgen... geeft mij de indruk dat de agent niet goed oplet.... hoe kan je iemand rechts inhalen als er niet ook iemand is die onnodig links aan het rijden is??? was die persoon gewoon op het wegdeel aanwezig waar blijkbaar de ruimte is om zelfs ingehaald te worden... had er op een normale manier ingehaald kunnen worden!

de agent had een bon moeten schrijven voor onnodig links rijden in mijn opinie ;)
 
zal mezelf even voorstellen,

Naam is Jefta, Ik lees al een poosje mee hier.
Ik woon in Arnhem(nee niet voor vitesse)
Ik werk onder andere in Nijmegen. dus ben daar regelmatig(zowiezo is Nijmegen maar 12 minuten van mijn huis vandaan)
Ik zit slechts enkele weken/maanden op dit forum en rij erg graag erg veel! (30.000-35.000km p/jr)
Dat doe ik op mijn trouwe fietsje een BMW K1300S
IMG_0935.jpg


Het lijkt me erg leuk om regelmatig mee te kunnen rijden met ritjes met leden van het Nijmegen Topic als jullie dat toestaan aan een Arnhemmer ;) Ik hou van sportief rijden maar kan ook erg genieten van het tempo van een grotere groep.

meer weten? ---> vragen 8-)

greetz Jefta
 
Laatst bewerkt:
zal mezelf even voorstellen,

Naam is Jefta, Ik lees al een poosje mee hier.
Ik woon in Arnhem(nee niet voor vitesse)
Ik werk onder andere in Nijmegen. dus ben daar regelmatig(zowiezo is Nijmegen maar 12 minuten van mijn huis vandaan)
Ik zit slechts enkele weken/maanden op dit forum en rij erg graag erg veel! (30.000-35.000km p/jr)
Dat doe ik op mijn trouwe fietsje een BMW K1300S
[afbeelding]

Het lijkt me erg leuk om regelmatig mee te kunnen rijden met ritjes met leden van het Nijmegen Topic als jullie dat toestaan aan een Arnhemmer ;) Ik hou van sportief rijden maar kan ook erg genieten van het tempo van een grotere groep.

meer weten? ---> vragen 8-)

greetz Jefta


:W

Motorstek Jefta: Ik mag 2 jaar niet in Zwitserland rijden. is dat in geld uit te drukken?

:}
 
Nou Jefta welkom, ik doe al jaren het omgekeerde werken in omgeving arnhem en wonen in Nijmegen. Is verkeerstechnisch volgens mij de betere oplossing.
Wie weet zien we je tijdens een rit
 
Nou Jefta welkom, ik doe al jaren het omgekeerde werken in omgeving arnhem en wonen in Nijmegen. Is verkeerstechnisch volgens mij de betere oplossing.
Wie weet zien we je tijdens een rit

goeie tip, zet gelijk m huis te koop ;)

ik werk ook af en toe in Zwolle en regelmatig thuis en doe al mijn woon werk verkeer ook met de motor dus verkeerstechnisch heb ik gelukking niet echt ergens last van 8-)

los van alle debielen op de weg :X
 
ow en hier nog even een actie fotootje, Ik heb geen leer dus knietje blijft lekker zweven boven de grond (hoor dat dat hip is)

Foto052Small.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan