MF Gooi en Vechtstreek deel * 85 *

Status
Niet open voor verdere reacties.
Even openbaar maken wat die enkele hersencellen daar boven met elkaar aan het uitwisselen zijn;

Drie weken (zomer)vakantie moet lukken, misschien nog wat extra dagen erbij van dit jaar en dan kom ik wel aan de 4 als ik daar goedkeuring voor krijg...

Hmm... 4 weken voor dit plannetje maakt de kans op slagen wel erg nihil...

Zou ik nogmaals onbetaald verlof kunnen aanvragen? Plak ik er gewoon nog een week of 3 achteraan. 6 a 7 Weken in totaal zou wel moeten lukken...

Tis wel een mooie reis... als ik dat nou eens mooi inpak met een verhaaltje, dan "kopen" ze dat wel..... toch O-)





Michieltje wilt namelijk vrienden opzoeken in Tanzania. Maar in dat plaatje moet natuurlijk wel een motor voorkomen :Y Heb nu het idee om erheen te vliegen, vrienden gedag gezeggen en op de motor terug te rijden naar NL 8-)


Tot zover mijn nutteloze bijdrage voor dit moment :P

was al openbaar hoor Michiel85 in "Wil jij op de motor van Zuid-Afrika teru..."
 
Laatst bewerkt:
Had van jou ook wel verwacht dat je die gevonden had ;)


Waar blijven jouw overige foto's? Door al die vakantie verhalen kan ik ook niet meer stil zitten :X
jaja, komt ooit wel als ik alle 20 gig aan film materiaal geknipt en plakt heb enzo
 
Even openbaar maken wat die enkele hersencellen daar boven met elkaar aan het uitwisselen zijn;

Drie weken (zomer)vakantie moet lukken, misschien nog wat extra dagen erbij van dit jaar en dan kom ik wel aan de 4 als ik daar goedkeuring voor krijg...

Hmm... 4 weken voor dit plannetje maakt de kans op slagen wel erg nihil...

Zou ik nogmaals onbetaald verlof kunnen aanvragen? Plak ik er gewoon nog een week of 3 achteraan. 6 a 7 Weken in totaal zou wel moeten lukken...

Tis wel een mooie reis... als ik dat nou eens mooi inpak met een verhaaltje, dan "kopen" ze dat wel..... toch O-)





Michieltje wilt namelijk vrienden opzoeken in Tanzania. Maar in dat plaatje moet natuurlijk wel een motor voorkomen :Y Heb nu het idee om erheen te vliegen, vrienden gedag gezeggen en op de motor terug te rijden naar NL 8-)


Tot zover mijn nutteloze bijdrage voor dit moment :P


Hoe zie je je dat voor je? Daarginder een brommert kopen om terug naar NL te komen?

Heb je geen vrienden wat dichter bij huis O-)
 
Hoe zie je je dat voor je? Daarginder een brommert kopen om terug naar NL te komen?

Heb je geen vrienden wat dichter bij huis O-)

Zie dit andere topic :+


Volgend jaar staan er ergens in Zuid Afrika een 2-tal NL motoren "klaar". Dit zou voor mij dan ideaal zijn om 1 over te nemen, daar op te halen en terug te rijden... Klinkt alleen een stuk makkelijker dan het is -O-



edit:
nee, zoek ze zo ver mogelijk op *D In dit geval letterlijk *O*
 
Laatst bewerkt:
Dank voor alle berichtjes... echt balen... maar ja. wel een beetje stom dat ze iets als PRE in een vacature zetten om mij vervolgens erop af te wijzen... nou ja, deze baan was dus niet voor mij bedoeld zullen we maar zeggen.

Marco; welkom hier! :W
 
Dank voor alle berichtjes... echt balen... maar ja. wel een beetje stom dat ze iets als PRE in een vacature zetten om mij vervolgens erop af te wijzen... nou ja, deze baan was dus niet voor mij bedoeld zullen we maar zeggen.
afgewezen op dikke tietuh?
 
Dûh. Kutdag vandaag, alles loopt voor geen meter. En aangezien ik deze week de klasseoudste ben, ben ik degene die op m'n flikker krijgt. De hele dag, elke keer weer.

Positief is dat we sinds 10 minuten niet meer geconsigneerd zijn (op de kamer blijven in tenue), we hadden eindelijk de kamers en de gallerij voldoende schoon.

En vandaag de hele dag naar de schietbaan geweest. Voor het eerst met scherp geschoten. Is op zich niet zo heel boeiend, maar toch wel kicken. Komt een enorm geluid vanaf. Had oordoppen in, daarover heen beschermkappen en nog denk ik dat dit me een gehoorbeschadiging heeft opgeleverd. Echt, wtf. :')

Oh, en de net afgevuurde patroonhulzen zijn echt bloedverziekend heet. En als je dan op de grond ligt, met de mouwtjes nog opgestroopt en een patroonhuls van je buurman rolt tegen je elleboog aan en blijft daartegen liggen, dan is gericht schieten niet meer echt een optie. :+

Sowieso die hele dag hulzen van de buurman terugkoppen. Tip van flip, als je op de schietbaan gaat liggen, zorg dan dat je de meest linker van de linie bent. Bloedirritant als elke keer dat je richt en bezig bent af te drukken er weer een huls tegen je hoofd of nek tikt.
 
Dûh. Kutdag vandaag, alles loopt voor geen meter. En aangezien ik deze week de klasseoudste ben, ben ik degene die op m'n flikker krijgt. De hele dag, elke keer weer.

Positief is dat we sinds 10 minuten niet meer geconsigneerd zijn (op de kamer blijven in tenue), we hadden eindelijk de kamers en de gallerij voldoende schoon.

En vandaag de hele dag naar de schietbaan geweest. Voor het eerst met scherp geschoten. Is op zich niet zo heel boeiend, maar toch wel kicken. Komt een enorm geluid vanaf. Had oordoppen in, daarover heen beschermkappen en nog denk ik dat dit me een gehoorbeschadiging heeft opgeleverd. Echt, wtf. :')

Oh, en de net afgevuurde patroonhulzen zijn echt bloedverziekend heet. En als je dan op de grond ligt, met de mouwtjes nog opgestroopt en een patroonhuls van je buurman rolt tegen je elleboog aan en blijft daartegen liggen, dan is gericht schieten niet meer echt een optie. :+

Sowieso die hele dag hulzen van de buurman terugkoppen. Tip van flip, als je op de schietbaan gaat liggen, zorg dan dat je de meest linker van de linie bent. Bloedirritant als elke keer dat je richt en bezig bent af te drukken er weer een huls tegen je hoofd of nek tikt.


:')






[me="Coonie"]is ff snel eten en dan naar de Stopera om nógmaals Les vespres Siciliennes te zien.


Waarom? :P
Omdat het kan 8-) [/me]

*O* *O* *O* *O*
 
Laatst bewerkt:
Mijn baas belde net of ik morgen een ritje naar Engeland wilde doen, moet dan wel om 07.00 zijn :S
even over nagedacht en toch maar afgewezen, voel me al de hele dag niet zo lekker. Moe en als ik op moet staan erg duizelig. Voor mij maar vroeg naar bed en gewoon om 09.00 beginnen met werken lijkt me in dit geval verstandiger.

Volgende x beter, want lijkt me wel leuk om een x naar Engeland te gaan! *O*
 
Dûh. Kutdag vandaag, alles loopt voor geen meter. En aangezien ik deze week de klasseoudste ben, ben ik degene die op m'n flikker krijgt. De hele dag, elke keer weer.

Positief is dat we sinds 10 minuten niet meer geconsigneerd zijn (op de kamer blijven in tenue), we hadden eindelijk de kamers en de gallerij voldoende schoon.

En vandaag de hele dag naar de schietbaan geweest. Voor het eerst met scherp geschoten. Is op zich niet zo heel boeiend, maar toch wel kicken. Komt een enorm geluid vanaf. Had oordoppen in, daarover heen beschermkappen en nog denk ik dat dit me een gehoorbeschadiging heeft opgeleverd. Echt, wtf. :')

Oh, en de net afgevuurde patroonhulzen zijn echt bloedverziekend heet. En als je dan op de grond ligt, met de mouwtjes nog opgestroopt en een patroonhuls van je buurman rolt tegen je elleboog aan en blijft daartegen liggen, dan is gericht schieten niet meer echt een optie. :+

Sowieso die hele dag hulzen van de buurman terugkoppen. Tip van flip, als je op de schietbaan gaat liggen, zorg dan dat je de meest linker van de linie bent. Bloedirritant als elke keer dat je richt en bezig bent af te drukken er weer een huls tegen je hoofd of nek tikt.

_O- wel weer wat geleerd vandaag dus ;)
 
Mwah, leerzaam niet zozeer. Meer oefenen. We hadden eerder al in de sim geschoten, maar daar is geluid en terugslag veel minder. Dit was wel indrukwekkend de eerste keer dat je de trekker overhaalde zeg maar. ;)

Oh, en ook kut...we krijgen eerst het commando te laden, daarna het commando "indien gereed kunt u vuren". Tijdens het uitspreken van de laatste flikkerde mijn bord van de stelling.

Moest maar gewoon doorschieten...zou zogenaamd geen flikker uitmaken. Dus echt wel he, als het figuur waar je op mikt op half zeven hangt. :')
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan