GSX-F tour: de vFr editie

Geen gein hè dubbel D..

Heb er al zin in eigenlijk.
Lang niet gereden met al dat slecht weer en vehuizen/klussen.
Ga je zondag aanstaande nog??
 
Geen gein hè dubbel D..

Heb er al zin in eigenlijk.
Lang niet gereden met al dat slecht weer en vehuizen/klussen.
Ga je zondag aanstaande nog??
de 10-10 rit ?

Ja staat nog steeds op de planning, maar hangt beetje van het weer af en of ik nog moet werken dan maar hopen dat het mooi weer is en dat ze me niet nodig hebben *O*
 
Jammer dat ik op vakantie ben, was anders zeker van de partij geweest... Veel plezier allemaal!

PS. Heb trouwens sinds afgelopen maandag een GSX600F, dus weer een newbie erbij.
 
Misschien ga ik - als ex-gsxf rijder - ook wel mee. Zie ik nog wat mede Eifelgangers. Hangt helemaal van het weer af.

:W
 
De laatste rit voor 2010! Het zal al wel aan de frisse kant zijn, maar er zijn genoeg plekken in de rit voor warme chocomel *D

Wanneer: Zondag 31 okt

Start en eindpunt: Total tanksation aan de N65 bij Helvoirt (iets ten zuiden van Den Bosch)

Wanneer je van Den Bosch naar Tilburg rijdt kom je bij de stoplichten/kruising bij Helvoirt/Haaren, hier rechtdoor en dan vrijwel meteen aan je rechterzijde (zie startpunt in de route). Kom je vanaf Tilburg richting Den Bosch dan moet je bij de stoplichten van Helvoirt/Haaren even keren en dan ook meteen aan de rechterzijde.

Lengte: De route die ik heb uitgetekend zal ongeveer 200km zijn (ik rijdt hem van de week na dan weet je het precies) Maar hij is aan alle kanten in te korten dus dat kunnen we dan alsnog afspreken. Ik ken het gebied waar we in rijden op mijn duim.

Hoelaat: 11 uur verzamelen zodat we om half 12 zeker kunnen gaan rijden

Eten/ drinken: Zoals eerder gezegd zijn er plaatsen genoeg waar we iets kunnen eten en drinken. We komen zelfs in de buurt van een Mac. Ik zal regelmatig stoppen en wanneer er behoefte naar is moet je maar roepen!

Route: Ik rijd hem voor, uit mijn hoofd op een VFR }) Maar voor de liefhebbers heb ik hem hier uitgetekend.

Gevulde koeken of iets anders lekkers: Nog vrijwilligers die hier voor willen zorgen?

Deelnemers:

- BramC
- Tuffer
- Fluxburner (ovb)
- Guasto (95% zeker)
- Johan
- Wijx (als hij tenminste niet in de Griekse zon zit 8-) )
- Dirk130 (ovb- als zn arm weer uit het gips is)
- gixxer-san (ovb)
 
damn.. vandaag dus eerder vrij geregeld ind e hoop dat de verzekering ene besluit had genomen.. nog niks gehoord.. dus ook geen bike ophalen :(
 
Misschien ga ik - als ex-gsxf rijder - ook wel mee. Zie ik nog wat mede Eifelgangers. Hangt helemaal van het weer af.

:W
present!


Misschien ga ik - als ex-gsxf rijder - ook wel mee. Zie ik nog wat mede Eifelgangers. Hangt helemaal van het weer af.

:W

als ik dan ook eidnelijk eens mn gixxer heb omdat mn verzekering eens uitbetaald zou dat erg gezellig zijn

wordt het een gsxR tour :P

met hoeveel echte fjes zijn we eigenlijk :( :9
 
Terug
Bovenaan Onderaan