Two Brothers slipon demper carbon R6 08/09

Status
Niet open voor verdere reacties.

BarrySV

MF veteraan
7 sep 2006
11.413
0
Ypenburg
zoals de titel al zegt verkoop ik me Two brothers demper die ik van me R6 heb afgehaald

wil er 260,- voor hebben ik kan er een DB killer bij doen dan komt ie op 280,-

incl. verzending bij ophalen 10 euro van de prijs ;)

alle montage spullen zitten erbij

het is Amerikaans dus er zit geen E keur op

dsc00903c.jpg


dsc00904b.jpg


dsc00905k.jpg


p1020773.jpg


bij vragen of interesse brand maar los of stuur een pm/mail

groeten barry :W
 
En hoe klinkt zo'n ding op een R6?

[edit]Wel interesse, dus ... Heb nu een Akra megaphone gemonteerd zitten, dus E-Keur boeit niet echt. Geluid met dB killer wél ivm eifel ;) [/edit]
 
Laatst bewerkt:
En hoe klinkt zo'n ding op een R6?

[edit]Wel interesse, dus ... Heb nu een Akra megaphone gemonteerd zitten, dus E-Keur boeit niet echt. Geluid met dB killer wél ivm eifel ;) [/edit]

dit is het enige wat ik heb


mja het vervormd altijd zo op film ...


zelf vind ik het onder de 8k toeren wat donkerder/zwaarder dan origineel en daarboven hoor je meer de inlaat dan de uitlaat dus geen overbodige herrie

de killer haalt er zo 2/3 db af volgens de site

ben er zelf ook een aantal keer de eifel mee in geweest met killer erin voor de zekerheid ;) maar toen geen politzei tegen gekomen




ik gaat nu wel slapen lees het morgen wel weer verder :+ :W
 
In duitsland controleert de politie juist op E-keur, dus heb je er nog geen zak aan ;(
 
Laatst bewerkt:
Zou in theorie gewoon moeten passen. Aansluitdiameter en ophangpunt (remsetje) zitten op de zelfde lokatie. M'n Megaphone is óók gewoon over te zetten op een RJ11 model R6.

Ik probeer eerst nog ergens een Akra mét E-Keur te regelen.... als dat niet gaat lukken dan hoop ik dat deze er nog is, maar wss is 'ie dan al wel verkocht. Is géén geld voor zo'n mooie demper.
 
En hoe klinkt zo'n ding op een R6?

[edit]Wel interesse, dus ... Heb nu een Akra megaphone gemonteerd zitten, dus E-Keur boeit niet echt. Geluid met dB killer wél ivm eifel ;) [/edit]

Je weet hoe hij klinkt op een Blade.............
 
Op mijn R6 heb ik ook een two brothers uitlaat zitten, het is dan wel een 2003 maar volgens jou filmpje komt de sound erg in de buurt als de mijne.
misschien een indicatie voor de sound. Mooie uitlaat by the way! succes met de verkoop.
 
dit is het enige wat ik heb


mja het vervormd altijd zo op film ...


zelf vind ik het onder de 8k toeren wat donkerder/zwaarder dan origineel en daarboven hoor je meer de inlaat dan de uitlaat dus geen overbodige herrie

de killer haalt er zo 2/3 db af volgens de site

ben er zelf ook een aantal keer de eifel mee in geweest met killer erin voor de zekerheid ;) maar toen geen politzei tegen gekomen




ik gaat nu wel slapen lees het morgen wel weer verder :+ :W

Ik zou dan nog maar eens goed gaan youtuben want de 2bros maken opzeker wel een behoorlijke kabaal heb ze nu zelf onder mijn r1 04 zitten gister heel klein rondje gereden en ze maken beduidend meer sound als de bos superbike dempers die ik erop had zitten en ook die waren niet stil dus weet niet waar je vandaan haalt dat het iets meer als het orgineel klinkt :?

Wel weer kick voor de 2 bros :9~
 
Ik zou dan nog maar eens goed gaan youtuben want de 2bros maken opzeker wel een behoorlijke kabaal heb ze nu zelf onder mijn r1 04 zitten gister heel klein rondje gereden en ze maken beduidend meer sound als de bos superbike dempers die ik erop had zitten en ook die waren niet stil dus weet niet waar je vandaan haalt dat het iets meer als het orgineel klinkt :?

Wel weer kick voor de 2 bros :9~~
Een r1 04 is geen r6 08 ? Zit nog een dikke cat tussen ;) heb systeem gehad op me 07 en dat maakte mooie herrie indd
 
Met Db killer (waar 2 modellen van zijn) klinken ze super beschaafd :Y

Ik heb nu de zwaarste dB killer er in, om te testen wat het geluid dan doet.. dan is 't geluid niet meer luid, maar nog wel mooi vol. :) En het plaatsen van de killer is een kwestie van 6 schroefjes, dus je kan 't elke dag wisselen als je dat wil :+
 
Had jij je katalysator er nog tussen hangen? Mijne kat is ervantussen dus misschien gaat deze wel wat luid gaan?

Eventueel passen en is testen mogelijk?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan