MF Gooi en Vechtstreek deel * 85 *

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik woon tegenwoordig in Hilversum dus meld ik me hier maar even! Ik woon aan de Emmastraat boven de fietsenzaak Antilope.
...
P.S. MF sticker is besteld O-)
[me="GroteVoet"]is daar tegenover geboren - in wat nu een bouwput is (vroeger garagebedrijf).[/me]
Kapper 100m verderop.

We gaan je spotten! :]

Marc
 
Hallo allemaal :W

Ik woon tegenwoordig in Hilversum dus meld ik me hier maar even! Ik woon aan de Emmastraat boven de fietsenzaak Antilope. Mijn motor staat daar meestal naast geparkeerd op de stoep, aan de Koningsstraat - meestal met onder z'n hoes. Als er nog iemand een garagebox in de buurt wil delen o.i.d. hoor ik het graag, want vind het wel zielig dat-ie buiten moet staan!

Gister de mooie zonnige middag gebruikt om eens het gooi te verkennen met de motor, dus een route van gpstracks door het gooi gereden (http://www.gpstracks.nl/googlemap.php?xmlfile=maps/a-nholland-rondje-gooistreek.xml&naamroute=Rondje%20Gooistreek (link)). Schitterend hoor :D.

P.S. MF sticker is besteld O-)
Welkom :Y
 
Kato gefeliciteerd *O* *O* *O*

Marco welkom :W

Diddle... jammer... ken het gevoel :/


Zot.. mooi plaatje.. lijkt me zo gaaf om te doen...

Jazz een JR... nerveuze hondjes vaak hoor... ff opletten als je gaat kijken of hij ook op de ruststand kan :Y

Vanochtend vroeg in de bossen rond Apeldoorn aan het fietsen geweest.... wat is Nederland toch mooi soms...
Daar zijn Clau en ik gister aan het fietsen geweest. Zeker mooi :Y
 
O-) heerlijk om weer lachend de bespreking te verlaten omdat hij mij toch geen hol kan schelen _O-


@Zot; mooie foto!
@Diddle; -O- op naar de volgende! :Y
@JJ; :/ Ene nachtschimmels
@Jazz; Woef! *D


@Kato; Van harte!!!! *O* *D
 
Marco: :W
Ela: Bummer -O-
Mies: Toch een lastige keuze neem ik aan :/ Gs 800 gisteren nog van dichtbij bekeken......Ik wacht op de Lotto :+
Toos: Ook bummer. Wat had je in gedachten?
 
SMetje ;)

Ik wil van racen--->sm en hij precies andersom. Zag er wel heil in maar sm is inmiddels verkocht. Net te laat gezien...
 
Mies: Toch een lastige keuze neem ik aan :/ Gs 800 gisteren nog van dichtbij bekeken......Ik wacht op de Lotto :+

Hmm ja best wel lastig, maar de DR-Z geeft het meeste plezier...
En weekendje Eifel is nog prima te doen als ik hem op een trailer kan gooien :Y
RR is handiger om in de Eifel en ZwarteWoud te komen...En om daar nou een motor voor te bewaren het hele jaar, is ook zowat ;)
 
Laatst bewerkt:
Hmm ja best wel lastig, maar de DR-Z geeft het meeste plezier...
En weekendje Eifel is nog prima te doen als ik hem op een trailer kan gooien :Y
RR is handiger om in de Eifel en ZwarteWoud te komen...En om daar nou een motor voor te bewaren het hele jaar, is ook zowat ;)
*D


@Toos; he das jammer, was wel een mooie geweest anders :Y
@Marco; :W Welkom
 
Hmm ja best wel lastig, maar de DR-Z geeft het meeste plezier...
En weekendje Eifel is nog prima te doen als ik hem op een trailer kan gooien :Y
RR is handiger om in de Eifel en ZwarteWoud te komen...En om daar nou een motor voor te bewaren het hele jaar, is ook zowat ;)

Eerst even de crossdag in oktober afwachten. Misschien dat ik daar ook nieuwe inspiratie opdoe :Y
Circuitrijden heb ik wel een beetje gehad maar de vakanties op de motor nog niet.....

Toos: Kogel door de kerk? Wat voor een SM wil je?
 
Eerst even de crossdag in oktober afwachten. Misschien dat ik daar ook nieuwe inspiratie opdoe :Y
Circuitrijden heb ik wel een beetje gehad maar de vakanties op de motor nog niet.....

Toos: Kogel door de kerk? Wat voor een SM wil je?
800 GS kost rond de 13K zag ik.

Da's op zich nog wel te doen? :P












Binnenkort maar 's proefrijden op zo'n ding..
 
Ik denk dat Achi hem niezo vindt aan zijn reactie te zien ;)
Ik kan er wel aan wennen denk ik :Y
 
Thx :).
Het is die aan de overkant, de 'oude' 600 uit 2003 inderdaad :). Aan de overkant zie ik inderdaad ook vaak de nieuwe 1000 staan, ook een gave fiets! Maar volgens mij werkt diegene daar ofzo, 's nachts staat-ie er volgens mij niet meer.

Welkom :)

Zag die 1000 er ook staan van de week maar dan overdag :P

@ Kato: gefeliciteerd

@ Diddle: jammer van de sollicitatie


Verkoopt iedereen zijn RR dit jaar? :o
 
Laatst bewerkt:
Hmm ja best wel lastig, maar de DR-Z geeft het meeste plezier...
En weekendje Eifel is nog prima te doen als ik hem op een trailer kan gooien :Y
RR is handiger om in de Eifel en ZwarteWoud te komen...En om daar nou een motor voor te bewaren het hele jaar, is ook zowat ;)
Heb nog wel een plekje achterop de pick-up! ;)
 
Even openbaar maken wat die enkele hersencellen daar boven met elkaar aan het uitwisselen zijn;

Drie weken (zomer)vakantie moet lukken, misschien nog wat extra dagen erbij van dit jaar en dan kom ik wel aan de 4 als ik daar goedkeuring voor krijg...

Hmm... 4 weken voor dit plannetje maakt de kans op slagen wel erg nihil...

Zou ik nogmaals onbetaald verlof kunnen aanvragen? Plak ik er gewoon nog een week of 3 achteraan. 6 a 7 Weken in totaal zou wel moeten lukken...

Tis wel een mooie reis... als ik dat nou eens mooi inpak met een verhaaltje, dan "kopen" ze dat wel..... toch O-)





Michieltje wilt namelijk vrienden opzoeken in Tanzania. Maar in dat plaatje moet natuurlijk wel een motor voorkomen :Y Heb nu het idee om erheen te vliegen, vrienden gedag gezeggen en op de motor terug te rijden naar NL 8-)


Tot zover mijn nutteloze bijdrage voor dit moment :P
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan