Aantal spulletjes (Gsx-r remmerij & PC25 meuk)

JourneY

MF'er
4 nov 2008
181
1
Omgeving Hengelo
Ik was ooit eens van plan om de voorremmen van mijn honda CBR F2 aan te passen, helaas gaat dit project niet meer door, omdat ik mijn honda'tje weg doe.

Hierbij dus het volgende te koop;

Nissin radiale rempomp
Opname stuur Ø22mm. Ziet er nog nieuw uit en heeft altijd in de remolie gestaan.
Prijs; goed bod

p1050577zc.jpg



Tockico remklauwen voor GSX-R 750 600 K6 steek 108mm
Inclusief goede remblokken. Ook deze hebben in de olie gestaan en zien er nog erg goed uit.
Prijs 120 euri of goed bod

p1050582a.jpg


MV Agusta remschijven Ø310mm, zoals je ziet zijn de floaters / bobbins verwijderd, deze schijven hadden dus op de honda moeten komen. Schijven zijn recht en kunnen eventueel hersteld worden met after-market floaters, zie ebay.

Je kan ze anders ook inlijsten 8-) of misschien gebruiken voor een pennenstandaard??!

Prijs; wat de gek ervoor geeft!
Bij interesse eventueel inclusief 3D modellen, werktekeningen en ansys files voor Honda CBR F2 met custom adapter en custom schijfrem-hart (ontworpen voor bovenstaande remklauwen).
p1050579g.jpg


voorremconversie2.jpg

voorremconversie1.jpg


Honda CBR F2 1993 spulletjes

Voor -en achter tandwielen (achtertandwiel gestraald)
10 euro
p1050131v.jpg


Dashboard met beugel CBR 600 PC25 F2
Alle lampjes en tellers werkten bij demontage. Enige wat moet gebeuren is de 2 losse draadjes (blauw en geel) opnieuw in de stekker te maken. Die had ik helaas nodig ivm digitale dashboard op mn cbr. Beetje elektronicazaak kan je er wel mee helpen.
Prijs; 50 euri of goed bod
p1050127u.jpg

p1050128.jpg

p1050125m.jpg

Carburateurset PC25: Carburateur 2 van rechts functioneert niet goed, oorzaak niet gevonden, waarschijnlijk lek in membraan (liep onder 4000rpm op 3 poten). Carburateurs zijn allemaal schoon gemaakt en alles wat op de foto staat krijg je er bij.
Prijs 30 euro of goed bod.


p1050129yw.jpg


Rechter duo voetsteuntje
Met slot en roest, zonder sleutel :+
Prijs 10 euro.
p1050123w.jpg


Bij interesse hoor ik het wel, bieden mag ook... *D
 
Laatst bewerkt:
whoops, my bad... Het is idd geen radiale! Dacht dat ie van een gsx-r k4 kwam, maar dat is niet zo dus. Zal het ff wijzigen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan